Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Marianne Bastiaens

Bericht door Crackers »

jessie V. schreef:Ik erger mij enorm aan Marianne, maar dat wil niet zeggen dat ik zou willen dat dat personage verdwijnt of een lief mens wordt. En dat wil ook niets zeggen over wat ik vind van Leah Thijs haar acteerprestaties.Er moesten er meer zijn zoals zij, wat acteren betreft.
Ja dat is waar dat is een heel goede actrice.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Luc schreef:Ik erger me ook niet aan Marianne, maar ik vind het wel jammer dat ze nu ook volop in die verhaallijn zit die me verder niet echt interesseert.
Dat vind ik dus ook. Alsof zij en Geert geen eigen leven hebben ofzo...
Ik erger me ook niet aan Marianne, maar aan die onrealistische verhaallijn des te meer.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Oei oei oei wat gaat Marianne nu doen nu dat Jenny haar beste vriendin zoooo kwaad gaat zijn over die zaak met Robin, hoe zal ze zich daar weer gaan uit wurmen??? We zullen het volgende week zien.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Marianne wil nu dus beginnen aan "fase 2 van hun plan"... Is die vrouw gek geworden ofzo?? :crazy:

En wat Jenny betreft; die is altijd kwaad als dingen niet gaan zoals zij het wil. Altijd lief en vriendelijk, maar als er iemand tegen haar of haar Bianca'tje in gaat, dan zijn meteen de poppen aan het dansen.
Ik vraag me af of het Marianne nog wel iets kan schelen dat ze ruzie gaat krijgen met Jenny. Ze zal haar zoon en kleinzoon belangrijker vinden...
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Christel schreef:Marianne wil nu dus beginnen aan "fase 2 van hun plan"... Is die vrouw gek geworden ofzo?? :crazy:
Dat kan niet want ze is al gek :lol:
Maar haar plannetje zal in het water vallen let op mijn woorden ;)
En dan zullen er heel veel ongelukkig zijn met dank aan Marianne en natuurlijk ook Tom.

Maar ik vind het wel tof dat Marianne zo de bitch speelt. In elke serie of soap moet er een Bitch zijn, anders is het niet meer leuk :lol: En daarbij ze is recent al een paar keer lief geweest, zo tegen Nancy met die staldeur en advocaat betalen voor Eddy, dus het werd tijd dat ze terug de Bitch werd die ze is (speelt) :clap: :P
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Wel grappig dat je Jenny in het voorfilmpje voor komende week ziet zeggen "Marianne, je moet Tom stoppen." terwijl Marianne net de drijvende kracht is achter dat idee om naar de rechtbank te trekken. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Ganja schreef:
Christel schreef:Marianne wil nu dus beginnen aan "fase 2 van hun plan"... Is die vrouw gek geworden ofzo?? :crazy:
Dat kan niet want ze is al gek :lol:
Maar haar plannetje zal in het water vallen let op mijn woorden ;)
En dan zullen er heel veel ongelukkig zijn met dank aan Marianne en natuurlijk ook Tom.

Maar ik vind het wel tof dat Marianne zo de bitch speelt. In elke serie of soap moet er een Bitch zijn, anders is het niet meer leuk :lol: En daarbij ze is recent al een paar keer lief geweest, zo tegen Nancy met die staldeur en advocaat betalen voor Eddy, dus het werd tijd dat ze terug de Bitch werd die ze is (speelt) :clap: :P
Goh, zo'n bitch vind ik Marianne helemaal niet. Of toch niet in het algemeen... Het ligt er gewoon aan wie ze voor zich heeft, maar dat geldt ook voor de andere personages. Rosa en Jenny bijvoorbeeld, kunnen vriendelijk gaan staan doen in iemands gezicht en daar dan achteraf alsnog hun commentaar op hebben. Marianne is daar doorgaans eerlijker in en dat mag ik wel.
Maar in dit geval slaat ze wel heel erg door vind ik, en ik moet zeggen dat ik haar slimmer ingeschat had. ;)
lord F. schreef:Wel grappig dat je Jenny in het voorfilmpje voor komende week ziet zeggen "Marianne, je moet Tom stoppen." terwijl Marianne net de drijvende kracht is achter dat idee om naar de rechtbank te trekken. :)
Daar dacht ik ook meteen aan: Jenny moest eens weten... :lol:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Maar ik denk dat Marianne toch wel ver de enige is die daarbij ook over lijken zou gaan.
Heeft ze ondertussen al 1 positief woord gezegd over Peggy?
Nee, ze probeer Peggy helemaal er onderdoor te krijgen met haar acties.
Hoe je het ook draait of keert, Marianne zal toch altijd 'van betere komaf' blijven - volgens haarzelf dan.

