Mayra Magiels (Muriel Bats)

Gesloten
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Re: Mayra

Bericht door Ganja »

Shabba schreef:
Mette Marit schreef:Manon
Waar is den tijd...
Manon, wat doet ge nu? :lol:
Eventjes off-topics SORRY moderatortjes 'k zal het proberen het niet meer te doen maja ik antwoord ff op 1 vraagje heee ;)
Hier is ze se...ons Manon...
Afbeelding
En
Volgens wikipedia:
In 2011 is ze te zien in de fictiereeks Rang 1 op Eén, in 2012 speelt ze in de fictiereeks Clan op vtm.

En allee om dan ff terug on-topic te gaan :mrgreen:
Mayra je mag uw juweeltjes wel eens wat goedkoper verkopen en uw website ligt plat :P
En amai toen met Ann was het de eerste keer dat citroen eens kon lachen :lol: :mrgreen: :P
0 x
Jussi
Poster rang 1
Poster rang 1
Contacteer:

Bericht door Jussi »

ja lap... getrouwd...
0 x
"Slagen in de liefde is nu wel het moeilijkste dat er is." (Jenny Verbeeck)
"Weet je wat 't is? De wereld zit verkeerd ineen, dat is 't!" (Frank Bomans)
"Dieje van Sanitechniek heeft een fuite" (Angèle Backx)
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

auch ja, pijnlijk moment voor Ann.
Getrouwd én hetero. :)

Al wil dat nog niks zeggen natuurlijk.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
dylan
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door dylan »

vind het zo jammer voor haar :(
0 x
So come along, it won't be long 'til we return happy
Shut your eyes, there are no lies in this world we call sleep
Let's desert this day of work, tomorrow we'll be free
Let's not fight, I'm tired, can't we just sleep tonight?
Shabba
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Shabba »

Ken nog getrouwde vrouwen die uiteindelijk voor een vrouw kozen. Ann ging een nieuwe liefde krijgen, de spannende vraag is nu of dat Mayra zal zijn of niet.....
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

lord F. schreef:auch ja, pijnlijk moment voor Ann.
Getrouwd én hetero. :)

Al wil dat nog niks zeggen natuurlijk.

Ik weet het niet en daarom vraag ik het maar.
Maar was Ann vroeger ook niet getrouwd met ne man?
Ik moest daar ineens aan denken omdat jij Lord F zegt "al wil dat nog niets zeggen natuurlijk."
En ik weet het niet van Ann want ik ben pas beginnen kijken heel kort voordat Ann iets begon met Manon ;)
En sinds dien ben ik blijven plakken en nu plak ik hier weer :lol:
0 x
dylan
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door dylan »

toch bijna getrouwd allesins (op één kan je de verhaallijnen van vorige seizoenen bekijken)
in seizoen 1 was ze samen met een man maar dan bleek dat hij al getrouwd was en twee kinderen had en toen probeerde ann zelfmoord te plegen in de chalet van marrianne en walter
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

dylan schreef:toch bijna getrouwd allesins (op één kan je de verhaallijnen van vorige seizoenen bekijken)
in seizoen 1 was ze samen met een man maar dan bleek dat hij al getrouwd was en twee kinderen had en toen probeerde ann zelfmoord te plegen in de chalet van marrianne en walter

Ha oke
Maar om vorige seizoenen te bekijken nee danku daar heb ik geen zin in hoor en vooral ook geen tijd voor ;)
En het is ook zo dat het dan niet meer klopt met nu hee, ik heb die hun kopjes eens bekeken van vroegere seizoenen en dat klopt totaal niet met wat ik nu al een hele tijd zie, en bovendien vindt ik dat de personages er nu toch wel beter uit zien dan vroeger dus ga zeker niet naar voorbije seizoenen zien ;) Toch dank voor de info :thumbup:
0 x
Shabba
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Shabba »

Had altijd het gevoel dat Ann echt overtuigend verliefd was op Lou, Jean-Pierre,....en ineens was er Manon. Dus het is nog mogelijk met Mayra.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Shabba schreef:Had altijd het gevoel dat Ann echt overtuigend verliefd was op Lou, Jean-Pierre,....en ineens was er Manon. Dus het is nog mogelijk met Mayra.
Denk het ook, eigenlijk is het het zelfde als met Bram en Franky daar kan het ook nog toch? :mrgreen: :thumbup:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
dylan
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door dylan »

Crackers schreef:
Shabba schreef:Had altijd het gevoel dat Ann echt overtuigend verliefd was op Lou, Jean-Pierre,....en ineens was er Manon. Dus het is nog mogelijk met Mayra.
Denk het ook, eigenlijk is het het zelfde als met Bram en Franky daar kan het ook nog toch? :mrgreen: :thumbup:
niet beginnen hé
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

dylan schreef:toch bijna getrouwd allesins (op één kan je de verhaallijnen van vorige seizoenen bekijken)
Dat klopt. En vervolgens was ze jarenlang samen met Lou, waar ze zelfs een paar jaar mee in het buitenland heeft gewoond tot hij haar bedroog, en Jean-Pierre, waarmee ze heel graag kinderen wou maar wat niet lukte door zijn onvruchtbaarheid (daar is hun relatie op stuk gelopen).
Maar uiteindelijk bleek ze ten tijde van Manon dus lesbisch te zijn. Zoals Shabba al zei, was dat best een verrassing!
Wat Mayra betreft kan het dus inderdaad ook nog alle kanten uit. ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Christel schreef:
Dat klopt. En vervolgens was ze jarenlang samen met Lou, waar ze zelfs een paar jaar mee in het buitenland heeft gewoond tot hij haar bedroog, en Jean-Pierre, waarmee ze heel graag kinderen wou maar wat niet lukte door zijn onvruchtbaarheid (daar is hun relatie op stuk gelopen).
Maar uiteindelijk bleek ze ten tijde van Manon dus lesbisch te zijn. Zoals Shabba al zei, was dat best een verrassing!
Wat Mayra betreft kan het dus inderdaad ook nog alle kanten uit. ;)
Ja, het valt dus te verwachten dat Mayra ook lesbisch is, maar nog in (ongelukkig?) huwelijk zit.
Relatie met Jean-Pierre was trouwens vooral stuk gelopen omdat die weer begon te drinken.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

lord F. schreef: Relatie met Jean-Pierre was trouwens vooral stuk gelopen omdat die weer begon te drinken.
En de aanleiding tot dat drinken was het feit dat Ann een grote kinderwens bleek te hebben, Jean-Pierre kon haar geen kind meer geven doordat hij blijkbaar steriel was en van kunstmatige inseminatie van een donor wou hij niet weten.
0 x
Shabba
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Shabba »

Het moet toch echte liefde zijn geweest als je de vriend van je moeder inpikt.
0 x
Gesloten