Ann krijgt nieuwe liefde in volgend seizoen
-
Het huis
- x 435
-
Shabba
- Poster rang 1

Re: Ann krijgt nieuwe liefde in volgend seizoen
Heb al Franky en Tim gehoord ook. Vraag me af of een homorelatie met iemand die invalide is niet een brug te ver is voor de kijker, begrijp me niet verkeerd: ik zou het mooi vinden mochten zo'n dingen kunnen, maar de kijker moet al wennen aan twee mannen die kussen, dus dit.....Ik ga nog altijd voor Bram/Franky als zou een relatie met Tim ook wel iets spannends hebben...
Misschien als "ter smissen" is afgebrand, kunnen ze een holebicafé starten in "thuis". Genoeg personages met een andere aard....
Misschien als "ter smissen" is afgebrand, kunnen ze een holebicafé starten in "thuis". Genoeg personages met een andere aard....
0 x
-
interrupted
- Poster rang 1

Mayra
Wat denken jullie van Mayra?
Momenteel nog niet aanwezig in Thuis maar ik heb op de showbizzsite gelezen dat ze een date gaat hebben met Ann en dat ze zelfs Ann terug gaat opzoeken!
zou hier een romance in de maak zijn?
Momenteel nog niet aanwezig in Thuis maar ik heb op de showbizzsite gelezen dat ze een date gaat hebben met Ann en dat ze zelfs Ann terug gaat opzoeken!
0 x
Jealously in technicolor
Fear by name, love by numbers
Streetlamp amber, wanderlust
Hide her in a blunderbuss
(Arctic Monkeys)
Fear by name, love by numbers
Streetlamp amber, wanderlust
Hide her in a blunderbuss
(Arctic Monkeys)
- Luc
- Poster rang 4

Re: Mayra
Hopelijk heeft ze een leuke rol en speelt de actrice het goed. Hopelijk voor Ann blijft het wat langer duren en ik hoop toch ook op wat vuurwerk met Marianne. Ken de actrice niet echt, ze is vooral bekend van Kinderen Vandewindt, maar die serie heb ik niet gevolgd.
0 x