Wat er niet klopt in Thuis

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Plaats reactie
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Wat er niet klopt in Thuis

Bericht door Crackers »

Er belde gisteren een klant naar Taxi ter smissen en die moest naar Prinsengracht 17, maar geen enkele straat in België noemt Prinsengracht.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
kristien
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door kristien »

Crackers schreef:Er belde gisteren een klant naar Taxi ter smissen en die moest naar Prinsengracht 17, maar geen enkele straat in België noemt Prinsengracht.
Ze zeggen wel vaker zo van die onbestaande straten hoor :D
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

En die taxi's van Leo rijden enkel in België ofzo?
0 x
kristien
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door kristien »

Luc schreef:En die taxi's van Leo rijden enkel in België ofzo?
Als ze enkel de straatnaam zeggen zonder een gemeente bij, lijkt het toch eerder alsof ze het over een straat in de buurt hebben dan over een straat in Amsterdam, niet? :P
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

kristien schreef:
Luc schreef:En die taxi's van Leo rijden enkel in België ofzo?
Als ze enkel de straatnaam zeggen zonder een gemeente bij, lijkt het toch eerder alsof ze het over een straat in de buurt hebben dan over een straat in Amsterdam, niet? :P
Precies! En met de taxi vanuit Vlaams-Brabant naar Amsterdam lijkt mij wel een duur grapje.
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Is voor hen mss een gekend adres en mss was het een zakentrip ? Zakenmannen hebben dat daar wel voor over en kijken jullie enkel naar Thuis voor dingen die niet kloppen, moet vermoeiend zijn hoor (net als het lezen van zulke zaken op dit forum).
ja, vind ik ook...
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Luc schreef:Is voor hen mss een gekend adres en mss was het een zakentrip ? Zakenmannen hebben dat daar wel voor over en kijken jullie enkel naar Thuis voor dingen die niet kloppen, moet vermoeiend zijn hoor (net als het lezen van zulke zaken op dit forum).
ja, vind ik ook...
In "onzen tijd" werd niet over dergelijke futuliteiten gezaagd, hé?
Dan ging het tenminste over dingen die ECHT niet klopten zoals Simonneke die het ene moment een glad geschoren kin had en in de volgende scène een stoppelbaard had van hier tot ginder.
daar dient deze topic toch voor? wat niet klopt in Thuis en dit klopt niet in Thuis, punt. Iemand heeft hier een kwaaie dag op het werk gehad denk ik ;)
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Crackers schreef:
Luc schreef:Is voor hen mss een gekend adres en mss was het een zakentrip ? Zakenmannen hebben dat daar wel voor over en kijken jullie enkel naar Thuis voor dingen die niet kloppen, moet vermoeiend zijn hoor (net als het lezen van zulke zaken op dit forum).
ja, vind ik ook...
In "onzen tijd" werd niet over dergelijke futuliteiten gezaagd, hé?
Dan ging het tenminste over dingen die ECHT niet klopten zoals Simonneke die het ene moment een glad geschoren kin had en in de volgende scène een stoppelbaard had van hier tot ginder.
daar dient deze topic toch voor? wat niet klopt in Thuis en dit klopt niet in Thuis, punt. Iemand heeft hier een kwaaie dag op het werk gehad denk ik ;)
Maar wie zegt dat het niet klopt ? Denk je dat de scenarioschrijvers daar allemaal zo licht overgaan ? 80 mensen werken aan Thuis, oa. om die dingen allemaal te doen kloppen en idd, de mais staat in december nog hoog, maar om daar dan constant over te zitten zagen hier. Ik ben zo geen zaagtype. En soms moet je ns wat fantasie gebruiken om het te doen kloppen. Fantasie maakt het leven soms aangenamer ! En hoe zou jij nu iets over mijn werk moeten weten ? (ik heb tenminste een volwaardige job).
Laatst gewijzigd door Luc op do 28 apr 2011, 19:07, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
kristien
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door kristien »

Luc schreef:en kijken jullie enkel naar Thuis voor dingen die niet kloppen
God nee, wie zou dat wel doen? Moet maar saai zijn. :lol: Ik merk zo'n "fouten" trouwens toch bijna nooit op. De meeste dingen die ik hier lees, waren mij nog nooit opgevallen.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

kristien schreef:
Luc schreef:en kijken jullie enkel naar Thuis voor dingen die niet kloppen
God nee, wie zou dat wel doen? Moet maar saai zijn. :lol: Ik merk zo'n "fouten" trouwens toch bijna nooit op. De meeste dingen die ik hier lees, waren mij nog nooit opgevallen.
Het viel mij op toen ik de screenshots van ThomSten zag en zijn commentaar erbij.
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Crackers schreef:
als deze topic u niet bevalt of de inhoud ervan u niet aan spreekt, dan hoef je het niet te lezen toch?
Ik moet het wel eerst lezen vooraleer dat het me niet bevalt / kan bevallen hé. En tot een paar maanden beviel dit topic me prima! En Prinsengracht weet iedereen toch zijn, komaan ! Maar dit is idd het ideale topic voor de zagers onder ons.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Sommige mensen kunnen een knipoog van de scenario-schrijvers blijkbaar niet appreciëren. :mrgreen:
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

satine schreef:Sommige mensen kunnen een knipoog van de scenario-schrijvers blijkbaar niet appreciëren. :mrgreen:
dat zou al een meer aanvaardbare reden kunnen zijn :P
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Idd, het klopte niet ! Moest zijn Buckinghamstraat. Mayra moest daar het jonge koppeltje William en Kathy ophalen 8) .
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

En dan nog een dag te vroeg - dat is toch wel iets om in dit topic te melden!
0 x
Plaats reactie