@Shabba:let op, subiet ben ik het over de hele lijn met je eens!Shabba schreef:Ik heb dat dus ook, Ganja! Mensen geloven niet dat ik niet hetero ben. Ze gaan er op één of andere manier van uit dat ik hetero ben en denken vaak dat het een grap is als ik zeg van: tis niet zo.
Bij de nieuwe Franky wist ik het meteen en toen ik hoorde dat er een holebiverhaallijn kwam, heb ik nooit getwijfeld wie het zou zijn. Het is niet de verwijfde gast zoals Jimmy B of showbizz Bart, maar je voelt dat wel.
Of er meer hetero's zijn dan homo's, misschien wel, maar er zijn veel meer holebi's dan de cijfers die ze nu bekendmaken. Heb al vaak diepzinnig gepraat met hetero's en dan gevraagd van: wat als er morgen een hele mooie man voor u zou vallen en jullie zijn in een bepaalde romantische stemming, zouden jullie dan "neen" zeggen? Buiten de echt stoere macho's genre Frank Bomans krijg je niet meteen een "neen" te horen. En wat zeggen ze erna? dat blijft tussen ons, dus velen zijn bi maar durven er niet voor uitkomen. En dat is door het ideaalbeeld dat de maatschappij ons nog steeds oplegt.
Als kinderen zouden opgevoed worden met de idee van: of je verliefd wordt op een jongen of meisje, dat maakt niet uit, dan zouden er veel minder problemen zijn met dit thema.
Ik denk namelijk ook dat we allemaal een beetje bi zijn, maar ik zou een mooie, lieve, verstandige, geestige vrouw toch afwijzen.
Vriendschap, ok, maar meer, no way!