Sorry dat ik het zeg maar denk dat je het niet goed hebt gelezen want Vlaanderen was niet helemaal klaar voor 1 homotje want anders hadden er niet zoveel negatieve reacties geweest, en dan hadden de Thuis schrijvertjes zelfs geen tal van brieven gekregen van boze ouders. Oke vele mensen vinden het wel oke maar dat zijn grotendeels zelf holebi's of mensen met een holebi in de familie of vriendenkring. De grootste hoop was er alles behalve blij mee dat er een homo in thuis kwam. Lees maar eens alle artikels terug die daarover in de pers verschenen.Shabba schreef:Dat een lieve, brave jongen als Franky homo wordt, vinden Vlaanderen ok. Mocht Bram bi worden, dan zegt Vlaanderen: het personage Bram is te stoer en te macho. Awel persoonlijk vind ik dat net een reden om het wel te laten gebeuren ( en ik wil hiermee helemaal niets speculeren).
Franky is dan misschien ook niet de grootste clichéhomo, maar Bram zou meer taboedoorbrekend zijn.
En persoonlijk zou ik Bram als biseksueel niet taboedoorbrekend vinden en meer cliché dan wat anders. Waarom mogen Franky en Bram nu gewoon geen vrienden zijn zonder dat daar liefde of seks aan te pas komt? dat is pas taboedoorbrekend twee jongens of mannen die dikke vrienden zijn zonder dat daar liefde of seks aan te pas komt. Want mensen denken of hopen altijd dat het dan twee homo's zijn of nen homo met ne biseksueel. Terwijl het veel meer taboedoorbrekend is dat twee jongens gewoon dikke vette vrienden zijn zonder iets meer.
En van mij mag er gerust een biseksueel personage in Thuis komen zoals jij graag zou hebben, maar waarom moet dat dan persee Bram zijn? 't zou pas veel leuker zijn als dat een ander personage zou zijn.