Bovendien was Walter Frans ook geen loodgieter, maar een aannemer, wat toch wel een belangrijk verschil is. Hij had geld en aanzien genoeg, wat Marianne uiteindelijk toch over de streep geholpen heeft, maar nog heeft ze tijdens hun hele relatie met elkaar gezeurd dat hij zich wat netter moest kleden bijvoorbeeld (meer als een "baas"
Het GROTE speculatie topic
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Re: Het GROTE speculatie topic
^ inderdaad... 
Bovendien was Walter Frans ook geen loodgieter, maar een aannemer, wat toch wel een belangrijk verschil is. Hij had geld en aanzien genoeg, wat Marianne uiteindelijk toch over de streep geholpen heeft, maar nog heeft ze tijdens hun hele relatie met elkaar gezeurd dat hij zich wat netter moest kleden bijvoorbeeld (meer als een "baas"
), dus als dat al een probleem voor haar was dan geloof ik nooit dat ze zich bijvoorbeeld over Waldeks schulden en beroep heen kan zetten. 
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Shabba
- Poster rang 1

Ik heb al enkele malen "gehoord" dat Franky iets zou beginnen met Tim. In een ander topic spraken ze al over eens een personage bi te laten zijn en als je dan denkt dat Stijn Katrien aan het inpalmen is, ligt daar misschien wel een mogelijkheid. Pure speculatie hoor 
0 x
- dylan
- Poster rang 1

nee over dat bi-zijn spreekt men gewoon over het feit dat er een bi-personage moet zijn/dat dat tof zou zijnShabba schreef:Ik heb al enkele malen "gehoord" dat Franky iets zou beginnen met Tim. In een ander topic spraken ze al over eens een personage bi te laten zijn en als je dan denkt dat Stijn Katrien aan het inpalmen is, ligt daar misschien wel een mogelijkheid. Pure speculatie hoor
maar als je erover nadenkt is het wel mogellijk
of ze gaan tim er gewoon uitschrijven dat kan ook
0 x
So come along, it won't be long 'til we return happy
Shut your eyes, there are no lies in this world we call sleep
Let's desert this day of work, tomorrow we'll be free
Let's not fight, I'm tired, can't we just sleep tonight?
-
Shabba
- Poster rang 1

Denk niet dat Tim er uitgaat, maar vind die verhaallijn met Stijn wel verdacht. Ze ( tim en katrien) zijn nog maar net samen, waarom moeten ze dan meteen een derde in het spel gooien?
en wat als tim stijn en katrien betrapt? Wie gaat er dan vliegen? Hij kan moeilijk uit zijn eigen appartement ontsnappen, he.
en wat als tim stijn en katrien betrapt? Wie gaat er dan vliegen? Hij kan moeilijk uit zijn eigen appartement ontsnappen, he.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
-
Shabba
- Poster rang 1

hij blijft toch liever op het appartement voor 1 specifieke reden en 1 specifiek persoon me dunkt.satine schreef:Stijn heeft toch een kamer aan d'univ?
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Mijn posting was een antwoord op wat jij schreef:
't zou nogal stom zijn als Tim weg moet als zijn logé gewoon naar de kamer kan die oorspronkelijk voor hem bedoeld was.Shabba schreef: en wat als tim stijn en katrien betrapt? Wie gaat er dan vliegen? Hij kan moeilijk uit zijn eigen appartement ontsnappen, he.
0 x
-
Shabba
- Poster rang 1

dat wel, maar de situatie zou sowieso voor spanningen zorgen. Het is de broer van Jens, door die handicap weten mensen vaak niet hoe ze ermee om moeten gaan. Katrien woont beneden,....satine schreef:Mijn posting was een antwoord op wat jij schreef:
't zou nogal stom zijn als Tim weg moet als zijn logé gewoon naar de kamer kan die oorspronkelijk voor hem bedoeld was.Shabba schreef: en wat als tim stijn en katrien betrapt? Wie gaat er dan vliegen? Hij kan moeilijk uit zijn eigen appartement ontsnappen, he.
0 x
-
Shabba
- Poster rang 1

