Luc Bomans (Mark Willems)
- RuneThandy
- Nog geen rang
Re: Luc
Normaal vind ik het prima als Luc onder druk gezet wordt of het moeilijk heeft. Dan komt het beste in hem boven. Maar nu heb ik eigenlijk voor het eerst met hem te doen.
Iedereen wil Rosa en Waldek terug bij elkaar. Hij moet het maar goed vinden dat Waldek en Rosa op date gaan. Dat die kus voor hem achtergehouden wordt. Dat Rosa en Waldek elkaar continu zien in Ter Smissen en dat Waldek duidelijk zit te flirten met Rosa.
Maakt Luc één keer een vriendelijk praatje met een vrouw in een vol café, dan mag dat ineens niet.
Dit is echt een nieuwe ervaring voor mij dat ik met hem te doen heb.
Iedereen wil Rosa en Waldek terug bij elkaar. Hij moet het maar goed vinden dat Waldek en Rosa op date gaan. Dat die kus voor hem achtergehouden wordt. Dat Rosa en Waldek elkaar continu zien in Ter Smissen en dat Waldek duidelijk zit te flirten met Rosa.
Maakt Luc één keer een vriendelijk praatje met een vrouw in een vol café, dan mag dat ineens niet.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik vind de manier waarop hij Waldek treiterde voor het etentje, niet van Luc zijn schoonste kant.
Ook hoe hij hem terug bij Nancy wou pushen... als hij nu beweert dat hij niet jaloers is, dan vind ik dat moeilijk te geloven.
Dus nee, compassie heb ik er niet mee.
Ook hoe hij hem terug bij Nancy wou pushen... als hij nu beweert dat hij niet jaloers is, dan vind ik dat moeilijk te geloven.
Dus nee, compassie heb ik er niet mee.
0 x
- RuneThandy
- Nog geen rang
Natuurlijk is hij jaloers. Wie zou dat niet zijn. Rosa was ook jaloers toen Luc een simpel praatje hield met Dominique. En zij beweert ook niet jaloers te zijn, dus...
Wie geeft er nu eigenlijk eerlijk toe dat hij jaloers is? Dat zijn héél weinig mensen.
Wie geeft er nu eigenlijk eerlijk toe dat hij jaloers is? Dat zijn héél weinig mensen.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik vind het wel een beetje vreemd dat hij zoiets als met Dominique pas doet nadat Rosa hem gezegd heeft hoe de vork aan de steel zit, maar dat ze voor HEM gekozen heeft.
Moest hij dit daarvoor gedaan hebben zou ik het begrepen hebben, nu vind ik het een beetje kinderachtig.
Maar ik ben nooit fan geweest van Luc, ik had al een hekel aan die man van toen hij pas terug was uit de States.
Smaken verschillen
Moest hij dit daarvoor gedaan hebben zou ik het begrepen hebben, nu vind ik het een beetje kinderachtig.
Maar ik ben nooit fan geweest van Luc, ik had al een hekel aan die man van toen hij pas terug was uit de States.
Smaken verschillen

0 x
- RuneThandy
- Nog geen rang
Hij maakt gewoon een praatje met iemand! Wat is daar in vredesnaam mis mee?
Hij kust haar niet achter Rosa's rug om. Hij gaat niet met haar uit eten. Hij is duidelijk smoor op Rosa.
Hij kust haar niet achter Rosa's rug om. Hij gaat niet met haar uit eten. Hij is duidelijk smoor op Rosa.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Er is op zich niks mis mee, maar ik denk niet dat het zo onschuldig was - niet omdat hij Dominique wil (hoewel ze wel een schoon koppeltje zouden zijnRuneThandy schreef:Hij maakt gewoon een praatje met iemand! Wat is daar in vredesnaam mis mee?

0 x
-
- x 435
Daar ben ik ook zeker van, dat dat Luc's bedoeling was/is. Je kon ook aan zijn smoelenwerk zien.satine schreef:Er is op zich niks mis mee, maar ik denk niet dat het zo onschuldig was - niet omdat hij Dominique wil (hoewel ze wel een schoon koppeltje zouden zijnRuneThandy schreef:Hij maakt gewoon een praatje met iemand! Wat is daar in vredesnaam mis mee?
Hij kust haar niet achter Rosa's rug om. Hij gaat niet met haar uit eten. Hij is duidelijk smoor op Rosa.) maar om Rosa te laten merken 'hoe het voelt'.
0 x
- Ganja
- Poster rang 3
Dat begrijp ik allemaal.RuneThandy schreef:Normaal vind ik het prima als Luc onder druk gezet wordt of het moeilijk heeft. Dan komt het beste in hem boven. Maar nu heb ik eigenlijk voor het eerst met hem te doen.
Maar Luc is gewoon een ambetant ventje al van in het begin, eerst het uithangen met Leonien, dan het uithangen tegen Frank, en dan het uithangen omdat hij Rosa heeft afgepakt van Waldek, en nu het uithangen omdat hij jaloers is. Enne vriendelijk praatje met Dominique mijn gat

0 x
- RuneThandy
- Nog geen rang
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Dat wel! Hoezeer ik ook een hekel heb aan het personage 'Luc', zozeer bewonder ik Marc voor de manier waarop hij die rol speelt!RuneThandy schreef:Het was exact de bedoeling om Luc ambetant te maken, dus daar zijn ze prima ingeslaagd.
0 x
- Ganja
- Poster rang 3
Dat is waar de meeste acteurs zijn top, doch niet allemaal, al stoort mij dat niet zo.satine schreef:Dat wel! Hoezeer ik ook een hekel heb aan het personage 'Luc', zozeer bewonder ik Marc voor de manier waarop hij die rol speelt!RuneThandy schreef:Het was exact de bedoeling om Luc ambetant te maken, dus daar zijn ze prima ingeslaagd.
Maar hier zeveren we (ik) graag over de personages

0 x
- Ganja
- Poster rang 3
Ik denk dat als Luc zo blijft verder doen met zijn snode plannetje dat hij de verliezer zal zijn.
Want als hij Waldek er laat inluizen met zwart werk en Rosa komt dat te weten dan gaat Luc de verliezer zijn, want als er iets is waar Rosa niet tegen kan...

Want als hij Waldek er laat inluizen met zwart werk en Rosa komt dat te weten dan gaat Luc de verliezer zijn, want als er iets is waar Rosa niet tegen kan...

0 x