Nina Oostvoghels (Daisy Van Praet)

Gesloten
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Re: Nina

Bericht door satine »

Crackers schreef:Zo ongeloofwaardig dat die speelt Nina. Inderdaad een seutekind en wat voor domme verhaallijn. Op het punt staan te trouwen en een dag later al zo meegaan in het verhaal van haar moeder. Normaal gaat er wel iets meer tijd over tussen liefde en haat al liggen die twee dicht bij elkaar. Blijft erg ongeloofwaardig. :eh:
Je kan je natuurlijk ook afvragen hoe 'echt' haar liefde voor Peter was voor de terugkomst van Femke en de komst van Dominique.
Misschien dacht ze gewoon een goeie partij aan de haak te slaan, niet alleen financiëel, maar ook sociaal - een notaris is zelden een slechte partij, qua status, denk ik.
Haar 'verleiden' van Peter hoeft niet per se uit liefde geweest te zijn, het kan ook gewoon opportunisme geweest zijn.
En nu ziet ze dat allemaal in rook opgaan, dan kan ze tenminste nog proberen voor het geld te gaan, ook al zal ze dat met mams moeten delen.

Ik ben benieuwd hoe dat gaat aflopen, misschien eindigt Dominique wel met al het geld en Nina met niks.
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

satine schreef:
Crackers schreef:Zo ongeloofwaardig dat die speelt Nina. Inderdaad een seutekind en wat voor domme verhaallijn. Op het punt staan te trouwen en een dag later al zo meegaan in het verhaal van haar moeder. Normaal gaat er wel iets meer tijd over tussen liefde en haat al liggen die twee dicht bij elkaar. Blijft erg ongeloofwaardig. :eh:
Je kan je natuurlijk ook afvragen hoe 'echt' haar liefde voor Peter was voor de terugkomst van Femke en de komst van Dominique.
Misschien dacht ze gewoon een goeie partij aan de haak te slaan, niet alleen financiëel, maar ook sociaal - een notaris is zelden een slechte partij, qua status, denk ik.
Haar 'verleiden' van Peter hoeft niet per se uit liefde geweest te zijn, het kan ook gewoon opportunisme geweest zijn.
En nu ziet ze dat allemaal in rook opgaan, dan kan ze tenminste nog proberen voor het geld te gaan, ook al zal ze dat met mams moeten delen.

Ik ben benieuwd hoe dat gaat aflopen, misschien eindigt Dominique wel met al het geld en Nina met niks.
Dat zullen we wellicht niet te weten komen, hé?
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Rieka schreef:
satine schreef: Ik ben benieuwd hoe dat gaat aflopen, misschien eindigt Dominique wel met al het geld en Nina met niks.
Wie weet? ;)
Stel dat het zo is en Nina besluit om Peter dan toch maar te helpen zijn geld te recupereren onder het motto 'als ik het niet heb, mijn moeder ook niet'? Het zou alleszins in haar voordeel pleiten voor een rechtbank. :mrgreen:

Maar ik denk dat ze gewoon verdwijnen.
0 x
dylan
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door dylan »

ik moet eerlijk zijn, ik vond het toch wel erg voor nina :(
0 x
So come along, it won't be long 'til we return happy
Shut your eyes, there are no lies in this world we call sleep
Let's desert this day of work, tomorrow we'll be free
Let's not fight, I'm tired, can't we just sleep tonight?
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

satine schreef:
Rieka schreef:
satine schreef: Ik ben benieuwd hoe dat gaat aflopen, misschien eindigt Dominique wel met al het geld en Nina met niks.
Wie weet? ;)
Stel dat het zo is en Nina besluit om Peter dan toch maar te helpen zijn geld te recupereren onder het motto 'als ik het niet heb, mijn moeder ook niet'? Het zou alleszins in haar voordeel pleiten voor een rechtbank. :mrgreen:

