Dat vind ik ook. De Marianne van vroeger had haar positieve en haar negatieve kanten, maar ze stond de mensen in elk geval niet bijna naar het leven, en ze gebruikte bovendien haar verstand. Terwijl ze er nu inderdaad een soort geschifte heks van aan het maken zijn. Een soort 2e Mathilde...Cataclysm Child schreef:Ik vond de Marianne van vroeger toch iets toffer, nu lijkt ze gewoon op een geschifte heks
Terwijl ze vroeger nog relatief 'normaal' deed, ook al was ze niet de makkelijkste en had ze veel arrogante trekjes. Nu lijkt ze gewoon helemaal geobsedeerd, ik vind het er vaak wat over.
Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Re: Marianne Bastiaens
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
- ThomSten
- Poster rang 2
- Contacteer:
Als mensen ouder worden, dan neemt hun sterkste karaktertrek vaak toe. Dus ergens zou het wel kunnen.Cataclysm Child schreef:Terwijl ze vroeger nog relatief 'normaal' deed, ook al was ze niet de makkelijkste en had ze veel arrogante trekjes. Nu lijkt ze gewoon helemaal geobsedeerd, ik vind het er vaak wat over.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
En ze bracht het ook allemaal weer lekker subtiel!jessie V. schreef:En ze heeft er weer een nieuw plannetje bij.

En dan tegen Tom: "De teerling is geworpen"...

0 x
-
- Poster rang 1
- Luc
- Poster rang 4
Bwah, kan nog wel leuk worden. Nu weet ik waarom de Noorderzon moest verkocht worden: om een strijd te krijgen tussen de kopers. Alleen is de reden waarom nogal vergezocht met die halfbroer van Mike.jessie V. schreef:En ze heeft er weer een nieuw plannetje bij.
0 x
- fan_van_marianne
- Poster rang 2
Yes Marianne heeft terug een smerig plannetje bedacht!
Doe zo verder
Doe zo verder

0 x
Intelligentie krijgt men mee, wijsheid moet men leren...
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Haar doel is duidelijk: geen Noorderzon voor Peggy. Ik hoop dat Julia haar ogen op tijd open gaan.
Het idee dat ze alles voor Tom doet gaat hier ook niet meer op. Ze wil Tom en Peggy uit elkaar. Het feit dat Tom ook geld in de Noorderzon wil steken en zo dus alles weer goed komt tussen die twee, kan M. niet verdragen
Het idee dat ze alles voor Tom doet gaat hier ook niet meer op. Ze wil Tom en Peggy uit elkaar. Het feit dat Tom ook geld in de Noorderzon wil steken en zo dus alles weer goed komt tussen die twee, kan M. niet verdragen
0 x
- Ganja
- Poster rang 3
Het is de half broer van Femke niet van MikeLuc schreef: vergezocht met die halfbroer van Mike.

Ik zie haar anders. Ik heb haar al veel zo extreem weten doen, met momenten ook dat ik dacht dit is er over. Maar het is waar sinds een tijdje was ze zo af en toe wat milder. Maar mss vonden de schrijvers van Thuis dat het nu terug tijd is voor de full bitch Marianne (goei actrice) want denk dat het nog lang niet gedaan is met haar gedoe.Cataclysm Child schreef:Ik vond de Marianne van vroeger toch iets toffer, nu lijkt ze gewoon op een geschifte heks
Terwijl ze vroeger nog relatief 'normaal' deed, ook al was ze niet de makkelijkste en had ze veel arrogante trekjes. Nu lijkt ze gewoon helemaal geobsedeerd, ik vind het er vaak wat over.
Ben er nog niet achter waarom Marianne wil dat Julia de Noorderzon koopt. Doet ze dat nu enkel en alleen om Peggy te pesten? wil ze dan zo graag dat Tom en Peggy uit elkaar zijn, en hoopt ze nu echt dat Tom dan later terug met Bianca zal zijn? Krijg zo de indruk dat ze dat allemaal denkt, want dat wou ze in het begin toch al, denk aan die familiefoto en daarvoor.
0 x
-
- Poster rang 1
Goh, ik denk dat Bianca het nu wel verkorven heeft bij haar, maar dat ze het gewoon niet kan verkroppen dat het door het aanbod van Tom om mee te investeren in De Noorderzon terug beter gaat tussen hem en Peggy.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat vind ik toch ook geen verrassing inderdaad... Marianne heeft al sinds jaar en dag niet veel op met Peggy (gedeeltelijk ook omdat ze de dochter van Rosa is), en dat geldt andersom ook zo. Eigenlijk vind ik dit een van de logischere acties van Marianne sinds tijden.satine schreef:Dat Marianne Tom en Peggy uit elkaar wil, da's toch niks nieuws?

0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Ik vraag me af hoe lang het dan zal duren voor dat madame chichi zich dan gaat moeien in de Noorderzon
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
- Ganja
- Poster rang 3
Julia vraagt aan Marianne waarom ik.
Marianne antwoord iets van jij bent vast een goede zakenvrouw
me hoela
Marianne doet dit alleen om Peggy te pesten maar hoe zal haar Tommeke daar op reageren als hij dat hoort? want hij ziet Peggy toch nog graag, en mss staat hij dan is op gelijk ne vent en niet als een klein kind dat aan moeders rokken hangt en krijgt Marianne de wind van voor
en als ze wil ook nog langst achter

Marianne antwoord iets van jij bent vast een goede zakenvrouw

Marianne doet dit alleen om Peggy te pesten maar hoe zal haar Tommeke daar op reageren als hij dat hoort? want hij ziet Peggy toch nog graag, en mss staat hij dan is op gelijk ne vent en niet als een klein kind dat aan moeders rokken hangt en krijgt Marianne de wind van voor

0 x