Jenny Verbeeck (Janine Bischops)
- Luc
- Poster rang 4
Jenny Verbeeck (Janine Bischops)
Frank en Luc worden stilaan ook oude venten. Ik hoop voor Jenny toch een beetje voorspoed in het volgende seizoen , al zijn de eerste tekenen niet hoopgevend (ongeval Bianca), die gaat dus weer pissig lopen volgend seizoen
.

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Re: Jenny
Daar ziet het wel steeds meer naar uit ja...Ganja schreef:Volgens mij is Jenny![]()
op Leo en wie weet is het wederzijds !!Ik was het al tijdje aan het denken maar nu denk ik het zeker

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- kristien
- Poster rang 1
Luc schreef:Zijn in het echt trouwens al een koppel geweest vroeger en hebben samen 1 dochter. Voor degene die het niet zouden weten.

0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Kan iemand een foto online plaatsen van de aflevering van vandaag toen Jenny met Leo aan het babbelen was in Ter Smissen en ze hem een koffie met een Leo gaf? Jenny had een raar vierkantje op haar hals, wat was dat? Misschien is ze ziek en komt ze daardoor minder in beeld de laatste maanden?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Amiche
- Poster rang 2
Ik vind het maar raar dat ze van Jenny ineens een femme fatale maken! Ze is duidelijk uit op relatiebreuk tussen Leo en Yvette! Zo op zijn gemoed werken dat ze missch naar Marokko gaat en zeggen dat ze de koffiepauzes zal missen nu hij de dispatch niet meer doet. Ik vind het helemaal niet bij haar passen.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat verbaast mij ook wel. En ze gooit ook zo ineens al haar charmes in de strijd...Amiche schreef:Ik vind het maar raar dat ze van Jenny ineens een femme fatale maken! Ze is duidelijk uit op relatiebreuk tussen Leo en Yvette! Zo op zijn gemoed werken dat ze missch naar Marokko gaat en zeggen dat ze de koffiepauzes zal missen nu hij de dispatch niet meer doet. Ik vind het helemaal niet bij haar passen.

0 x
-
- Poster rang 5
Het is nu ook niet dat Leo er vies van is.Christel schreef:Dat verbaast mij ook wel. En ze gooit ook zo ineens al haar charmes in de strijd...Amiche schreef:Ik vind het maar raar dat ze van Jenny ineens een femme fatale maken! Ze is duidelijk uit op relatiebreuk tussen Leo en Yvette! Zo op zijn gemoed werken dat ze missch naar Marokko gaat en zeggen dat ze de koffiepauzes zal missen nu hij de dispatch niet meer doet. Ik vind het helemaal niet bij haar passen.

