Franky Bomans (Braam Verreth)

Gesloten
Shabba
Poster rang 1
Poster rang 1

Re: Franky

Bericht door Shabba »

en eerst liep ann ook weg van manon, wou ze er even niets mee te maken hebben ( was wel ni zo onbeschoft als bram) en dan ineens grote liefde. Staat ons nu mss ook wel te wachten.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Shabba schreef:en eerst liep ann ook weg van manon, wou ze er even niets mee te maken hebben ( was wel ni zo onbeschoft als bram) en dan ineens grote liefde. Staat ons nu mss ook wel te wachten.
lol, madam is daar weer. :lol:
ze hoeven ook niet alles te recycleren. ;)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Waarom zoekt Franky toch steeds contact met die rare Max? Hij verdient wel een betere vriend. Maar Max is de enige homo-vriend die hij kent waarschijnlijk.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

jessie V. schreef:Waarom zoekt Franky toch steeds contact met die rare Max? Hij verdient wel een betere vriend. Maar Max is de enige homo-vriend die hij kent waarschijnlijk.
Dat denk ik wel. Buiten Simonne, is Max de enige waarbij Franky zichzelf kan zijn. Bovendien is hij Bram ook kwijt als vriend dus zal hij zich misschien eenzaam voelen ook... :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
**eveline**
Nog geen rang

Bericht door **eveline** »

Christel schreef:
jessie V. schreef:Waarom zoekt Franky toch steeds contact met die rare Max? Hij verdient wel een betere vriend. Maar Max is de enige homo-vriend die hij kent waarschijnlijk.
Dat denk ik wel. Buiten Simonne, is Max de enige waarbij Franky zichzelf kan zijn. Bovendien is hij Bram ook kwijt als vriend dus zal hij zich misschien eenzaam voelen ook... :)
dat is geen jongen voor alleen te zijn
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Volgens mij wil Franky Max gewoon gebruiken tussen aanhalingstekens om aan iedereen duidelijk te maken (inclusief Frank) dat hij homo is.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Omdat het zo in't scenario staat? :dance:

Ik denk ook dat hij zich een beetje alleen voelt. Bram die hem negeert. Zijn vader die hem uitlacht. Max is niet de ideale vriend voor Franky maar wel iemand die hij nu nodig heeft om op terug te vallen nu hij het een beetje moeilijk heeft. Iemand die hem een beetje begrijpt en waar hij naar opkijkt. Zodra Bram weer wat normaler gaat doen tegen hem, zal Franky zijn contact met Max wel weer verwateren.

Ik ga Shabba toch ook een beetje gelijk moeten geven, om eerlijk te zijn. De reacties van Bram waren soms al bedenkelijk maar hoe hij reageerde toen Max hem opbelde, lijkt me wel héél verdacht. Hij was precies toch een beetje jaloers. :crazy:

Ik ga er toch van uit dat ze die Max weer in dat programma gestoken hebben om Bram zijn personage wat in gang te laten schieten. Hij zal het moeilijk hebben als blijkt dat Franky over het verlies van zijn beste maat is en hij toch onmisbaar is. Dat Pauline ook nog es zwanger zal zijn, zal zijn gedachten wel doen versnellen. Het is nu alleen nog maar de vraag of Franky Bram het zal kunnen vergeven wat hij allemaal gedaan heeft. En of ze daarna gewoon vrienden zullen worden, of liefjes, valt nog af te wachten.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

hannanaske schreef:Ik ga Shabba toch ook een beetje gelijk moeten geven, om eerlijk te zijn. De reacties van Bram waren soms al bedenkelijk maar hoe hij reageerde toen Max hem opbelde, lijkt me wel héél verdacht. Hij was precies toch een beetje jaloers. :crazy:
Nee, Bram leek eerder verrast dat Franky met Max aan het afspreken was omdat hij Max ook kent als klant van Sanitechniek. :)
En omdat hij toen ook al Max aan het afbreken was omdat het een "janet" is. Ik zag er in ieder geval niks in van jaloezie, integendeel. Het was eerder een reactie in de trant van "haja, soort zoekt soort". :)
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Ik heb dat hier al vaak gelezen dat mensen schrijven dat Max geen goed vriendje is voor Franky.
En daarom aan iedereen die dat vindt mijn vraag: WAAROM ?
lord F. schreef:
hannanaske schreef:Ik ga Shabba toch ook een beetje gelijk moeten geven, om eerlijk te zijn. De reacties van Bram waren soms al bedenkelijk maar hoe hij reageerde toen Max hem opbelde, lijkt me wel héél verdacht. Hij was precies toch een beetje jaloers. :crazy:
Nee, Bram leek eerder verrast dat Franky met Max aan het afspreken was omdat hij Max ook kent als klant van Sanitechniek. :)
En omdat hij toen ook al Max aan het afbreken was omdat het een "janet" is. Ik zag er in ieder geval niks in van jaloezie, integendeel. Het was eerder een reactie in de trant van "haja, soort zoekt soort". :)
TOP :thumbup: zo verschillende meningen
Ik sluit me aan bij Lord F
Ik heb ook geen jaloezie gezien bij Bram, en idd eerder zo iets van soort zoekt soort en het uitlachen van Franky, omdat Bram misschien denkt dat Max hem opbelde om weer naar de verwarming te komen zien omdat hij dat niet kan oplossen. En natuurlijk was Bram benieuwd of Franky zou ingaan op de vraag van Max om langst te komen. Denk dat Bram nog niet door heeft dat die twee prive afspreken en niet voor sanitechniek.
0 x
Shabba
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Shabba »

