Het GROTE speculatie topic

Gesloten
salwa
Nog geen rang

Re: Het GROTE speculatie topic

Bericht door salwa »

zoals gezien bij de spoilers, zal binnenkort ter smissen kampen met elektriciteitsproblemen,
dus ik denk op 27 mei geven rosa en luc hun trouwfeestje in ter smissen en er zal een brand ontstaan, waardoor waldek is achtergekomen dat alles opgezet spel was met dat zwart werk. en zo naar ter smissen gaat lopen om de trouw tegen te houden, maar eens dat hij daar aankomt ziet hij ter smissen in brand en probeert rosa te redden want luc en de rest zijn net op tijd gevlucht. mijn gedacht he 8)
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Er wordt blijkbaar door een paar mensen in dezelfde richting gedacht - ben benieuwd! :mrgreen:
Maar Luc en Rosa trouwen de 19de al, zouden ze dan de hun 'feestje' een week later pas geven?

Ben wel benieuwd of Frank weer voor extra ambiance gaat zorgen als zijn broer trouwt, zoals de laatste keer. :lol:
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

satine schreef:Er wordt blijkbaar door een paar mensen in dezelfde richting gedacht - ben benieuwd! :mrgreen:
Maar Luc en Rosa trouwen de 19de al, zouden ze dan de hun 'feestje' een week later pas geven?

Ben wel benieuwd of Frank weer voor extra ambiance gaat zorgen als zijn broer trouwt, zoals de laatste keer. :lol:
wat was er dan wel gebeurd? Ik weet dat niet meer

PS aan Satine ik denk dat Mayra de nieuwe vriendin van An zal worden, ik heb nergens gelezen dat ze lesbisch zou zijn, ook niet in de spoilers. Heel die discussie :wtf:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Sandertje
Poster rang 1
Poster rang 1
x 15

Bericht door Sandertje »

Laatste keer heeft hij het huwelijk tussen Leontien & Luc verbrod door zwarte verf op hen te gooien. Maar de situatie was toen wel anders. En Mayra zal wss de nieuwe vriendin van Ann worden, er werd gezegd dat ze een date zal hebben met Ann.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Sandertje schreef:Laatste keer heeft hij het huwelijk tussen Leontien & Luc verbrod door zwarte verf op hen te gooien. Maar de situatie was toen wel anders. En Mayra zal wss de nieuwe vriendin van Ann worden, er werd gezegd dat ze een date zal hebben met Ann.
ja nu ligt het er vingerdik op dat het zo zal zijn. Ze botsen tegen elkaar, dat is bijna letterlijk op iemand vallen.
0 x
Shabba
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Shabba »

Rosa is na een tijdje ongelukkig met Luc. Marianne is niet meer zo happy met Geert. Rosa wil Waldek terug, maar betrapt ineens Waldek met Marianne.
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Shabba schreef:Rosa is na een tijdje ongelukkig met Luc. Marianne is niet meer zo happy met Geert. Rosa wil Waldek terug, maar betrapt ineens Waldek met Marianne.
Gaan we nog eens kijken hoever we mogen gaan?
Of ben je van plan om stapsgewijs je vorige post terug te plaatsen?
Pas op je tellen want ik lig op de loer, echt waar, ik word het stillekesaan moe,hoor, die :thumbdown: fantasieën.
0 x
Shabba
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Shabba »

Het is hier toch een speculatietopic. Mij lijkt het net een leuke speculatie dat er na lange tijd nog eens iets gebeurt tussen Rosa en Marianne op gebied van mannen, want dat is nu toch wel al van Jean-Pierre geleden.
Marianne ziet dat Waldek afziet van Rosa ( die met Luc is getrouwd), troost hem ( hoeft daarmee nog niet echt een relatie te beginnen) , gewoon Rosa die hen betrapt op een amusant moment, kan al voldoende zijn om de ruzie weer hoog te doen oplaaien.
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Shabba schreef:Het is hier toch een speculatietopic. Mij lijkt het net een leuke speculatie dat er na lange tijd nog eens iets gebeurt tussen Rosa en Marianne op gebied van mannen, want dat is nu toch wel al van Jean-Pierre geleden.
Marianne ziet dat Waldek afziet van Rosa ( die met Luc is getrouwd), troost hem ( hoeft daarmee nog niet echt een relatie te beginnen) , gewoon Rosa die hen betrapt op een amusant moment, kan al voldoende zijn om de ruzie weer hoog te doen oplaaien.
Klinkt al ietsje beter dan je vorige posting(dat herinnerde mij echt wel erg aan je vorige dat we erover vonden)
Maar 't lijkt mij wel heel ongeloofwaardig, hoor, Marianne die Waldek troost???
Volgens mij zal ze die nooit van haar leven troosten, alleen al omdat ie "het verlengde" is van Roza wiens bloed ze nog steeds kan drinken.
0 x
Shabba
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Shabba »

Marianne gebruikte ook Julia ( die toch beneden haar stand is) om Peggy te raken, denk dat je bij Marianne van weinig moet verschieten.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Shabba schreef:Marianne gebruikte ook Julia ( die toch beneden haar stand is) om Peggy te raken, denk dat je bij Marianne van weinig moet verschieten.
Da's toch nog iets anders dan een 'amusant moment' met iemand van 'beneden haar stand'.
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Shabba schreef:Marianne gebruikte ook Julia ( die toch beneden haar stand is) om Peggy te raken, denk dat je bij Marianne van weinig moet verschieten.
hmmm, ben er nog niet uit wat ik eigenlijk verwacht van speculatie...
Het lijkt mij hier vaker op fantaseren dan op speculeren. :eh:
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Rieka schreef:
hmmm, ben er nog niet uit wat ik eigenlijk verwacht van speculatie...
Het lijkt mij hier vaker op fantaseren dan op speculeren. :eh:
het komt op hetzelfde neer in feite al denk ik nu ook niet dat Marianne iets met Waldek zou beginnen :lol:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

iemand geld lenen voor een zaak (als je dat bedrag kan missen) en met iemand aanpappen is hetzelfde dus?
niet in mijn wereld hoor! :mrgreen:
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

neen, speculeren en fantaseren komt in de praktijk vaak op hetzelfde neer want in beide gevallen is de toekomst onzeker
0 x
Gesloten