Franky Bomans (Braam Verreth)
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Re: Franky
Ook akkoord met Mlies, maar ik vind dat er 'teveel' minderheden opgevoerd worden en dat het nogal belerend is.
Ik denk dat er geen enkele minderheid nog niet aan bod geweest is in Thuis.
Ik denk dat er geen enkele minderheid nog niet aan bod geweest is in Thuis.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Je bedoelt ms heterosexueel ?
Ja, die koppels, 20 jaar gelukkig getrouwd, met 2 kinderen en zonder problemen, hebben we nog niet gezien.
Eric en Martine kwamen wel in de buurt, op het overspel, de scheiding, de hertrouw en het controversiele beroep van de dochter na... Dan zwijgen we nog over drugs, moord...

Ja, die koppels, 20 jaar gelukkig getrouwd, met 2 kinderen en zonder problemen, hebben we nog niet gezien.
Eric en Martine kwamen wel in de buurt, op het overspel, de scheiding, de hertrouw en het controversiele beroep van de dochter na... Dan zwijgen we nog over drugs, moord...
0 x
- Luc
- Poster rang 4
johan1969 schreef:

0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
[quote="johan1969"] Ja, die koppels, 20 jaar gelukkig getrouwd, met 2 kinderen en zonder problemen, hebben we nog niet gezien.
Wat is daar nou aan? Een soap is toch een samenraapsel van bizarre personen en bizarre gebeurtenissen. Dat is alle Thuis-jaren al zo geweest en zo hoort het ook.
Wat is daar nou aan? Een soap is toch een samenraapsel van bizarre personen en bizarre gebeurtenissen. Dat is alle Thuis-jaren al zo geweest en zo hoort het ook.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Franky en Hanne worden dat koppel ook alvast niet, dat is nu al duidelijk.
Hanne neemt het blijkbaar niet zo nauw met "trouw-zijn" en dergelijk soort "alledaagse dingen"

Hanne neemt het blijkbaar niet zo nauw met "trouw-zijn" en dergelijk soort "alledaagse dingen"

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 1
Inderdaad, dat maakt het juist boeiend en interessant.jessie V. schreef:Wat is daar nou aan? Een soap is toch een samenraapsel van bizarre personen en bizarre gebeurtenissen. Dat is alle Thuis-jaren al zo geweest en zo hoort het ook.johan1969 schreef: Ja, die koppels, 20 jaar gelukkig getrouwd, met 2 kinderen en zonder problemen, hebben we nog niet gezien.
Als je een gelukkig koppel zou zien, zonder problemen, zou dat nogal saai worden, vrees ik

0 x
Runaway Dreamer
-
- Poster rang 5
Die is daar ook nog een beetje te jong voor om daaraan al te denken.Christel schreef:Franky en Hanne worden dat koppel ook alvast niet, dat is nu al duidelijk.
Hanne neemt het blijkbaar niet zo nauw met "trouw-zijn" en dergelijk soort "alledaagse dingen"![]()

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Ganja
- Poster rang 3
Ik was al aan het denken is er geen postje over Franky en voilla heb het gevonden.
Want ik dacht we zitten maar te zeveren bij Max terwijl het gaat over Franky ja toch?
Allee de eerste kus is dus voorbij.
Zoals ik hier al heb gelezen zijn er veel mensen die denken dat Franky nu met Bram gaat eindigen.
Wie denkt dat hier allemaal?
En wie denkt van niet?
Ik zelf denk dat er niets gaat gebeuren tussen Franky en Bram en denk dat Franky later 1 ander vriendje gaat krijgen een meer vast vriendje denk ik.
In ieder geval samen met vele anderen denk ik alvast benieuwd hoe het zal verder gaan

Want ik dacht we zitten maar te zeveren bij Max terwijl het gaat over Franky ja toch?
Allee de eerste kus is dus voorbij.
Zoals ik hier al heb gelezen zijn er veel mensen die denken dat Franky nu met Bram gaat eindigen.
Wie denkt dat hier allemaal?
En wie denkt van niet?
Ik zelf denk dat er niets gaat gebeuren tussen Franky en Bram en denk dat Franky later 1 ander vriendje gaat krijgen een meer vast vriendje denk ik.
In ieder geval samen met vele anderen denk ik alvast benieuwd hoe het zal verder gaan

0 x
- dylan
- Poster rang 1
hij zal wrs wel iets voelen voor bram maar hoop echt dat da geen koppel vormt. Dat zou volgens mij het meest levensecht zijn.
dusja duimen maar
edit: ja trouwens Franky is heet en kan mij krijgen!!! wie is er hier ook al bezig met zen "I LOVE YOU FRANKY!!!" borden?
dusja duimen maar

edit: ja trouwens Franky is heet en kan mij krijgen!!! wie is er hier ook al bezig met zen "I LOVE YOU FRANKY!!!" borden?
0 x
So come along, it won't be long 'til we return happy
Shut your eyes, there are no lies in this world we call sleep
Let's desert this day of work, tomorrow we'll be free
Let's not fight, I'm tired, can't we just sleep tonight?
Shut your eyes, there are no lies in this world we call sleep
Let's desert this day of work, tomorrow we'll be free
Let's not fight, I'm tired, can't we just sleep tonight?
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Ook ik denk dat er niks gaat gebeuren tussen Franky en Bram. Ik verwacht eerder dat het nog even gaat duren voordat Bram met Franky's geaardheid om kan gaan, en dat hij het er in het begin nog moeilijk mee gaat hebben.
Franky zal hopelijk een vast vriendje krijgen, niet die Max...
Franky zal hopelijk een vast vriendje krijgen, niet die Max...

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Ganja
- Poster rang 3
Wel grappig dat in dit postje de mensen denken dat franky en bram niets gaan hebben, en dat in het postje over Max de mensen het tegenovergestelde denken 

0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Bram en Franky gaan ook niets hebben (in deze topic toch niet).
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Ganja
- Poster rang 3
Op Tv (in Thuis) ook nietCrackers schreef:Bram en Franky gaan ook niets hebben (in deze topic toch niet).

0 x
- Ganja
- Poster rang 3
Ik heb zo juist ontdekt dat er geen postje bestaat over Franky's beste vriend Bram. Wie voelt zich geroepen om dat op te starten?
Enne zouden ze op het feestje straks nu allemaal aan Franky gaan vragen waar zijn lief blijft en waarom hij ZE
niet heeft meegebracht 
Enne zouden ze op het feestje straks nu allemaal aan Franky gaan vragen waar zijn lief blijft en waarom hij ZE

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ganja schreef:Ik heb zo juist ontdekt dat er geen postje bestaat over Franky's beste vriend Bram. Wie voelt zich geroepen om dat op te starten?
http://forum.thuisonline.be/viewtopic.php?f=1&t=4126
0 x