De Kampioenen
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 697
- x 532
-
Rocky
- Nog geen rang
Re: De Kampioenen
Het verhaaltje van de kampioenen zal nu wel afgelopen zijn zeker. Het trok sinds Picco, Oscar & DDT weg gegaan zijn op niks meer.
0 x
-
xenium
- Nog geen rang
Ik dacht dat het nog 1 seizoen was na dees.Rocky schreef:Het verhaaltje van de kampioenen zal nu wel afgelopen zijn zeker. Het trok sinds Picco, Oscar & DDT weg gegaan zijn op niks meer.
0 x
"Ik zie het aan uw ogen dat je met mij op de foto wilt" (quote Geert Hunaerts)...
-
aqwzsx
- Nog geen rang
Laatste aflevering via torrent...
http://thepiratebay.org/torrent/6208039
Ik seed de hele dag aan 2Mb/s
0 x
-
Rieka
- x 435
aqwzsx schreef:Laatste aflevering via torrent...
0 x
-
aqwzsx
- Nog geen rang
Yep,imséha schreef:aqwzsx schreef:Laatste aflevering via torrent...
Ik seed de hele dag aan 2Mb/sWABLIEF?
100Mbit download en 25Mbit upload
Indien er nog andere vlaamse series gewenst zijn. Shoot! Ik kan wel ongeveer (snel) aan alles geraken
0 x
-
Rieka
- x 435
Daarmee weet ik nog niet wat "ik seed" betekent.aqwzsx schreef:Yep,imséha schreef:aqwzsx schreef:Laatste aflevering via torrent...
Ik seed de hele dag aan 2Mb/sWABLIEF?
100Mbit download en 25Mbit upload. Praktisch komt dat overeen met 12Mbyte/sec down en 2,5Mbyte/sec down.
Indien er nog andere vlaamse series gewenst zijn. Shoot! Ik kan wel ongeveer (snel) aan alles geraken
Laatst gewijzigd door Rieka op di 01 mar 2011, 12:16, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
-
Sandertje
- Poster rang 1

- x 15
Seeden is het beschikbaar stellen van het bestand via torrent; Hoe meer mensen dit doen, hoe snelller de download gaat. Ik denk niet dat aqwzsx onder de duiven van admin komt schieten maar gewoon wil helpen. Trouwens torrents zijn zowiezo gratis voor zowel de uploader als de downloader.
0 x
-
Rieka
- x 435
Bedankt voor de uitleg, zal braaf zijn nu...Sandertje schreef:Seeden is het beschikbaar stellen van het bestand via torrent; Hoe meer mensen dit doen, hoe snelller de download gaat. Ik denk niet dat aqwzsx onder de duiven van admin komt schieten maar gewoon wil helpen. Trouwens torrents zijn zowiezo gratis voor zowel de uploader als de downloader.
0 x
- kittykattenfan
- Poster rang 1

Misschien moeten jullie bij off-topic zeverforum een forum technologie openen? Dit heeft helemaal niks te maken met de Kampioenen.Sandertje schreef:Seeden is het beschikbaar stellen van het bestand via torrent; Hoe meer mensen dit doen, hoe snelller de download gaat. Ik denk niet dat aqwzsx onder de duiven van admin komt schieten maar gewoon wil helpen. Trouwens torrents zijn zowiezo gratis voor zowel de uploader als de downloader.
0 x

- Crackers
- Poster rang 5

Wanneer komt het volgende seizoen op TV van de kampioenen?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Luc
- Poster rang 4

-
lord F.
- Poster rang 5

met die "seed" zaten je gedachten elders zeker?imséha schreef:Bedankt voor de uitleg, zal braaf zijn nu...Sandertje schreef:Seeden is het beschikbaar stellen van het bestand via torrent; Hoe meer mensen dit doen, hoe snelller de download gaat. Ik denk niet dat aqwzsx onder de duiven van admin komt schieten maar gewoon wil helpen. Trouwens torrents zijn zowiezo gratis voor zowel de uploader als de downloader.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Crackers
- Poster rang 5

De uwe in elk geval wel helord F. schreef:met die "seed" zaten je gedachten elders zeker?imséha schreef:Bedankt voor de uitleg, zal braaf zijn nu...Sandertje schreef:Seeden is het beschikbaar stellen van het bestand via torrent; Hoe meer mensen dit doen, hoe snelller de download gaat. Ik denk niet dat aqwzsx onder de duiven van admin komt schieten maar gewoon wil helpen. Trouwens torrents zijn zowiezo gratis voor zowel de uploader als de downloader.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
Berta
- Nog geen rang
Hoewel ik al meer dan 6 seizoenen gemist heb, ben ik gisteren toch eens binnen gesprongen op de kampioenenexpo.
't Is best raar om zo ineens naast/in die decors te staan waar je zovele jaren naar gekeken hebt!
't Is best raar om zo ineens naast/in die decors te staan waar je zovele jaren naar gekeken hebt!
0 x
Ik maak geen fouten.
Ik beperk mij tot blunders.
Valt er wat te zien hier?
Ik beperk mij tot blunders.
Valt er wat te zien hier?