Femke De Grote (Vanya Wellens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- ThomSten
- Poster rang 2
- Contacteer:
Re: Femke
Volgens mij heeft dieje Rafaël niks met Mike te maken.
't Is gewoon een flierefluiterke dat geld uit alle ramen kapt waar mogelijk.
Femke was toendertijd een beetje labiel (remember?) en ze is blijkbaar verliefd op dieje Raf (of iets soortgelijks) waardoor ze geen nee tegen hem kan zeggen. Hij heeft gewoon fijntjes haar geld er doorheen gejaagd (volgens mij is hij te dom om dat zelf te beseffen).
Femke was toendertijd een beetje labiel (remember?) en ze is blijkbaar verliefd op dieje Raf (of iets soortgelijks) waardoor ze geen nee tegen hem kan zeggen. Hij heeft gewoon fijntjes haar geld er doorheen gejaagd (volgens mij is hij te dom om dat zelf te beseffen).
0 x
- Ganja
- Poster rang 3
Dat denk ik nu juist niet.ThomSten schreef:Volgens mij heeft dieje Rafaël niks met Mike te maken.
Ik denk dat Rafael juist heeel veel te maken heeft met Mike.
Ik denk zelfs dat Rafael de half broer is van Femke en dat ze hem daarom niets kan weigeren.
Verliefd op hem, nee dat zie ik er niet in.
Het is maar een gevoel dat ik heb dat ik denk dat hij haar half broer is.
Maar ben met mijn gevoel wel bijna zeker dat hij wél iets te maken heeft met Mike.
We zullen het binnenkort zien wie van ons twee gelijk heeft met zijn idee rond rafke,
voor hetzelfde geld zitten we er alletwee naast

0 x
-
- Poster rang 5
mja, ik denk niet dat ze door haar halfbroer plots de Noorderzon in de problemen zou gaan brengen.
Maar langs de andere kant zag het er nu ook niet uit dat ze de Noorderzon in de problemen zou brengen omdat ze hopeloos verliefd is op die Rafael. Ze heeft hem zelfs amper aangeraakt en was toch redelijk koeltjes tegen hem.
De theorie van de halfbroer zit er het dichtste bij mss, maar denk dat het toch nog iets anders is.
Maar langs de andere kant zag het er nu ook niet uit dat ze de Noorderzon in de problemen zou brengen omdat ze hopeloos verliefd is op die Rafael. Ze heeft hem zelfs amper aangeraakt en was toch redelijk koeltjes tegen hem.
De theorie van de halfbroer zit er het dichtste bij mss, maar denk dat het toch nog iets anders is.

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Ganja
- Poster rang 3
Ik ben blij dat er nog mensen zijn die niet alles op voorhand willen weten over wat er nog gaat gebeuren in Thuis. Ik ga nooit in de spoilers kijken, en als ik ergens iets tegen kom op internet dat over thuis gaat probeer ik het snel weg te flippen. Maar soms pik ik ongewild iets op over wat er nog gaat komen te gebeuren omdat de media dat dan met een titel zegt in grote letters waaruit bijna alles blijktkristien schreef:Gelukkig is het eens een keer niet voorspelbaar in Thuis

Btw Femke hangt wel de ambetante trien uit dus het geheim met Rafael moet nu wel heeeeel groot zijn want anders is het maar stom dat ze daar rond loopt gelijk een kieken zonder kop dat gekruist is met een stresskonijn

0 x
- kristien
- Poster rang 1
In tegenstelling tot jou lees ik wel het Spoilertopic, maar het is inderdaad niet leuk als je graag verrast wordt door wat er gaat gebeuren en het dan op voorhand al te weten bent gekomen zonder dat je dat wilt. Helaas gebeurt dat vaak.Ganja schreef:Ik ben blij dat er nog mensen zijn die niet alles op voorhand willen weten over wat er nog gaat gebeuren in Thuis. Ik ga nooit in de spoilers kijken, en als ik ergens iets tegen kom op internet dat over thuis gaat probeer ik het snel weg te flippen. Maar soms pik ik ongewild iets op over wat er nog gaat komen te gebeuren omdat de media dat dan met een titel zegt in grote letters waaruit bijna alles blijktkristien schreef:Gelukkig is het eens een keer niet voorspelbaar in ThuisTerwijl ik eigenlijk niets op voorhand zou willen weten en gewoon wil afwachten en heel veel zelf dingen bedenken en dan ontdekken dat het klopt wat komt door wat Kristien hier zegt. Maar niet altijd...
Btw Femke hangt wel de ambetante trien uit dus het geheim met Rafael moet nu wel heeeeel groot zijn want anders is het maar stom dat ze daar rond loopt gelijk een kieken zonder kop dat gekruist is met een stresskonijn![]()
![]()
En Femke is inderdaad door niets of niemand opnieuw 'normaal' te krijgen precies. Dat ze maar snel terug de oude wordt

0 x
-
- Poster rang 5
Maar hoeft dat ook? Ik heb geen aandelen in De Noorderzon.kristien schreef:
In tegenstelling tot jou lees ik wel het Spoilertopic, maar het is inderdaad niet leuk als je graag verrast wordt door wat er gaat gebeuren en het dan op voorhand al te weten bent gekomen zonder dat je dat wilt. Helaas gebeurt dat vaak.
En Femke is inderdaad door niets of niemand opnieuw 'normaal' te krijgen precies. Dat ze maar snel terug de oude wordt

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Ganja
- Poster rang 3
Het geen dat al klopt met Rafael is dat hij iets te maken heeft met Mike.
Het feit dat hij zegt recht te hebben op helft erfenis doet me nog meer vermoeden dat hij haar half broer is.
Maar voor hetzelfde geld van de wereld krijgt de plot een hele andere wending.
We zullen het rap zien....
Het feit dat hij zegt recht te hebben op helft erfenis doet me nog meer vermoeden dat hij haar half broer is.
Maar voor hetzelfde geld van de wereld krijgt de plot een hele andere wending.
We zullen het rap zien....
0 x
- Ganja
- Poster rang 3
JASasha schreef:En hij is haar halfbroer !

Ben blij dat ik dat nergens op voorhand had gelezen maar gewoon aanvoelde

Dat hij iets met Mike te maken had vond ik voorspelbaar dat hij de half broer was niet, maar 'k had zo'n gevoel

Nancy gaat daar niet blij mee zijn als ze dat ooit hoort

0 x
- Crackers
- Poster rang 5
inderdaad en de vraag is dan alleen nog wie de moeder is van die Rafael, misschien dat Ganja dat al aanvoelt maar het nog niet wil zeggenLuc schreef:Femke was dan beter in België gebleven, dan was ze die gast mss niet tegengekomen. Lijkt me maar een stupide verhaallijn eigenlijk. Al even dun als de Cois met Angele in Spanje.

0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!