Maar ik denk dat ze gewoon verdwijnen.
Zo had ik het nog niet bekeken, en ik zou het niet erg vinden moest Nina terugkeren.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Hoe dan ook vind ik het, ondanks haar smerige trucjes, toch ook wel sneu voor haar wat Peter nu weer gedaan heeft. Van een trouw naar helemaal niks, het zal je maar eventjes gezegd worden...
Laatst gewijzigd door Christel op za 09 apr 2011, 13:05, 2 keer totaal gewijzigd.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Joepiiiiii we zijn er van verlost :thumbup:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ze was thuis weggelopen en ze wilde haar moeder nooit meer zien omdat mama al haar geld had gepikt, maar nu is ze blijkbaar zo verblind door het gedoe van Peter, dat ze niet ziet dat haar moeder in feite geen haar veranderd is.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

jessie V. schreef:Ze was thuis weggelopen en ze wilde haar moeder nooit meer zien omdat mama al haar geld had gepikt, maar nu is ze blijkbaar zo verblind door het gedoe van Peter, dat ze niet ziet dat haar moeder in feite geen haar veranderd is.
Ze ziet niet dat haar moeder is hoe ze is, omdat ze zelf zo is: gewiekst en opportunistisch.
De manier waarop ze Peter 'aan de haak' geslagen heeft was toch ook niet zo zuiver op de graat (ik word lastig gevallen aan de bushalte, mijn arm is gekwetst omdat ik mij moest verdedigen tegen een aanrander.......)
De appel is niet ver van de boom gerold.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik heb geen medelijden met haar. Ik hoop dat ze nog tegen de lamp loopt.
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Iedereen die medelij heeft met Nina is vast vergeten hoe ze begonnen is. V.a. het begin is ze aan het jatten en bedriegen. Weet je nog dat ze zelfs Simonnes portemonnee rolde? Ze heeft bewust Peter verleidt en haar zin gekregen dat Femke vertrok. Peter wou eerst niets van haar hebben en ineens sloeg ie om. Dat trouwen was wel een beetje onnozel; vond het ook niet bij Peter passen om er zo in te stinken. Zeker niet als ze ook nog eens aan de beroepsethiek rommelt met die schatting. Dominique heeft bewust olie op het vuur gegooid, omdat ze v.a. het begin haar dochter wilde gebruiken en juist Nina zou dat door moeten hebben. Dat ze zich wil wreken op Peter, terwijl ze zelf hem en Femke uit elkaar heeft gedreven en nu de gekwetste onschuld? ... uh, dacht het niet.
Maar dat ze zomaar dat geld kan overboeken is er weer echt over hoor! Elk normaal banksysteem werkt in zo'n geval met min. 2 handtekeningen en zeker niet zo simpel electronisch.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Allé, dat was toch wel een grote verrassing dat Nina ineens terug opduikt.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

tvx1 schreef: za 20 mar 2021, 17:04 Allé, dat was toch wel een grote verrassing dat Nina ineens terug opduikt.
Voor Leo was het in ieder geval een complete verrassing, ja. Maar ik was niet echt verrast, omdat ik niet meteen doorhad dat het om zijn kleindochter Nina ging... Dat het niet Clara Cleymans was, deed het verrassingseffect teniet voor mij, en zoals ik las voor nog een aantal thuiskijkers.
Laatst gewijzigd door ikke op za 20 mar 2021, 18:14, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
annoniempjexo
Nog geen rang

Bericht door annoniempjexo »

Peter schrijft geld over naar iemand me de initialen Y.O. De kleindochter van Leo is terug waar peter een affaire mee heeft gehad en die haar achternaam begint met een O. Die haar dochter waar niemand iets van wist haar voornaam begint met een Y. Yasmine is de dochter van peter! :yup:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Elke maand blijkbaar 900 euro - volgens mij is er meer aan de hand dan gewoon alimentatie.
0 x
Gesloten