Femke De Grote (Vanya Wellens)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Re: Femke

Bericht door Ganja »

Ze gaat wél over lijken voor haar half broertje amai :crazy: die zou bij mij leren vliegen :lol:
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik denk dan altijd: is het wel waar? Heeft hij haar niks wijs gemaakt? Inderdaad ook toevallig dat ze hem net tegenkwam. Het lijkt me ook iemand, waar je van je leven niet meer vanaf komt.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Ik vind dit gedrag niet te rijmen met het gedrag van de Femke die we kennen. Ik had nooit gedacht dat Femke zich zo zou laten doen!
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Als je denkt aan de rebel die ze vroeger was, is ze nogal veranderd. Ze is natuurlijk wel ouder geworden, maar het verschil is toch wel erg groot.
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

jessie V. schreef:Als je denkt aan de rebel die ze vroeger was, is ze nogal veranderd. Ze is natuurlijk wel ouder geworden, maar het verschil is toch wel erg groot.
Ik was dat ook al aan het denken. Ze is wel erg bitchy. Zou er nog iets achter zitten?
Soms krijg ik zo het gevoel dat ze meer een koppel zijn Femke en Rafael dan half broer en half zus, allee er zijn zo van die momenten dat ze zich zo wat gedragen. OF mss had ze in Spanje een relatie met Rafael en kwam ze er ineens achter dat hij haar half broer is :lol: :lol: neen dat zou wat teveel herhaling van het Mike verhaal zijn ...

In ieder geval het is smerig dat ze niet wil verkopen aan Peggy maar er zal wel een oplossing komen...
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef:Ik vind dit gedrag niet te rijmen met het gedrag van de Femke die we kennen. Ik had nooit gedacht dat Femke zich zo zou laten doen!
Ik dus ook niet. Ze laat zich doen door die Rafaël, waardoor ze Peggy een mes op de keel zet. Raar hoor!
Ik ben het dan ook eens met Luc en Rieka: stupide verhaallijn (of die Rafaël nu echt haar halfbroer is of niet).
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Privé en werk gescheiden houden. Ik zou ook geen twee miljoen Belgische frank door mijn vingers laten glippen als ik Femke was. Maar er zijn blijkbaar veel mensen op het forum die niet meer weten wat twee miljoen frank is, laat staan dat ze het al bij elkaar gespaard of verdiend hebben.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Ik interpreteer nu na de afl van daarjuist dat Femke in Spanje een relatie had met Rafael en dat ze toen niet wist dat hij haar half broer was en is. Aja... waarom zegt ze anders: 'ik wil dat niet meer' tegen Raf die dichter bij haar komt staan en aan haar haren frult en haar duidelijk wil kussen, zegt zij 'ik wil dat niet meer'. Dus....ze had een relatie met Raf en ze wist niet dat het haar half broer was waar hebben we nog zo iets gehoord en gezien :P :P :P Dat zal ze dan wel niet durven vertellen aan degene die het nu weten dat Rafael haar broertje is. Allee dit is wat ik denk... ;)
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Of - ze zijn een relatie begonnen, Femke heeft hem verteld over Mike en de erfenis en hij heeft gedacht daar een slag uit te kunnen slaan?
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Dat denk ik eerder.
0 x
Matthi
Administrator
Administrator
x 3
x 2

Bericht door Matthi »

Ganja schreef:Ik interpreteer nu na de afl van daarjuist dat Femke in Spanje een relatie had met Rafael en dat ze toen niet wist dat hij haar half broer was en is. Aja... waarom zegt ze anders: 'ik wil dat niet meer' tegen Raf die dichter bij haar komt staan en aan haar haren frult en haar duidelijk wil kussen, zegt zij 'ik wil dat niet meer'. Dus....ze had een relatie met Raf en ze wist niet dat het haar half broer was waar hebben we nog zo iets gehoord en gezien :P :P :P Dat zal ze dan wel niet durven vertellen aan degene die het nu weten dat Rafael haar broertje is. Allee dit is wat ik denk... ;)
Ik dacht ook al die richting uit. Zou wel stom zijn mochten ze nu eigenlijk nog steeds een soort relatie hebben en wil Femke niet dat het geweten wordt. In dat geval valt Thuis een beetje in herhaling: eerst Mike, dan Rafael.
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
dylan
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door dylan »

Matthi schreef:
Ganja schreef:Ik interpreteer nu na de afl van daarjuist dat Femke in Spanje een relatie had met Rafael en dat ze toen niet wist dat hij haar half broer was en is. Aja... waarom zegt ze anders: 'ik wil dat niet meer' tegen Raf die dichter bij haar komt staan en aan haar haren frult en haar duidelijk wil kussen, zegt zij 'ik wil dat niet meer'. Dus....ze had een relatie met Raf en ze wist niet dat het haar half broer was waar hebben we nog zo iets gehoord en gezien :P :P :P Dat zal ze dan wel niet durven vertellen aan degene die het nu weten dat Rafael haar broertje is. Allee dit is wat ik denk... ;)
Ik dacht ook al die richting uit. Zou wel stom zijn mochten ze nu eigenlijk nog steeds een soort relatie hebben en wil Femke niet dat het geweten wordt. In dat geval valt Thuis een beetje in herhaling: eerst Mike, dan Rafael.
incest, thuis best!
neef en nicht vrijen dicht maar trouwen niet licht (tis hier wel half-broer en zus :P)
0 x
So come along, it won't be long 'til we return happy
Shut your eyes, there are no lies in this world we call sleep
Let's desert this day of work, tomorrow we'll be free
Let's not fight, I'm tired, can't we just sleep tonight?
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Dyl957 schreef:neef en nicht vrijen dicht maar trouwen niet licht

:lol: goed gevonden
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Bij ons zeggen ze:

Nicht en kozijn, da vrijt zo fijn, maar voor 't trouwen zal 't ni zijn.

;)
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

satine schreef:Bij ons zeggen ze:

Nicht en kozijn, da vrijt zo fijn, maar voor 't trouwen zal 't ni zijn.

;)
:eh: vrijen met een raam :shock: leuk
0 x
Plaats reactie