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Amiche
- Poster rang 2
Als hij er op ingaat zitten ze allebei fout, maar zij kiest er wel bewust voor een man die gebonden is te versieren. Dat is niet mooi. Het zou ook niet juist zijn als ze ingaat op avances terwijl hij nog met iemand is. Je weet van haar gesprekken met Rosa dat ze hem wil en dat ze niet meer wil wachten op hem (!) en ook dat ze jaloers is op Rosa in zekere zin. Rosa gaf haar het advies het heft in eigen hand te nemen. Van beiden is dat erg grof. Alsof het willen hebben van een vent alles goedpraat. Interesseert me niet of de man in kwestie er op ingaat of niet, die aktie vind ik al heel erg not done en ook niet bij Jenny passen.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Hier heb ik toch een licht andere mening over.
Hoelang komt Leo al zeuren en zagen over 'zijn' Yvette'? En dan ook nog wel bijna elke dag - iedereen weet dat die twee niet bepaald een benijdenswaardige relatie hebben.
Verder hebben Leo en Jenny altijd goed kunnen opschieten, dat was vroeger toch niet anders?
Jenny is al jaren alleen en Leo komt al jaren zijn beklag doen over Yvette tegen haar - ik vind dat Jenny haar kans mag wagen.
Leo zal nooit op eigen houtje met Yvette breken, maar tegelijkertijd geeft hij elke dag opnieuw aan dat hij niet gelukkig is in zijn relatie - en dat vertelt hij dan elke keer tegen iemand die hij tegelijkertijd toch wel een beetje het hof maakt.
Ik vind niet dat de relatie tussen Yvette en Leo de verantwoordelijkheid is van Jenny - ik zou het zelf niet doen, maar vanaf een bepaalde leeftijd mag je er toch voor gaan vind ik - het is zoals Jenny gisteren zei: 'ze staan ook niet in rijen aan de deur te wachten'.
Dus waarom zou zij haar kans niet mogen wagen, wetende dat Leo zonder duwtje in zijn rug binnen 10-15 jaar nog altijd over Yvette zal zitten zagen?
En natuurlijk zijn zo'n dingen bedreigend voor een relatie, maar Yvette zou beter hare Leo eens in de watten leggen ipv elke dag tegen hem te zeuren en de misnoegde Diva uit te hangen - je krijgt een man met minder buiten!
Dus eigenlijk vind ik dat als het tot een breuk komt tussen Leo en Yvette dit niet de rechtstreekse 'schuld' van Jenny is.
Of moet zij misschien in het klooster tot Leo terug op eigen benen staat?
Hoelang komt Leo al zeuren en zagen over 'zijn' Yvette'? En dan ook nog wel bijna elke dag - iedereen weet dat die twee niet bepaald een benijdenswaardige relatie hebben.
Verder hebben Leo en Jenny altijd goed kunnen opschieten, dat was vroeger toch niet anders?
Jenny is al jaren alleen en Leo komt al jaren zijn beklag doen over Yvette tegen haar - ik vind dat Jenny haar kans mag wagen.
Leo zal nooit op eigen houtje met Yvette breken, maar tegelijkertijd geeft hij elke dag opnieuw aan dat hij niet gelukkig is in zijn relatie - en dat vertelt hij dan elke keer tegen iemand die hij tegelijkertijd toch wel een beetje het hof maakt.
Ik vind niet dat de relatie tussen Yvette en Leo de verantwoordelijkheid is van Jenny - ik zou het zelf niet doen, maar vanaf een bepaalde leeftijd mag je er toch voor gaan vind ik - het is zoals Jenny gisteren zei: 'ze staan ook niet in rijen aan de deur te wachten'.
Dus waarom zou zij haar kans niet mogen wagen, wetende dat Leo zonder duwtje in zijn rug binnen 10-15 jaar nog altijd over Yvette zal zitten zagen?
En natuurlijk zijn zo'n dingen bedreigend voor een relatie, maar Yvette zou beter hare Leo eens in de watten leggen ipv elke dag tegen hem te zeuren en de misnoegde Diva uit te hangen - je krijgt een man met minder buiten!
Dus eigenlijk vind ik dat als het tot een breuk komt tussen Leo en Yvette dit niet de rechtstreekse 'schuld' van Jenny is.
Of moet zij misschien in het klooster tot Leo terug op eigen benen staat?

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Daar ben ik het helemaal mee eens. Bovendien is het ook niet zo dat Jenny gekke kuren uithaalt om Leo over te halen...satine schreef:Ik vind niet dat de relatie tussen Yvette en Leo de verantwoordelijkheid is van Jenny
Yvette is inderdaad zelf bezig met Leo buiten te jagen, en Leo zou beter eens met Yvette praten (als hij daar nog zin in heeft) of gewoon een eind aan hun relatie maken als hij het niet meer ziet zitten. Want dat vind ik wel jammer van Leo, dat hij altijd op een ander loopt te zeuren over zijn relatie i.p.v. dat thuis eens gewoon te zeggen. Van de andere kant is het natuurlijk nog maar de vraag of Yvette zou luisteren, maar toch...
0 x
- Amiche
- Poster rang 2
Over Yvette ben ik het wel een beetje eens. Ik heb haar nooit erg sympathiek gevonden; dat gestook tussen Simonne en Frank, dat ophemelen van Herman ... echt een gevaarlijk soort (schoon)moeder. Alleen als oma vind ik haar leuk, vooral het speelse kontakt met de kleine Franky was enig - zoals toen ze computer ontdekte. De start met Leo was leuk, maar tegenwoordig is ze altijd aan het zeuren en hij heeft inderdaad helemaal geen romantische gevoelens meer. Maar das ook een beetje Leo; zo charmant en uitbundig is ie niet; blijft een gierige zeurpiet.
Dus ja als Jenny dat ziet zitten is haar tijd wel rijp. Vond de man van de (was het dat?) stomerij veel meer zitten. Heb nooit gesnapt dat ze die zo makkelijk weg liet gaan. Weet je, ik denk dat Dr. Smeekens en zij best een leuk koppel zouden zijn. Zou echt een stunt zijn als ze die van Marianne aftroeft.
Dus ja als Jenny dat ziet zitten is haar tijd wel rijp. Vond de man van de (was het dat?) stomerij veel meer zitten. Heb nooit gesnapt dat ze die zo makkelijk weg liet gaan. Weet je, ik denk dat Dr. Smeekens en zij best een leuk koppel zouden zijn. Zou echt een stunt zijn als ze die van Marianne aftroeft.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Je bedoelt Vieze Victor?Amiche schreef: Dus ja als Jenny dat ziet zitten is haar tijd wel rijp. Vond de man van de (was het dat?) stomerij veel meer zitten. Heb nooit gesnapt dat ze die zo makkelijk weg liet gaan.

Dat vond ik een echte griezel, blij dat ze daar van af is!
0 x