Eurosong

alma
Poster rang 1
Poster rang 1

Eurosong

Bericht door alma »

allez zeg, dat er hier nog geen topic over bestaat :shock:

vandaag zowel naar de extra Rode Loper gekeken als naar de tweede voorronde

grote verrassingen waren er niet bij de "beste 20 nummers aller tijden" van de Rode Loper, want ABBA stond gewoon op 1 8)

voor wie niet gekeken heeft: België ligt er dus uit... was ook nogal een stom nummer, maar het viel wel op tussen al de andere
en 'k vind het echt spijtig dat Israël niet doorgaat, niet dat het zo'n schitterend liedje was, maar Dana International verdiende dat niet :(

nog gedachten?
0 x
I think this line is mostly filler
Rieka
x 435

Re: Eurosong

Bericht door Rieka »

alma schreef:allez zeg, dat er hier nog geen topic over bestaat :shock:

vandaag zowel naar de extra Rode Loper gekeken als naar de tweede voorronde

grote verrassingen waren er niet bij de "beste 20 nummers aller tijden" van de Rode Loper, want ABBA stond gewoon op 1 8)

voor wie niet gekeken heeft: België ligt er dus uit... was ook nogal een stom nummer, maar het viel wel op tussen al de andere
en 'k vind het echt spijtig dat Israël niet doorgaat, niet dat het zo'n schitterend liedje was, maar Dana International verdiende dat niet :(

nog gedachten?
Smaken verschillen, ik heb ook gekeken en ik vond het nummer dat België bracht niet mis.
0 x
eddy en nancy
Poster rang 3
Poster rang 3
Contacteer:

Bericht door eddy en nancy »

Heel dat Eurosong gebeuren, het is iets raars. Tientallen jaren aan een stuk heb ik mij geërgerd aan al de rommel die daar bijeengezongen wordt. Gisteren zat ik nog eens in de buurt van een televisietoestel en ............... ik heb weer gekeken én weer een hoop totaal oninteressante artiesten zien passeren. Maar Mocedades en Gigliola Cinquetti, dat was plezierig om nog eens terug te zien.

Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.

Viva Hércules !

http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Witloof Bay was bay slecht, witloof in hesperolletjes is beter want daar zit nog structuur in. 6 compleet verschillende types op 1 lijn zetten op het podium, hadden ze elkaar wel gezien voor ze het podium op kwamen? De een wist waarschijnlijk niet wat de ander zou dragen van kledij, het was 1 grote kakofonie. En niet alleen hun kledij want dat mag bij EuroSONG in principe geen rol spelen al doet het dat wel, ook de muziek was een groot gebrabbel.

Nederland dan was beter maar ook daar van dacht ik wel dat ze de finale niet zouden halen. Had Nederland dinsdag in de halve finale gezeten, waren ze wel geselecteerd want die halve finale was over het algemeen duidelijk zwakker. Nadeel was dan wel geweest dat Nederland geen punten (doorgaans 9, 10 of 12) had kunnen krijgen van België omdat België dinsdag niet mocht stemmen. Maar toch denk ik dat ze het dinsdag wel zouden gehaald hebben. En misschien hadden ze hun Nederlandstalige versie moeten brengen in plaats van de Engelse.

Denemarken come on girls come on boys is een erg grote favoriet voor morgen om het festival te winnen.

Vreemd dat Dana International niet geselecteerd werd voor de finale. Haar lied was op zich zo slecht nog niet, er zat ritme in en het was herkenbaar, bovendien had ze op voorhand al veel publiciteit gekregen, misschien net iets té veel.

Het zandspektakel van ik weet niet meer welk land was ook mooi met het passende lied er bij.

Zweden I will be popular zal vooral bij de jongere kijkers ook succes kennen minder voor het lied maar meer voor de zanger en dansers.

The Angel in the skies in plaats van the angel in disguise (Litouwen) was een ronduit slecht nummer en Bram uit Thuis is toch iets minder pafferig en iets knapper dan die zogenaamde lookalike. Ik weet niet of Litouwen door is?

Mijn top 3
Denemarken
Zweden
Het zandspektakel van een of ander land
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
eddy en nancy
Poster rang 3
Poster rang 3
Contacteer:

Ja, dat zandding vond ik van de betere soort, ook het liedje.

Eddy
0 x

Viva Hércules !

alma
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door alma »

nog 2.5 uur!
de chipjes staan al klaar :D
0 x
I think this line is mostly filler
eddy en nancy
Poster rang 3
Poster rang 3
Contacteer:

Ik ga eerst nog naar een optreden van Mira en Axl Peleman kijken en zal nog net de puntentelling kunnen meemaken.

Eddy
0 x

Viva Hércules !

Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

eddy en nancy schreef:Ik ga eerst nog naar een optreden van Mira en Axl Peleman kijken en zal nog net de puntentelling kunnen meemaken.

Eddy
Ik ga waarschijnlijk enkel naar "De Rode loper" kijken, maar ik ben wel benieuwd om later jullie meningen over het Eurosongfestival hier te lezen. :mrgreen:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

En wie heeft er gewonnen?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
eddy en nancy
Poster rang 3
Poster rang 3
Contacteer:

In 1974 ABBA !
0 x

Viva Hércules !

Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

lord F. schreef:En wie heeft er gewonnen?
die met dat kleed
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

of het zouden die rode tweeling met epauletten uit Ierland moeten zijn.

Lipstick :character-beavisbutthead:
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Het is nu aan nummer 7, Zweden, een zonnebankbruine playboy met een rood leren jas die uit een glazen kast komt en schreeuwt I will be popular

(Neen Nancy hij had zich niet verstopt zoals Franky, want het was een glazen kast)
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Estonia - 1273 down the Rockefeller street een roze barbiemeisje met miniatuurappartementjes op het podium en drie jongens op het podium, een gele, een zwarte en een roze.

Kan er mee door :happy-cheerleaderkid:
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

sturen ze nu een operazanger uit Frankrijk wiens kam maar 1 tand meer had :problem:

hij zingt in het Corsicaans en kan wel degelijk zingen, typisch Frans drama maar of hij daar op eurosong mee op de juiste plaats staat is niet duidelijk :think:
0 x
Gesloten