Ik vond dat Bram wel jaloers was in de zin van: hij gaat door met zijn leven, spreekt af met iemand anders,....
Vind persoonlijk dat Bram de laatste dagen toch wat gekalmeerd is ook, misschien is hij jaloers dat Franky er met iemand anders vandoor gaat....
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Ganja schreef: Ik heb ook geen jaloezie gezien bij Bram, en idd eerder zo iets van soort zoekt soort en het uitlachen van Franky, omdat Bram misschien denkt dat Max hem opbelde om weer naar de verwarming te komen zien omdat hij dat niet kan oplossen. En natuurlijk was Bram benieuwd of Franky zou ingaan op de vraag van Max om langst te komen. Denk dat Bram nog niet door heeft dat die twee prive afspreken en niet voor sanitechniek.
Denk wel dat Bram het door had dat hij niet afsprak om naar de verwarming te komen zien. :)
Voor Franky was het alleszins ook een manier om te tonen dat hij allang over Bram heen is (wat natuurlijk niet zo is).
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

lord F. schreef:Voor Franky was het alleszins ook een manier om te tonen dat hij allang over Bram heen is (wat natuurlijk niet zo is).
Dat zag ik er ook in. En Bram's reactie leek mij weer wat "normaler" en kalmer. Misschien dat hij de vriendschap met Franky ook mist en het allemaal langzaam aan begint te accepteren? :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Max is missch niet de ideale vriend voor Franky, maar dat is ook niet wat speelt volgens mij. Hij heeft net zelf geaccepteerd dat ie homo is en de hormonen blijven toch hun aandacht opeisen. Nu hij ervaren heeft waar zijn interesse ligt wil hij er ook mee experimenteren. Dat is ook de meest riskante fase van het 'uit de kast komen', overigens ook voor hetero tienerrelaties. Het verstand volgt het lichaam meestal een stuk trager! Franky weet best wel dat Max geen relatie wil, maar de one night stands zijn toch niet te vermijden.
De vriendschap met Bram gaat VOOR de verliefdheid, dus Franky zal nog steeds zijn maatje missen en natuurlijk is Max daarin geen vervanging. Ik denk niet dat Max een permanente is, maar omdat alles nog zo nieuw is zal het nog wel ff duren voor Franky een nieuwe verliefdheid vindt. Ondertussen zal hij niet makkelijk een echte nieuwe vriend vinden, dus ik hoop dat Bram bijdraait, want ik vind het zo sneu als het over is tussen hen. Niet na alles wat ze samen hebben meegemaakt.
Ik ben er overigens nog niet uit wat men wil met Bram inzake latente gevoelens. Zijn reakties met Franky, met Paulien en ook bij dat tel. gesprekje wat hij afluisterde laten echt allebei de kanten open voor de schrijvers. Ik denk dat ze dat bewust doen, missch niet alleen om ons op de verkeerde voet te zetten, maar ook omdat ze er zelf nog niet uit zijn.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Sorry, dit was een dubbele post! De PC bleef 'hangen' lol.
Ik zat me net te bedenken dat de schrijvers missch dit forum volgen om te testen en op ideeen te komen? Zou wel lachen zijn. Wat zullen ze ook in de war raken, ha ha.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
Shabba
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Shabba »

denk dat de schrijvers wel serieus moeten denken over dit issue, in de zin van: gaan we voor een weerspiegeling van 80 procent vd realiteit ( in vele, maar niet alle gevallen worden verliefde gevoelens op je beste vriend niet beantwoord) of gaan we voor een echt liefdesverhaal wat misschien wel controverse kan oproepen, maar beter is voor de kijkcijfers.
Misschien laten de schrijvers Bram al een beetje latent wezen om te zien of het werkt.
Persoonlijk zou ik na de steekpartij, ardennentocht, aandelen, zwangerschap,....een gewone vriendschapsband die wordt hersteld flauw vinden.
0 x
Gesloten