En misschien heeft Jenny wel door dat het hele plannetje van Marianne komt en dat zij dus ook de enige is die Tom nog kan stoppen, omdat hij gewoon in haar opdracht handelt?
Al heeft 'slimme' Tom dat nog niet door, dat hij gewoon een marionet is in de handen van mijn moeder. :roll:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef:Maar ik denk dat Marianne toch wel ver de enige is die daarbij ook over lijken zou gaan.
Heeft ze ondertussen al 1 positief woord gezegd over Peggy?
Nee, ze probeer Peggy helemaal er onderdoor te krijgen met haar acties.
Hoe je het ook draait of keert, Marianne zal toch altijd 'van betere komaf' blijven - volgens haarzelf dan.
Daar sluit ik me helemaal bij aan, vandaar ook dat ik vind dat ze in dit geval doorslaat. ;)
Dat ze bijvoorbeeld in het verleden Rosa niet ontzag, daar kon ik nog ergens inkomen (al vind ik het ook niet netjes) aangezien Rosa ook niks van Marianne moet hebben en haar dus ook niet zou ontzien waarschijnlijk. Maar naar Peggy en Bianca toe, vind ik dat Marianne op dit moment een heel smerig spel speelt.
satine schreef:En misschien heeft Jenny wel door dat het hele plannetje van Marianne komt en dat zij dus ook de enige is die Tom nog kan stoppen, omdat hij gewoon in haar opdracht handelt?
Al heeft 'slimme' Tom dat nog niet door, dat hij gewoon een marionet is in de handen van mijn moeder. :roll:
Dat Tom advocaat is, zou je hem totaal niet meegeven. Heel dom inderdaad! :roll:
En ik vraag me af of Jenny zo ver al doorgedacht heeft. Ik denk dat ze er sowieso van uit gaat dat Marianne de enige is die invloed heeft op Tom, omdat hij zo'n moederskindje is. Maar wie weet, misschien heeft ze hen ook wel door en kwam dat gewoon nog niet naar voren in dat "voorstukje", dat kan ook natuurlijk... :)
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Christel schreef: Maar naar Peggy en Bianca toe, vind ik dat Marianne op dit moment een heel smerig spel speelt.
Hier kan ik ook niet meer goed volgen: ik heb een hele tijd gedacht dat ze Tom en Bianca terug als koppel wil zien - maar met dit nieuwe gegeven is me dat niet meer zo duidelijk.
Of zou ze echt denken dat Bianca na het proces Tom snikkend in de armen gaat vallen, smekend om samen opnieuw te proberen? :think:
Of wil ze Peggy en Tom gewoon uiteen zodat Tom weer bij mamsie komt wonen en dat ze dan in haar eigen huis elke week over Robin kan oma-en?

Ik denk niet dat het eerste meteen het geval gaat zijn.
Het tweede daar zit een kansje in, zeker in aanmerking genomen hoe egoïstisch Tom bezig is.
Ik ben benieuwd hoe dit verder evolueert.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef:
Christel schreef: Maar naar Peggy en Bianca toe, vind ik dat Marianne op dit moment een heel smerig spel speelt.
Hier kan ik ook niet meer goed volgen: ik heb een hele tijd gedacht dat ze Tom en Bianca terug als koppel wil zien - maar met dit nieuwe gegeven is me dat niet meer zo duidelijk.
Of zou ze echt denken dat Bianca na het proces Tom snikkend in de armen gaat vallen, smekend om samen opnieuw te proberen? :think:
Of wil ze Peggy en Tom gewoon uiteen zodat Tom weer bij mamsie komt wonen en dat ze dan in haar eigen huis elke week over Robin kan oma-en?

Ik denk niet dat het eerste meteen het geval gaat zijn.
Het tweede daar zit een kansje in, zeker in aanmerking genomen hoe egoïstisch Tom bezig is.
Ik ben benieuwd hoe dit verder evolueert.
Die vraag stel ik me dus ook. Ik begrijp totaal niet waar Marianne naartoe wil met haar acties. Jouw tweede optie vind ik ook het meest logisch, al vraag ik me dan wel weer af waarom Marianne een tijd geleden die familiefoto heeft laten "photoshoppen" zodat alleen Bianca nog bij de familie stond. Misschien heeft ze inmiddels wel door dat Bianca toch niet meer terug wil naar Tom?
Vreemd allemaal hoor... Ook ik ben dus benieuwd. :)
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

lord F. schreef:Wel grappig dat je Jenny in het voorfilmpje voor komende week ziet zeggen "Marianne, je moet Tom stoppen." terwijl Marianne net de drijvende kracht is achter dat idee om naar de rechtbank te trekken. :)
Jenny tegen Marianne: "Ba!!!" :lol:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Jana_tje
Nog geen rang
x 18
x 1

Bericht door Jana_tje »

Ik had plots zo'n "Mathilde-gevoel" toen Marianne begon over fase 2 van haar plan :-? . Mathilde en Maarten vs Marianne en Tom, ik zie toch wel een aantal gelijkenissen (ook toen draaide het om een kind!)...
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Jana_tje schreef:Ik had plots zo'n "Mathilde-gevoel" toen Marianne begon over fase 2 van haar plan :-? . Mathilde en Maarten vs Marianne en Tom, ik zie toch wel een aantal gelijkenissen (ook toen draaide het om een kind!)...
Daar moest ik ook meteen aan denken toen Marianne over die fases in haar plannen begon. Toch een beetje een creepy gek randje aan haar gedachtengang de laatste tijd! Geert mag wel op gaan passen met zijn kopjes thee... :mrgreen:
0 x
Matthi
Administrator
Administrator
x 3
x 2

Bericht door Matthi »

Wie weet gaat Tom Marianna dan ook vermoorden haha (en peggy)
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
Plaats reactie