Plaats hier al je creaties over thuis zoals screenshots, filmpjes, collages, gedichtjes, bewerkte afbeeldingen,... die je zelf gemaakt hebt en niet zomaar van Internet gehaald.
Crackers schreef:Het moet wel een heel andere ervaring zijn om zo te kijken met die ondertitels.
Klopt wel ja. Van 1995 tot 2001 keek ik met geluid, dus van de oudere personages zoals Frank ken ik de stemmen, en ook de manier van praten (zo wordt Frank zijn 'astemblieft' steevast ondertiteld als 'alsjeblieft'.
Van nieuwere personages zoals Femke ken ik de stem niet.
Matthi schreef:Hoe kijk jij dan tv op je computer ? Het zijn volgens mij dezelfde ondertittels van teletekst 888
Zijn gewoon de 888-dingen die je ziet. Ik ontvang het signaal van de digitale zenders (enkel BRT tot nu toe) via een USB-ding. Ik kijk dus in feite gewoon tv zoals iedereen, maar dan op de computer. Ik gebruik aldus gewoon teletekst. http://www.elgato.com/elgato/int/mainme ... t1.en.html
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
Crackers schreef:Over welke vraag ging het eigenlijk?
Ik heb eigenlijk ook geen idee meer. Thomsten zal het ons wel weten te vertellen.
0 x