lord F. schreef:En Franky als biseksueel zou ook nogal erg ongeloofwaardig zijn.

Enerzijds heb je wel gelijk natuurlijk. Hij heeft wel relaties gehad met meisjes maar die hebben nooit lang geduurd! Dit zal voor de meeste mensen zijn homoseksualiteit wel verklaren. Maar anderzijds vind ik ook dat véél mensen geneigd zijn om anderen in vakjes te steken terwijl het volgens mij allemaal wel ingewikkelder is dan dat.
Er bestonden al genoeg filosofen en psychologen die beweerden dat iedereen biseksueel is. En ik denk dat er wel een bron van waarheid in zit. De ene zal zich makkelijk aangetrokken voelen tot iemand van hetzelfde geslacht (wat men dan homo kan noemen) en een ander zal zich makkelijker aangetrokken voelen door het andere geslacht waardoor evt gevoelens voor iemand van hetzelfde geslacht naar de achtergrond worden geschoven.(wat men dan hetero kan noemen) Bij veel van die mensen blijft dat daar dan ook, terwijl andere mensen meer moeite hebben en die gevoelens toch weer naar de voorgrond komen schuiven. Daarom betekent dat ook niet dat je plotseling homo bent hé! Ik wil maar zeggen dat niet alles zo zwart-wit is. Het is niet omdat je al jaren een relatie hebt met een vrouw, dat je dan niet meer verliefd kan worden op een man. En dat betekent ook niet dat je daarom nooit van die vrouw zou hebben gehouden.
Maar mensen hebben de neiging om alles een naam te geven. Soms kan het wel nuttig zijn om dingen in vakjes te steken. Zoals "tandpijn" dan ga ik naar een "tandarts" en niet naar een "slager" Maar mensen en zeker menselijke gevoelens zijn zo complex dat het moeilijk is om in categoriën onder te verdelen. Om dus weer over te gaan naar een deftig antwoord:
Ik zou dat ook niet zo ongeloofwaardig vinden. Evenmin als ik zou vinden dat Ann plotseling weer een vriend zou hebben. Voor heel dat gedoe met haar Manon was ze toch ook overtuigd dat ze hetero was?

Imagination is the only weapon in the war against reality.