Tom De Decker (Wim Stevens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- Poster rang 1
Re: Tom
O ja idd, ben ik het wel mee eens.Sandertje schreef:Tom Van Landuyt had volgens mij een heel erg goede Tom kunnen spelen. Maar die is mss een beetje te druk bezig.
0 x
- Ganja
- Poster rang 3
Tommeke moet wat minder naar zijn moeder luisteren.
In ieder geval kan hij binnenkort gaan janken want dan is hij zowel Peggy als Robin kwijt.
En van Robin is dat al 100% zeker want die gaat natuurlijk mee met Bianca en Mo.
En als em dan ook nog Peggy kwijt geraakt dan staat hij daar schoon dan kan hij terug bij zijn mama gaan wonen en papa spelen met zijn zus over Sandrin
In ieder geval kan hij binnenkort gaan janken want dan is hij zowel Peggy als Robin kwijt.
En van Robin is dat al 100% zeker want die gaat natuurlijk mee met Bianca en Mo.
En als em dan ook nog Peggy kwijt geraakt dan staat hij daar schoon dan kan hij terug bij zijn mama gaan wonen en papa spelen met zijn zus over Sandrin

0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Ik denk dat hij het wel zal winnen van Mo hoor. Hij is en blijft nog steeds de vader.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Vraag is: wat wint hij? Dat Robin bij hem mag komen wonen? Co-ouderschap?Crackers schreef:Ik denk dat hij het wel zal winnen van Mo hoor. Hij is en blijft nog steeds de vader.
Dat Robin opeens toch De Decker gaat heten?
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Dat hij alle vaderrechten krijgt in plaats van Mo.satine schreef:Vraag is: wat wint hij? Dat Robin bij hem mag komen wonen? Co-ouderschap?Crackers schreef:Ik denk dat hij het wel zal winnen van Mo hoor. Hij is en blijft nog steeds de vader.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Zoals?Crackers schreef:Dat hij alle vaderrechten krijgt in plaats van Mo.satine schreef:Vraag is: wat wint hij? Dat Robin bij hem mag komen wonen? Co-ouderschap?Crackers schreef:Ik denk dat hij het wel zal winnen van Mo hoor. Hij is en blijft nog steeds de vader.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
ja co-ouderschapsatine schreef:Zoals?Crackers schreef:Dat hij alle vaderrechten krijgt in plaats van Mo.satine schreef:Vraag is: wat wint hij? Dat Robin bij hem mag komen wonen? Co-ouderschap?Crackers schreef:Ik denk dat hij het wel zal winnen van Mo hoor. Hij is en blijft nog steeds de vader.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Dat van Peggy zal wel overwaaien, ze stelt zich gewoon aan.satine schreef:Ik begrijp wel dat hij dat zou willen (of beter: zijn moeder) maar als hij ook nog een klein beetje rekening houdt met Peggy, lijkt me dat toch niet het beste idee op dit moment.
0 x
- Ganja
- Poster rang 3
Is onmogelijk vermits dat Mo en Bianca weg gaan en dan nemen ze natuurlijk Robin mee, het zou gek zijn als ze hem achter laten.Crackers schreef:Ik denk dat hij het wel zal winnen van Mo hoor. Hij is en blijft nog steeds de vader.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Misschien gaan ze daarom weg. Ze zullen misschien vluchten en Robin 'kidnappen'. En Tom zal hen nooit meer vinden zoals Luc nooit nog Leontien en Lowieke terug gevonden heeft.Ganja schreef:Is onmogelijk vermits dat Mo en Bianca weg gaan en dan nemen ze natuurlijk Robin mee, het zou gek zijn als ze hem achter laten.Crackers schreef:Ik denk dat hij het wel zal winnen van Mo hoor. Hij is en blijft nog steeds de vader.
0 x