Freddy Colpaert (Bart Dauwe)
- Amiche
- Poster rang 2
Re: Freddy
Ik begin stilaan te twijfelen of het nog wel met de zoon te maken heeft; vergeet niet dat we daar alleen maar Freddies woord voor hebben en of we die kunnen geloven .....?
Medunkt dat Freddie zelf louche dingen doet, missch zelf wel gedeald heeft of een gokverslaving heeft, in ieder geval iets heeeeel onplezierigs en crimineels. In het begin kon ik me wel iets voorstellen bij een vader die door zijn zoon in de penarie is geraakt en dan domme dingen doet, maar de man ontwikkelt zich meer en meer als zelf een heel fout type.
Medunkt dat Freddie zelf louche dingen doet, missch zelf wel gedeald heeft of een gokverslaving heeft, in ieder geval iets heeeeel onplezierigs en crimineels. In het begin kon ik me wel iets voorstellen bij een vader die door zijn zoon in de penarie is geraakt en dan domme dingen doet, maar de man ontwikkelt zich meer en meer als zelf een heel fout type.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
- fan_van_marianne
- Poster rang 2
Yes, Freddy zit in de shit
En dat werd tijd

En dat werd tijd

0 x
Intelligentie krijgt men mee, wijsheid moet men leren...
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Als het echt met zijn zoon te maken zou hebben (wat ik ook betwijfel), zou het kunnen dat hij aan die engerd (dealer?) de
drugsschulden van zijn zoon aan het terubetalen is. Maar ik zie in die engerd eigenlijk ook niet direct een dealer , maar je weet maar nooit.
drugsschulden van zijn zoon aan het terubetalen is. Maar ik zie in die engerd eigenlijk ook niet direct een dealer , maar je weet maar nooit.
0 x
- fan_van_marianne
- Poster rang 2
Hoe laag kan je vallen om brave oude mensen te bestelen in hun eigen huis 

0 x
Intelligentie krijgt men mee, wijsheid moet men leren...
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Inderdaad... Freddy heeft blijkbaar geen enkel gevoel voor andere mensen, laat staan een beetje fatsoen in zijn lijf...fan_van_marianne schreef:Hoe laag kan je vallen om brave oude mensen te bestelen in hun eigen huis

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 5
Het is iets minder werk dan een bank overvallenChristel schreef:Inderdaad... Freddy heeft blijkbaar geen enkel gevoel voor andere mensen, laat staan een beetje fatsoen in zijn lijf...fan_van_marianne schreef:Hoe laag kan je vallen om brave oude mensen te bestelen in hun eigen huis
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Het brengt dan ook iets minder op.lord F. schreef: Het is iets minder werk dan een bank overvallen

Maar ik vond het er over - je mag vinden dat 'die pee' zaagt, maar dan ga je nog niet zijn geld pikken.
Vraag me af of hij het alsnog gedaan heeft, toen Waldek 'ne zeventien' ging halen...
0 x
-
- x 435
En ik vraag mij af wat Freddy daar te doen had, Waldek kon het toch duidelijk alleen af?satine schreef:Het brengt dan ook iets minder op.lord F. schreef: Het is iets minder werk dan een bank overvallen![]()
Maar ik vond het er over - je mag vinden dat 'die pee' zaagt, maar dan ga je nog niet zijn geld pikken.
Vraag me af of hij het alsnog gedaan heeft, toen Waldek 'ne zeventien' ging halen...
0 x
- Jussi
- Poster rang 1
- Contacteer:
Freddy moest materiaal aangeven - zoals de zeventien...Rieka schreef:En ik vraag mij af wat Freddy daar te doen had, Waldek kon het toch duidelijk alleen af?satine schreef:Het brengt dan ook iets minder op.lord F. schreef: Het is iets minder werk dan een bank overvallen![]()
0 x
"Slagen in de liefde is nu wel het moeilijkste dat er is." (Jenny Verbeeck)
"Weet je wat 't is? De wereld zit verkeerd ineen, dat is 't!" (Frank Bomans)
"Dieje van Sanitechniek heeft een fuite" (Angèle Backx)
"Weet je wat 't is? De wereld zit verkeerd ineen, dat is 't!" (Frank Bomans)
"Dieje van Sanitechniek heeft een fuite" (Angèle Backx)
-
- x 435
Toch raar dat een volwassen loodgieter als loopjongen moet/mag functioneren.Jussi schreef:Freddy moest materiaal aangeven - zoals de zeventien...Rieka schreef:En ik vraag mij af wat Freddy daar te doen had, Waldek kon het toch duidelijk alleen af?satine schreef:Het brengt dan ook iets minder op.lord F. schreef: Het is iets minder werk dan een bank overvallen![]()
Als hij loon naar werken krijgt, kan ik mij goed indenken dat ie moet "bijklussen", en stelen..

0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Als hij dat geld echt gestolen heeft ('s nachts dan blijkbaar) hoop ik niet dat ze dan Waldeck de schuld gaan geven, want dat hebben we al eens gehad met de sieraden van Yvette, en Bram.
0 x
- Ganja
- Poster rang 3
Ik heb denk ik gisteren wel iets niet gezien heb wat ik wel moest zien? Of het moet zijn dat ze het niet uitzonden maar toch in het voorstukje stopten daarjuist...?jessie V. schreef:Als hij dat geld echt gestolen heeft ('s nachts dan blijkbaar) hoop ik niet dat ze dan Waldeck de schuld gaan geven, want dat hebben we al eens gehad met de sieraden van Yvette, en Bram.
Want toen vandaag Thuis begon zag ik in het voorstuk van gisteren dat Freddy in zijn auto zat voor een huis waar dan de lichten uit gingen. Dus blijkbaar is die dan terug gekeerd naar dat oude mannetje om dan alsnog die zijn geld te stelen. Aja want hoe kon hij anders vandaag dien rare typ terug betalen! En dan blijkt dat het niet de schulden van zijn zoon zijn die hij afloste maar zijn eigen verdomde gokschulden

0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
- Amiche
- Poster rang 2
Ik heb die aflev nog niet gezien, maar ik denk dat het goed is als Waldek wordt beschuldigd. In Freddies verleden is veel meer dat hem tot dader kan stempelen en als Waldek wordt aangepakt zal hij zeker de onderste steen boven willen hebben. Waldek zal het beter aanpakken dan de politie (a.k.a. Tim
)

0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Alleen zal het verhaal van Waldek minder gewicht in de schaal leggen, dan wat de politie vindt en vastlegt. Waldek heeft ook nog steeds dringend geld nodig en Freddy deinst nergens voor terug.
0 x