in de preview van vanavond zal Jens te weten komen dat Paulien zwanger is. Volgens mij kan dit wel iets in actie zetten. Wat doet het met Jens om te vernemen dat zijn ex die hij enkele maanden terug nog wilde heroveren, zwanger is? Waarom staat Fien bij de gastpersonages en heb ik niet het gevoel dat haar personage veel wordt uitgediept, mij lijkt dat ze meer een middel is om bepaalde verhaallijnen op gang te trekken.
Bram zal zijn twijfels uiten over een paar weken, door Julia en Paulien zwaar worden aangepakt. De week nadien zal Franky Bram voor Paulien afschermen. Mij lijkt het mooie mama en papaverhaal dat we dezer dagen te zien krijgen, snel uit elkaar te barsten. Krijgen Jens en Franky hun (her)verovering? Waarom moest Max ineens de reeks verlaten? Echt veel scenes heeft die jongen niet gehad, maar hij stond op de showbizzsitepagina wel bij de cast, maar zijn naam is nu geschrapt. Fien, die toch meer in beeld is geweest tot nogtoe, staat bij de gasten.
Bram zal zijn twijfels uiten over een paar weken, door Julia en Paulien zwaar worden aangepakt. De week nadien zal Franky Bram voor Paulien afschermen. Mij lijkt het mooie mama en papaverhaal dat we dezer dagen te zien krijgen, snel uit elkaar te barsten. Krijgen Jens en Franky hun (her)verovering? Waarom moest Max ineens de reeks verlaten? Echt veel scenes heeft die jongen niet gehad, maar hij stond op de showbizzsitepagina wel bij de cast, maar zijn naam is nu geschrapt. Fien, die toch meer in beeld is geweest tot nogtoe, staat bij de gasten.
0 x
-
de_moo
- Nog geen rang
Omdat de reacties van de kijkers toch niet echt enthousiast waren op deze verhaallijn (dixit een van de producers in de pers). Het ligt er ook nogal dik op, waarom moet uitgerekend nu dokter Anneke ook weer een vriendin krijgen en waarom uitgerekend de houterig acterende Mayra (indertijd béter als Sumaya), die niet meteen geloofwaardig overkomt als lesbienne (voor zover ik dat kan beoordelen haha).Shabba schreef:Waarom moest Max ineens de reeks verlaten? Echt veel scenes heeft die jongen niet gehad, maar hij stond op de showbizzsitepagina wel bij de cast, maar zijn naam is nu geschrapt. Fien, die toch meer in beeld is geweest tot nogtoe, staat bij de gasten.
Het is nu eenmaal zo dat Bram en Paulien niet echt een koppel met toekomst zijn, dat ze al sowieso al samen zijn is een mirakel! Met Jens matchte het ook al niet zo best, maar dit slaat alles. Den Bram (het alfamannetje zonder brains) met de rebellerende jonge studente mét brains, hoe kan dat nu eenmaal samengaan.
Zoals wel vaker gebeurt zal Paulien onder druk van haar mama wel inzien dat onze loodgieter niet uit het juiste hout gesneden is om vader te worden, dus ben ik er bijna zeker van dat er ditmaal wél voor abortus zal gekozen worden.
0 x
-
Mette Marit
- Poster rang 2

- dylan
- Poster rang 1

ik zou eerlijk gezegd abortus wel cool vinden (in het verhaal hé niet in het echt)de_moo schreef: Zoals wel vaker gebeurt zal Paulien onder druk van haar mama wel inzien dat onze loodgieter niet uit het juiste hout gesneden is om vader te worden, dus ben ik er bijna zeker van dat er ditmaal wél voor abortus zal gekozen worden.
thuis breekt dan weer een taboe en toont dan wat veel meer gebeurd dan je denkt
0 x
-
Shabba
- Poster rang 1

Er heeft al een abortus plaatsgevonden: toen Eva zwanger was van Pierre, maar dat was uiteraard een andere situatie.dylan schreef:ik zou eerlijk gezegd abortus wel cool vinden (in het verhaal hé niet in het echt)de_moo schreef: Zoals wel vaker gebeurt zal Paulien onder druk van haar mama wel inzien dat onze loodgieter niet uit het juiste hout gesneden is om vader te worden, dus ben ik er bijna zeker van dat er ditmaal wél voor abortus zal gekozen worden.
0 x
- dylan
- Poster rang 1

welke situatie was dat dan?Shabba schreef:Er heeft al een abortus plaatsgevonden: toen Eva zwanger was van Pierre, maar dat was uiteraard een andere situatie.dylan schreef:ik zou eerlijk gezegd abortus wel cool vinden (in het verhaal hé niet in het echt)de_moo schreef: Zoals wel vaker gebeurt zal Paulien onder druk van haar mama wel inzien dat onze loodgieter niet uit het juiste hout gesneden is om vader te worden, dus ben ik er bijna zeker van dat er ditmaal wél voor abortus zal gekozen worden.
0 x
-
Rieka
- x 435
Pierre(Jan Schepers) speelde een echte crimineel(soortement psychopaat) en hij was helemaal niet bereid om zijn verantwoordelijkheid op te nemen.dylan schreef:welke situatie was dat dan?Shabba schreef:Er heeft al een abortus plaatsgevonden: toen Eva zwanger was van Pierre, maar dat was uiteraard een andere situatie.dylan schreef:ik zou eerlijk gezegd abortus wel cool vinden (in het verhaal hé niet in het echt)de_moo schreef: Zoals wel vaker gebeurt zal Paulien onder druk van haar mama wel inzien dat onze loodgieter niet uit het juiste hout gesneden is om vader te worden, dus ben ik er bijna zeker van dat er ditmaal wél voor abortus zal gekozen worden.
0 x