de_moo schreef:
Zoals wel vaker gebeurt zal Paulien onder druk van haar mama wel inzien dat onze loodgieter niet uit het juiste hout gesneden is om vader te worden, dus ben ik er bijna zeker van dat er ditmaal wél voor abortus zal gekozen worden.
ik zou eerlijk gezegd abortus wel cool vinden (in het verhaal hé niet in het echt)
thuis breekt dan weer een taboe en toont dan wat veel meer gebeurd dan je denkt
Er heeft al een abortus plaatsgevonden: toen Eva zwanger was van Pierre, maar dat was uiteraard een andere situatie.
welke situatie was dat dan?
Pierre(Jan Schepers) speelde een echte crimineel(soortement psychopaat) en hij was helemaal niet bereid om zijn verantwoordelijkheid op te nemen.
ik heriner mij dat vaag
toch blijft het een taboe dat gerust eens mag besproken worden in thuis
0 x
So come along, it won't be long 'til we return happy
Shut your eyes, there are no lies in this world we call sleep
Let's desert this day of work, tomorrow we'll be free
Let's not fight, I'm tired, can't we just sleep tonight?
Gingen Bram en Franky nu vanavond nog iets doen samen? Vind het verdacht dat er al van twee avonden tussen die twee geen beelden zijn vertoond. Heb zo'n voorgevoel dat dit wel iets kan betekenen.
ik durf ervoor wedden dat Bianca morgen afscheid gaat nemen van Frank en hem gaat zeggen wat milder te zijn voor Franky waarop Frank gaat beseffen: mijn dochter zit zo ver, ik ga haar minder zien. Ik moet idd wat milder worden tov Franky.
je moet het altijd binnen de context zien: wanneer er staat dat franky bram opvangt in een seizoensfinale, zit daar doorgaans meer in dan een een aflevering midden seizoen.
Shabba schreef:je moet het altijd binnen de context zien: wanneer er staat dat franky bram opvangt in een seizoensfinale, zit daar doorgaans meer in dan een een aflevering midden seizoen.
Shabba schreef:je moet het altijd binnen de context zien: wanneer er staat dat franky bram opvangt in een seizoensfinale, zit daar doorgaans meer in dan een een aflevering midden seizoen.
Hoop doet leven?!
tja - échte spoilers dus...
-miskraam voor Paulien
-Marianne die ter smissen verkoopt (vandaar het bod van leo)
-Luc die Waldek verklikt bij de politie (Waldek dus naar de nor)
-Rafael die rel schopt (daarna brand)...
-Eddy die uit Wit-Rusland ontsnapt en Nancy betrapt met...
Wat ik al weet, is dat Paulien effectief het steekpartijverhaal gaat doen uitlekken, in de eerste plaats bij Simonne. Simonne gaat uiteraard boos zijn op Franky dat die laatste hiermee zo zwaar de familiebanden heeft verwoest en Bram uit verliefdheid in bescherming heeft genomen.
Bram zal natuurlijk kapot zijn, iedereen zal hem viseren en vinden dat hij in den bak thuishoort. De enige die zich nog om Bram zal bekommeren, is Franky en tja, dan in de laatste aflevering zal Franky een gebroken Bram opvangen. En ja, daar zal toch wel iets kunnen gebeuren....
Shabba schreef:Wat ik al weet, is dat Paulien effectief het steekpartijverhaal gaat doen uitlekken, in de eerste plaats bij Simonne. Simonne gaat uiteraard boos zijn op Franky dat die laatste hiermee zo zwaar de familiebanden heeft verwoest en Bram uit verliefdheid in bescherming heeft genomen.
Bram zal natuurlijk kapot zijn, iedereen zal hem viseren en vinden dat hij in den bak thuishoort. De enige die zich nog om Bram zal bekommeren, is Franky en tja, dan in de laatste aflevering zal Franky een gebroken Bram opvangen. En ja, daar zal toch wel iets kunnen gebeuren....
super en weet je of er ook echt iets zal gebeuren tussen Bram en Franky?
Maar waarom zou Paulien hem daarom verstoten? Zij weet toch al lang dat Bram de echte dader is?