Het kan ook zijn dat Bram gewoon totaal overdonderd was door het nieuws van Paulien en dat hij besefte dat hij buiten Franky bij niemand terecht kan?Shabba schreef:Ik wil niet uit zijn op één of andere speculatie ofzo, maar toen er ruzie ontstond met Freddy, nam Franky de arm van Bram vast zonder enige opmerking in de zin van: blijf van mijn lijf. Terwijl het een week terug al moeilijk was voor Bram om met Franky in dezelfde ruimte te zijn.
Dit heeft niets met "Thuis" te maken, hé?Shabba schreef:Keek naar eurosong en vond de zanger van letland erg op Bram lijken.
de spoilers verraden het natuurlijk al een beetje, maar natuurlijk zeg ik daar in dit topic niets overCrackers schreef:Ik ben eens benieuwd of Bram bij Paulien blijft tot ze bevallen is, ik denk dat hij het lang zo lang niet uit houd.
het feit dat jij dat zo zegt moet ik de spoilers al niet meer lezen om het te weten al zeg ik daar natuurlijk ook niets over in dit topicShabba schreef:de spoilers verraden het natuurlijk al een beetje, maar natuurlijk zeg ik daar in dit topic niets overCrackers schreef:Ik ben eens benieuwd of Bram bij Paulien blijft tot ze bevallen is, ik denk dat hij het lang zo lang niet uit houd.
Dat hij een beetje schrik heeft van z'n rol als vader wil nu nog niet zeggen dat er nu plots wel een homo in Bram schuilt hé.Omega schreef:Vandaag leek er toch een hint gegeven te worden dat er mogelijk toch meer aan de hand is tussen Bram en Franky. Dus die Shabba zal misschien toch nog gelijk hebben. Bedankt makers van Thuis voor de meest idiote en ongeloofwaardigste verhaallijn aller tijden.