Waarom ze weg gaan weet ik niet dat zullen we met de tijd zien. Ik denk dat Tom net iets te laat gaat zijn met zijn proces en dat de drie vogels dan al zijn gevlogen. Al kan het natuurlijk wel zijn dat als hij het proces wel wint ze juist daarom weg gaan. Alles is mogelijk maar ze gaan wel weg.Crackers schreef:Misschien gaan ze daarom weg. Ze zullen misschien vluchten en Robin 'kidnappen'. En Tom zal hen nooit meer vinden zoals Luc nooit nog Leontien en Lowieke terug gevonden heeft.Ganja schreef:Is onmogelijk vermits dat Mo en Bianca weg gaan en dan nemen ze natuurlijk Robin mee, het zou gek zijn als ze hem achter laten.Crackers schreef:Ik denk dat hij het wel zal winnen van Mo hoor. Hij is en blijft nog steeds de vader.
Tom De Decker (Wim Stevens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Ganja
- Poster rang 3
Re: Tom
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Waarom?imséha schreef:Woehaaaaaaaaaaaaa, ze zullen teruggefloten worden!Crackers schreef:Misschien gaan ze daarom weg. Ze zullen misschien vluchten en Robin 'kidnappen'. En Tom zal hen nooit meer vinden zoals Luc nooit nog Leontien en Lowieke terug gevonden heeft.Ganja schreef:Is onmogelijk vermits dat Mo en Bianca weg gaan en dan nemen ze natuurlijk Robin mee, het zou gek zijn als ze hem achter laten.Crackers schreef:Ik denk dat hij het wel zal winnen van Mo hoor. Hij is en blijft nog steeds de vader.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- kristien
- Poster rang 1
Of ze hem nu kidnappen of niet, ik heb er niks op tegen dat Robin mee met Mo en Bianca verdwijnt. Dan zal dat Robin-hoofdstuk eindelijk eens afgesloten zijn (waarschijnlijk pas na lang geklaag van Tom die Robin terugeist
)

0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Neen dat denk ik niet. Ik vind Tom tof.Ganja schreef:Ze gaan hem niet ontvoeren ze nemen hem gewoon mee want het is gewoon HUN kind van Bianca en Mo dus, da staat zo op papier. Tom gaat gewoon te laat zijn met zijn rechtzaak.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
ZUCHTkristien schreef:Of ze hem nu kidnappen of niet, ik heb er niks op tegen dat Robin mee met Mo en Bianca verdwijnt. Dan zal dat Robin-hoofdstuk eindelijk eens afgesloten zijn (waarschijnlijk pas na lang geklaag van Tom die Robin terugeist)

0 x
- kristien
- Poster rang 1
En na Robin zal hij wel iets anders vinden om over te zuchtenCrackers schreef:ZUCHTkristien schreef:Of ze hem nu kidnappen of niet, ik heb er niks op tegen dat Robin mee met Mo en Bianca verdwijnt. Dan zal dat Robin-hoofdstuk eindelijk eens afgesloten zijn (waarschijnlijk pas na lang geklaag van Tom die Robin terugeist)

0 x
- Crackers
- Poster rang 5
ZUCHT²kristien schreef:En na Robin zal hij wel iets anders vinden om over te zuchtenCrackers schreef:ZUCHTkristien schreef:Of ze hem nu kidnappen of niet, ik heb er niks op tegen dat Robin mee met Mo en Bianca verdwijnt. Dan zal dat Robin-hoofdstuk eindelijk eens afgesloten zijn (waarschijnlijk pas na lang geklaag van Tom die Robin terugeist)
0 x
- kristien
- Poster rang 1
*zet handen in de zij*Crackers schreef:ZUCHT²kristien schreef:En na Robin zal hij wel iets anders vinden om over te zuchtenCrackers schreef:ZUCHTkristien schreef:Of ze hem nu kidnappen of niet, ik heb er niks op tegen dat Robin mee met Mo en Bianca verdwijnt. Dan zal dat Robin-hoofdstuk eindelijk eens afgesloten zijn (waarschijnlijk pas na lang geklaag van Tom die Robin terugeist)
0 x
- Ganja
- Poster rang 3
Dan gaat hij zich verzuchten op SandrineCrackers schreef:ZUCHT²kristien schreef:En na Robin zal hij wel iets anders vinden om over te zuchtenCrackers schreef:ZUCHTkristien schreef:Of ze hem nu kidnappen of niet, ik heb er niks op tegen dat Robin mee met Mo en Bianca verdwijnt. Dan zal dat Robin-hoofdstuk eindelijk eens afgesloten zijn (waarschijnlijk pas na lang geklaag van Tom die Robin terugeist)

0 x
- Crackers
- Poster rang 5
sick mindGanja schreef:Dan gaat hij zich verzuchten op SandrineCrackers schreef:ZUCHT²kristien schreef:En na Robin zal hij wel iets anders vinden om over te zuchtenCrackers schreef:ZUCHTkristien schreef:Of ze hem nu kidnappen of niet, ik heb er niks op tegen dat Robin mee met Mo en Bianca verdwijnt. Dan zal dat Robin-hoofdstuk eindelijk eens afgesloten zijn (waarschijnlijk pas na lang geklaag van Tom die Robin terugeist)

0 x
- Ganja
- Poster rang 3
ZUCHT
[/quote]
En na Robin zal hij wel iets anders vinden om over te zuchten
[/quote]
ZUCHT²[/quote]
Dan gaat hij zich verzuchten op Sandrine
[/quote]
sick mind
[/quote]
Euh jij zelf jaa
want zo bedoelde ik da niet heee stout manneke

En na Robin zal hij wel iets anders vinden om over te zuchten

ZUCHT²[/quote]
Dan gaat hij zich verzuchten op Sandrine

sick mind

Euh jij zelf jaa

want zo bedoelde ik da niet heee stout manneke

0 x
- Crackers
- Poster rang 5
- Crackers
- Poster rang 5
Hoezo waarom niet?Ganja schreef:Zeg helaba braaf heeeCrackers schreef:Ja maar toch met die chocolade ook al.![]()
![]()
![]()
en moest ge het echt weten hoe het zat zou je dat niet zeggen![]()
![]()
En je bent off topic aan het gaan.
Ik vind Tom tof.
0 x