Luc Bomans (Mark Willems)

Gesloten
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Re: Luc

Bericht door daffy duck »

Heb daar ook geen weet van hoor! Achter Simonne ja en Isabel ook, maar Jenny :?
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Shabba
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Shabba »

In het eerste seizoen kwam Luc na jaren terug uit Amerika en was hij in bepaalde scenes superblij om Jenny terug te zien, was charmant enzo, maar nooit meer dan vriendschappelijk hoor
0 x
interrupted
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door interrupted »

daffy duck schreef:Heb daar ook geen weet van hoor! Achter Simonne ja en Isabel ook, maar Jenny :?
En achter veronique :D
en achter leontien

Maar Jenny nee idd gewoon vriendelijk doen :)
0 x
Jealously in technicolor
Fear by name, love by numbers
Streetlamp amber, wanderlust
Hide her in a blunderbuss

(Arctic Monkeys)
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

interrupted schreef:En achter veronique :D
Dat was Frank hé. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Luc heeft mooi Rosa voor zich gewonnen. Waldek :wave:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Terugdenkend aan de eerste aflev. die ik zag en nog van niets wist over wat voorafging haal ik soms dingen door elkaar. Ik zag werkelijk voor me dat Luc een poging had gedaan om Jenny te versieren, maar missch heb ik het gedroomd? Het hele gebeuren met Simonne heb ik ook niet gezien, maar wel over gelezen. De echte veteranen vanaf het begin weten het uiteraard het allerbeste! Toen ik begon te kijken was hij al met Leontien en begin Marie te versieren. Er was toen iets met Louis en zijn oogjes en Marie zou schuld hebben ofzo, maar dat is voor mij allemaal heel vaag.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Gut, Luc is Luc niet meer vind ik.
Zo emotioneel als hij gisteren was, wetende dat hij Rosa's tweede keuze is - dat had ik nooit van hem verwacht.

En zelfs als dit alleen is om te kunnen uitpakken tov Waldek, dan nog vind ik het erg.
Of zou hij maar gewoon gaan voor wie hij nog kan krijgen?
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Hij maakt zichzelf wijs dat hij Rosa's eerste keus is. Eerste en enige.
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

jessie V. schreef:Hij maakt zichzelf wijs dat hij Rosa's eerste keus is. Eerste en enige.
Hij maakt zichzelf niets wijs: hij heeft al lang geleden gekozen voor Roza. En zoals ook wij weten is Roza nogal wispelturig, altijd al geweest..
Luc neemt nu genoegen met zekerheid? Voor zover trouwen zekerheid geeft! 8)
Let's wait and see what will happen?! :mrgreen:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Wat ik mij afvraag: is Luc eigenlijk gescheiden van Leontien?
Als hij met Rosa gaat trouwen waarschijnlijk wel.
Maar is daar ooit iets over gezegd geweest?
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Zover ik weet niet! Ze was opgenomen, terwijl hij al met Marie was, en hij hoopte door haar gek te laten verklaren dat hij geloof ik aan haar geld kon komen, zijn zoon behouden en met Marie verder gaan. Maar ik heb die lijn nooit helemaal gesnapt. Het leek zo nodeloos ingewikkeld. Waarom moest hij ook weer dood lijken?
Toen ze alles doorhad, mede dankzij Frank en Simonne, is ze naar Mexico gevlucht, maar over een scheiding heb ik nooit iets gehoord. Tenzij die al eerder was, want ze zijn eerder uit elkaar geweest, voor ik ging kijken. Het was weer goed gekomen, en missch waren ze toen niet opnieuw getrouwd? Echte veteranen moeten dat nog weten.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Amiche schreef:Zover ik weet niet! Ze was opgenomen, terwijl hij al met Marie was, en hij hoopte door haar gek te laten verklaren dat hij geloof ik aan haar geld kon komen, zijn zoon behouden en met Marie verder gaan. Maar ik heb die lijn nooit helemaal gesnapt. Het leek zo nodeloos ingewikkeld. Waarom moest hij ook weer dood lijken?
Dat was volgens mij ook om Leontien gek te maken... Eerst dacht Leontien dat ze hem samen met Marie vermoord had (waardoor ze al begon door te draaien omdat ze schrik had dat het uit zou komen) en vervolgens bleek dat Luc nog leefde (terwijl Marie deed alsof ze uit de lucht kwam vallen wat die moord betreft), waardoor Leontien nog meer aan zichzelf ging twijfelen... ;)

Maar ik herinner me in elk geval niks van een scheiding tussen die 2... :think:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

satine schreef:Wat ik mij afvraag: is Luc eigenlijk gescheiden van Leontien?

Ik kan mij ook niet herinneren dat er ooit sprake was van een scheiding ts Luc & Leontien.
En ik bedenk me dan plots het volgende. Stel dat het dan daardoor niet kan doorgaan.
Ik bedoel als Luc niet gescheiden is dan kan hij niet trouwen met Rosa hee :clap: :mrgreen:
Hij zal dat dan wel kunnen zonder wederzijdse toestemming maar dat duurt in werkelijkheid dan eeuwen geloof ik.
Het zou wel top zijn als het zo moest lopen zoals ik hier stel :lol: maar waarschijnlijk wordt er gewoon niet meer gesproken over een al dan niet scheiding tussen Luc & Leontien. Zoals men vaak over andere dingen ook niet meer praat of er niet te lang meer blijft bij stilstaan. Lijkt me logisch want anders zouden ze niets anders doen dan zichzelf de hele aflevering herhalen :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Ganja op ma 02 mei 2011, 14:02, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Ganja schreef:
satine schreef:Wat ik mij afvraag: is Luc eigenlijk gescheiden van Leontien?

Ik kan mij ook niet herinneren dat er ooit sprake was van een scheiding ts Luc & Marie.
En ik bedenk me dan plots het volgende. Stel dat het dan daardoor niet kan doorgaan.
Ik bedoel als Luc niet gescheiden is dan kan hij niet trouwen met Rosa hee :clap: :mrgreen:
Hij zal dat dan wel kunnen zonder wederzijdse toestemming maar dat duurt in werkelijkheid dan eeuwen geloof ik.
Het zou wel top zijn als het zo moest lopen zoals ik hier stel :lol: maar waarschijnlijk wordt er gewoon niet meer gesproken over een al dan niet scheiding tussen Luc & Marie. Zoals men vaak over andere dingen ook niet meer praat of er niet te lang meer blijft bij stilstaan. Lijkt me logisch want anders zouden ze niets anders doen dan zichzelf de hele aflevering herhalen :mrgreen:
Ik denk dat jij(Ganja) het verkeerd voor hebt: Luc is nooit getrouwd geweest met Marie, van haar moet hij dus ook nooit scheiden, hé?!
En na een x-aantal jaren feitelijk gescheiden te zijn(al jaren niet meer samen wonen) is het toch ook niet meer zo moeilijk om te scheiden, dacht ik? Dus ga ik ervan uit dat, als Luc ook officieel van Leontien af wil, dat het ook niet zolang hoeft te duren... :whistle:
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Rieka schreef:
Ik denk dat jij(Ganja) het verkeerd voor hebt: Luc is nooit getrouwd geweest met Marie, van haar moet hij dus ook nooit scheiden, hé?!
Nee nee ik heb het niet fout ik heb mij gewoon mis typt :P ik bedoelde Leontien maar schreef per ongeluk Marie.
Heb het aangepast in mijn postje ;)
0 x
Gesloten