Ik vind niet dat je een racist bent omdat je dit zegt.Rieka schreef:
En ik vrees dat ik als racist zal "aangeduid" worden, maar 't zou mij niet verbazen dat die mens in mekaar geslagen is door allochtonen.
De allochtone bevolking groeit ook aan.
Bovendien is het jammer genoeg vaak de waarheid.
In Nederland en vooral in Amsterdam is het aantal homofobisch pesterijen + aanvallen met 23% gestegen t.o vorig jaar en daar gaat het in 9 van de 10 keer over Marokkaanse jongens die homo's pesten of aanvallen. Het is in Nederland vaak zo erg dat homo's maar ook lesbiennes zo worden gepest dat ze gaan verhuizen. Het aantal gevallen van vorig jaar is niet meer op tien handen te tellen
In Antwerpen is het helaas ook al een tijdje terug uit de hand aan het lopen.
Ik zeg terug want het is een tijdje goed geweest.
Maar toen ik jong was waren er ook veel gevallen van pesterijen of in elkaar kloppen, in mijn jeugd zijn er minstens 10 van mijn homo vrienden in elkaar geklopt en 8 van de 10 gebeurde dat in elkaar kloppen door allochtonen. Ik zelf heb ooit een klets in mijn smoeltje gekregen van een Vlaams Blokker (toen noemde ze nog niet Vlaams Belang) en 2 homo's die ik ken zijn ook door VB'ers in elkaar geslagen.
En dan zeggen ze dat holebi's meer zijn aanvaard dan vroeger
En ja ja ik weet het is beter dan vroeger maar soms zou je dat wel eens vergeten als je zoveel leest en hoort over wat er nu bij ons en in Nederland gebeurd.