FIREsatine schreef:ik dacht: Scorpio, ascendant Weegschaal en Paard, ascendant Tijger.Ganja schreef:Dat staat er tochsatine schreef:en wat is je persoonlijk element?Ganja schreef:Scorpio - Weegschaal en Paard - Tijger
maar je element zie ik nergens
Teken
- Ganja
- Poster rang 3

Re: Teken
0 x
- kristien
- Poster rang 1

Ik ben een waterman, zie enkele posts terug.Ganja schreef:Wie is er waterman? ik alvast niet hoor.kristien schreef:Waterman heeft lucht als persoonlijk element, een beetje raar toch
en ps fire is van chinese hee
0 x
- Ganja
- Poster rang 3

Hazo en je vindt jezelf raar dankristien schreef:Ik ben een waterman, zie enkele posts terug.Ganja schreef:Wie is er waterman? ik alvast niet hoor.kristien schreef:Waterman heeft lucht als persoonlijk element, een beetje raar toch
0 x
- kristien
- Poster rang 1

SomsGanja schreef:Hazo en je vindt jezelf raar dankristien schreef:Ik ben een waterman, zie enkele posts terug.Ganja schreef:Wie is er waterman? ik alvast niet hoor.kristien schreef:Waterman heeft lucht als persoonlijk element, een beetje raar toch
0 x
- Ganja
- Poster rang 3

Aangenaamkristien schreef:SomsGanja schreef:Hazo en je vindt jezelf raar dankristien schreef:Ik ben een waterman, zie enkele posts terug.Ganja schreef:Wie is er waterman? ik alvast niet hoor.kristien schreef:Waterman heeft lucht als persoonlijk element, een beetje raar toch
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Ik ben een vos (slodder) - ascendant kuisvrouw
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Sarita Therror
- Poster rang 3

Ram-Schorpioen, Zwijn (maar geen idee of dit een water-, aarde-, vuur- of luchtzwijn is)
0 x
Je suis la!