IS VLAANDEREN RIJP VOOR HOMO'S OP DE BUIS?
-
Shabba
- Poster rang 1

Re: IS VLAANDEREN RIJP VOOR HOMO'S OP DE BUIS?
Bij Veronique was toch alles begonnen met dat doodgeboren kind, kon dat niet verwerken en heeft daardoor altijd een fixatie gehad op kinderen, eerst Clio, daarna Julie. Was vooral het gemis aan een kind dat haar rare dingen deed doen.
Maar de laatste seizoenen gebeurde er vrij weinig met haar personage.
Maar de laatste seizoenen gebeurde er vrij weinig met haar personage.
0 x
-
Rieka
- x 435
Nee, 't is niet begonnen met dat doodgeboren kind, Véronique was van bij de start labiel.
Maar daarvoor zou je de eerste reeks van "Thuis" moeten bekijken.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Ik vind dat er qua psychisch labiele mensen wel genoeg in Thuis geweest is:
als ik denk aan Pierre, Isabel, Véronique, Swerts, Mike, Manfred.... (en ik zal er nog wel een paar vergeten zijn) dan vind ik dat je niet kan zeggen dat psychische problemen nog niet aan bod gekomen zijn.
ik voel persoonlijk niet de behoefte om elke week iemand in de praatstoel bij de psychiater van dienst (zijnde Geert)
te zien zitten.
Een collega is ook in 'behandeling' - die moet mij ook geen verslag komen doen.
En dat mensen als Van Temsche bestaan vind ik al erg genoeg, ik hoef daar na een dag hard labeur niet meer mee geconfronteerd te worden na mijn avondeten.
als ik denk aan Pierre, Isabel, Véronique, Swerts, Mike, Manfred.... (en ik zal er nog wel een paar vergeten zijn) dan vind ik dat je niet kan zeggen dat psychische problemen nog niet aan bod gekomen zijn.
ik voel persoonlijk niet de behoefte om elke week iemand in de praatstoel bij de psychiater van dienst (zijnde Geert)
Een collega is ook in 'behandeling' - die moet mij ook geen verslag komen doen.
En dat mensen als Van Temsche bestaan vind ik al erg genoeg, ik hoef daar na een dag hard labeur niet meer mee geconfronteerd te worden na mijn avondeten.
0 x
-
Shabba
- Poster rang 1

ze zat in het begin in een instelling omdat ze de dood van dat kind niet kon verwerken. Lou is intussen iets begonnen met Ann en Ann wist niet dat Lou getrouwd was. Toen Veronique weer thuis kwam, was het hek helemaal van de dam.Rieka schreef:Nee, 't is niet begonnen met dat doodgeboren kind, Véronique was van bij de start labiel.
0 x
-
Rieka
- x 435
Juist, maar toch was er meer aan de hand met Véronique, 't was niet enkel een depressie die ze doormaakte.
De dood van haar kindje heeft toen inderijd inderdaad voor een depressie gezorgd, maar +Werner bleef maar waakzaam(met reden) over zijn zus.
De dood van haar kindje heeft toen inderijd inderdaad voor een depressie gezorgd, maar +Werner bleef maar waakzaam(met reden) over zijn zus.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Ze heeft toen toch geprobeerd Lou te vermoorden met een overdosis Haldol?
Dat is niet zomaar een antidepressivum, maar een geneesmiddel dat gebruikt wordt in de psychiatrie tegen psychoses.
Dat is niet zomaar een antidepressivum, maar een geneesmiddel dat gebruikt wordt in de psychiatrie tegen psychoses.
0 x
-
Rieka
- x 435
Ik ben dus niet de enige die opgelet heeft in de les?!
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Ik wil mij niet moeien maar dan zeggen moddies tot vervelens toe dat het on-topic moet blijven, maar ik zeg niets...

