IS VLAANDEREN RIJP VOOR HOMO'S OP DE BUIS?

satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Re: IS VLAANDEREN RIJP VOOR HOMO'S OP DE BUIS?

Bericht door satine »

De kijkcijfers van Humo: (de datum is de dag van het verschijnen van de Humo en geeft dus een gemiddelde van de week ervoor)

01/03: 1.103.663
08/03: 1.095.036
15/03: 1.094.131
22/03: 1.058.105
29/03: 1.062.630
05/04: 955.173
12/04: 979.388
19/04: 957.309

Dus ze zijn zeker niet gestegen, integendeel.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 697
x 532

Bericht door jessie V. »

dat bedoel ik dus!
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Maar je moet naar het marktaandeel kijken hé. Meestal bij Thuis is dat rond de 40 % en afgelopen week was er een aflevering met 43 % dus what's the problem eigenlijk ?

http://www.vrt.be/sites/default/files/e ... derdag.pdf
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Luc schreef:Maar je moet naar het marktaandeel kijken hé. Meestal bij Thuis is dat rond de 40 % en afgelopen week was er een aflevering met 43 % dus what's the problem eigenlijk ?

http://www.vrt.be/sites/default/files/e ... derdag.pdf
goeie vraag! :mrgreen:
Een andere vraag is "wat heet rijp zijn voor homo's op de buis?"
Er komen wel vaker programma's of items op de buis waarvoor "men" nog niet klaar is...
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Bericht door satine »

en is dat dan onveranderd Luc?
kan je die van de weken daarvoor ook ergens vinden zodat er kan vergeleken worden?

(gewoon een vraag - het lijkt mij wel logisch dat als minder mensen TV kijken, het aantal kijkers van Thuis ook daalt - maar als het marktaandeel hetzelfde blijft, is er niks aan de hand natuurlijk) ;)
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Maar mss is Vlaanderen er nog wel niet klaar voor. Thuis is dan ook het allereerste programma in de Vlaamse tv geschiedenis waarin homo's te zien waren :crazy: . Beetje hypocriet ook dat in Thuis geen homo's te zien mogen zijn maar dan 5 minuten later in Koppen wel een reportage over parenclubs (of iets dergelijks) 8) .
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

satine schreef:en is dat dan onveranderd Luc?
kan je die van de weken daarvoor ook ergens vinden zodat er kan vergeleken worden?

(gewoon een vraag - het lijkt mij wel logisch dat als minder mensen TV kijken, het aantal kijkers van Thuis ook daalt - maar als het marktaandeel hetzelfde blijft, is er niks aan de hand natuurlijk) ;)
Die van de weken ervoor heb ik niet echt. Er is een daling in absoluut aantal kijkers maar dat is te wijten aan het mooie zomerweer. Het marktaandeel is zelfde gebleven en zelfs licht gestegen, mss zelfs mede door de homoverhaallijn.

Maar je mag nooit enkel naar de totale cijfers kijken, anders hadden de tv zenders al lang alle zomerprogramma's afgeschaft ! 8)
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Bericht door satine »

Luc schreef:
satine schreef:en is dat dan onveranderd Luc?

Die van de weken ervoor heb ik niet echt. Er is een daling in absoluut aantal kijkers maar dat is te wijten aan het mooie zomerweer. Het marktaandeel is zelfde gebleven en zelfs licht gestegen, mss zelfs mede door de homoverhaallijn.

Maar je mag nooit enkel naar de totale cijfers kijken, anders hadden de tv zenders al lang alle zomerprogramma's afgeschaft ! 8)
dat is wat ik wou weten! thanks!
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Luc schreef:Maar mss is Vlaanderen er nog wel niet klaar voor. Thuis is dan ook het allereerste programma in de Vlaamse tv geschiedenis waarin homo's te zien waren :crazy: . Beetje hypocriet ook dat in Thuis geen homo's te zien mogen zijn maar dan 5 minuten later in Koppen wel een reportage over parenclubs (of iets dergelijks) 8) .
Koppen XL is een documentaire, Thuis is een fictiereeks voor alle leeftijden...
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Ja, maar het wordt wel allemaal getoond. Wie het wil zien, kan het zien en als het op een grote zender in prime time staat denk ik is het toch de bedoeling er veel kijkers mee te lokken.
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Luc schreef:Ja, maar het wordt wel allemaal getoond. Wie het wil zien, kan het zien en als het op een grote zender in prime time staat denk ik is het toch de bedoeling er veel kijkers mee te lokken.
't Is toch voor ieder programma de bedoeling om veel kijkers te hebben?
Ik zie 't probleem niet. Maar ik kijk ook niet zo veel naar TV, zeker niet met deze mooie dagen.
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Ik zie ook het probleem niet, ik ben in elk geval rijp voor homo's op de buis :lol: . En ik kijk ook weinig tv, er is ook al niet zo veel meer te zien dezer dagen.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Ik zou het pas erg vinden moesten de kijkcijfers stijgen terwijl het zo'n mooi weer is buiten. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
robmolle
Nog geen rang

Bericht door robmolle »

Idd... sommige hebben de verklaring hier: het mooie weer! En dat is ook de verklaring die ik er aan zou geven.
Sinds de komst van de digitale tv is het handiger/ makkelijker om met het mooie weer van de laatste tijd om acht uur nog ergens buiten rond te hangen of op een terrasje en als het dan wat minder warm is kan de digicorder ons de afl. van Thuis tonen (die opgenomen is).
Denk dat er de laatste dagen gewoon veel mensen 'uitgesteld' hebben gekeken en dat dit niets te maken heeft met de 'homo-verhaallijn rond Franky'.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

150.000 kijkers minder dan begin maart is wel veel. Het zal door de paasvakantie zijn denk ik.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Gesloten