0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- dylan
- Poster rang 1

what crackers wrs bedoeld is dat we van homo's naar psychiatrische stoornissen zijn gegaan en dus off-topic :pCrackers schreef:Ik wil mij niet moeien maar dan zeggen moddies tot vervelens toe dat het on-topic moet blijven, maar ik zeg niets...![]()
![]()
0 x
So come along, it won't be long 'til we return happy
Shut your eyes, there are no lies in this world we call sleep
Let's desert this day of work, tomorrow we'll be free
Let's not fight, I'm tired, can't we just sleep tonight?
Shut your eyes, there are no lies in this world we call sleep
Let's desert this day of work, tomorrow we'll be free
Let's not fight, I'm tired, can't we just sleep tonight?
-
Shabba
- Poster rang 1

Dat een lieve, brave jongen als Franky homo wordt, vinden Vlaanderen ok. Mocht Bram bi worden, dan zegt Vlaanderen: het personage Bram is te stoer en te macho. Awel persoonlijk vind ik dat net een reden om het wel te laten gebeuren ( en ik wil hiermee helemaal niets speculeren).
Franky is dan misschien ook niet de grootste clichéhomo, maar Bram zou meer taboedoorbrekend zijn.
Franky is dan misschien ook niet de grootste clichéhomo, maar Bram zou meer taboedoorbrekend zijn.
0 x
-
Rieka
- x 435
Wat jullie bedoelen is dat wij ons te vaak moeien, wat wij denken is dat julie te vaak de foute toer opgaan.dylan schreef:what crackers wrs bedoeld is dat we van homo's naar psychiatrische stoornissen zijn gegaan en dus off-topic :pCrackers schreef:Ik wil mij niet moeien maar dan zeggen moddies tot vervelens toe dat het on-topic moet blijven, maar ik zeg niets...![]()
![]()
Wij zijn hier gewoon een eind mee off-topic gegaan ipv te wissen, wjd?!
0 x
-
Rieka
- x 435
Wat ik wou aantonen is dat Vlaanderen belange niet voor alles rijp is, en moet dat eigenlijk? Thuis is een programma voor alle leeftijden(net als dit forum)dylan schreef:what crackers wrs bedoeld is dat we van homo's naar psychiatrische stoornissen zijn gegaan en dus off-topic :pCrackers schreef:Ik wil mij niet moeien maar dan zeggen moddies tot vervelens toe dat het on-topic moet blijven, maar ik zeg niets...![]()
![]()
Eigenlijk moest dit topic gesloten worden, of de titel aangepast, want er is al vanaf blz 2 off-topic gegaan...
0 x
-
Rieka
- x 435
En hier zit Shabba nog maar eens op zijn stokpaardje, maar dat mag ik niet zeggen, zeker?Shabba schreef:Dat een lieve, brave jongen als Franky homo wordt, vinden Vlaanderen ok. Mocht Bram bi worden, dan zegt Vlaanderen: het personage Bram is te stoer en te macho. Awel persoonlijk vind ik dat net een reden om het wel te laten gebeuren ( en ik wil hiermee helemaal niets speculeren).
0 x
-
Rieka
- x 435
Ik vind de titel van dit topic niet zo goed gekozen.
Beter was geweest: zijn wij klaar voor homo's op de buis?
Of wat denken jullie van "Homo's in Thuis?"
En bij deze zijn we weer (eventjes?) on-topic.
Beter was geweest: zijn wij klaar voor homo's op de buis?
Of wat denken jullie van "Homo's in Thuis?"
En bij deze zijn we weer (eventjes?) on-topic.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
En de beste stuurlui staan aan wal - of zitten zich thuis te vervelen - blijkbaar.Crackers schreef:Ik wil mij niet moeien maar dan zeggen moddies tot vervelens toe dat het on-topic moet blijven, maar ik zeg niets...![]()
![]()
Trouwens, door je opmerking ga je zelf nog meer offtopic, maar dat is geen probleem blijkbaar?
0 x