Cois
-
- Poster rang 5
Re: Cois
Hij is tegen z'n zin vertrokken zeker?Sandertje schreef:Steph Goossens wou niet weg, hij voelde zich goed in thuis en gelukkig, maar hij wou het aanbod niet laten gaan. Tenminste dat heb ik begrepen uit de interviews dat hij gaf.

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- x 435
Zal wel zijn! Die wou eens wat anders doen dan "Thuis". En als hij zich amuseert en 't programma aanslaat, dan komt ie nog niet direct terug.lord F. schreef:Hij is tegen z'n zin vertrokken zeker?Sandertje schreef:Steph Goossens wou niet weg, hij voelde zich goed in thuis en gelukkig, maar hij wou het aanbod niet laten gaan. Tenminste dat heb ik begrepen uit de interviews dat hij gaf.
Vraag is: hoe doet "Steph" het op VT4?
Wie kan ons daar een antwoord op geven?
0 x
- Luc
- Poster rang 4
Geen idee, nog geen enkel programma van hem bekeken op VT4. Maar zoals ik in een ander topic al schreef, ben ik geen grote fan van hem, ook Fata Morgana dinges destijds heb ik wijselijk aan mij laten voorbijgaan.imséha schreef:Zal wel zijn! Die wou eens wat anders doen dan "Thuis". En als hij zich amuseert en 't programma aanslaat, dan komt ie nog niet direct terug.lord F. schreef:Hij is tegen z'n zin vertrokken zeker?Sandertje schreef:Steph Goossens wou niet weg, hij voelde zich goed in thuis en gelukkig, maar hij wou het aanbod niet laten gaan. Tenminste dat heb ik begrepen uit de interviews dat hij gaf.
Vraag is: hoe doet "Steph" het op VT4?
Wie kan ons daar een antwoord op geven?
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Dat lag bij mij eerder aan Geena Lisa dan aan Steph Goossens.Luc schreef:Geen idee, nog geen enkel programma van hem bekeken op VT4. Maar zoals ik in een ander topic al schreef, ben ik geen grote fan van hem, ook Fata Morgana dinges destijds heb ik wijselijk aan mij laten voorbijgaan.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
- x 435
Dat was een stom programma...Crackers schreef:Dat lag bij mij eerder aan Geena Lisa dan aan Steph Goossens.Luc schreef:Geen idee, nog geen enkel programma van hem bekeken op VT4. Maar zoals ik in een ander topic al schreef, ben ik geen grote fan van hem, ook Fata Morgana dinges destijds heb ik wijselijk aan mij laten voorbijgaan.
0 x
- Ganja
- Poster rang 3
Heb horen zeggen of was het nu gelezen
dat het eerste wat hij deed al is geflopt.
Heb niet naar die bakkers toestand gekeken zo'n kook dingen komen mijn oren uit
En heb gehoord dat hij nu een of ander spel gaat doen waarbij hij bij mensen aanbelt en dat ze dan iets kunnen winnen of zo, lijkt me ook gedoemd om te mislukken.
Dus heb de indruk dat als alles of bijna alles wat hij nu doet of gaat doen flopt hij rapper terug in thuis zal staan dan mensen denken.
Bovendien heb ik altijd gehoord dat hij eigenlijk in thuis wou blijven maar dat hij het aanbod van vt4 niet kon weigeren, dus zal dat wel met geld te maken hebben, want als je wil blijven en ze bieden geen geld dan blijf je heeee. Iemand anders zei dit ook al eens in deze topic dat het met geld te maken had zijn overstap en dat hij eigenlijk wilde blijven in thuis.

Heb niet naar die bakkers toestand gekeken zo'n kook dingen komen mijn oren uit

En heb gehoord dat hij nu een of ander spel gaat doen waarbij hij bij mensen aanbelt en dat ze dan iets kunnen winnen of zo, lijkt me ook gedoemd om te mislukken.
Dus heb de indruk dat als alles of bijna alles wat hij nu doet of gaat doen flopt hij rapper terug in thuis zal staan dan mensen denken.
Bovendien heb ik altijd gehoord dat hij eigenlijk in thuis wou blijven maar dat hij het aanbod van vt4 niet kon weigeren, dus zal dat wel met geld te maken hebben, want als je wil blijven en ze bieden geen geld dan blijf je heeee. Iemand anders zei dit ook al eens in deze topic dat het met geld te maken had zijn overstap en dat hij eigenlijk wilde blijven in thuis.

0 x
- Jussi
- Poster rang 1
- Contacteer:
Angele die hem bedriegt men een paar andere mannen - hij gaat dan 'plots' tot inkeer komen.Ganja schreef:Ben alvast benieuwd wat ze er van gaan maken als hij ooit terug komt.
[en daarna kan Julia terug in de serie geschreven worden - maar men mag dan niet vergeten ze der eerst ook nog even uit te schrijven]
0 x
"Slagen in de liefde is nu wel het moeilijkste dat er is." (Jenny Verbeeck)
"Weet je wat 't is? De wereld zit verkeerd ineen, dat is 't!" (Frank Bomans)
"Dieje van Sanitechniek heeft een fuite" (Angèle Backx)
"Weet je wat 't is? De wereld zit verkeerd ineen, dat is 't!" (Frank Bomans)
"Dieje van Sanitechniek heeft een fuite" (Angèle Backx)
-
- Poster rang 5
Fata Morgana was toch met Sergio ipv met Steph? Enfin, ik heb het in ieder geval nooit gezien, dus kan er niks zinnigs over zeggen.imséha schreef:Dat was een stom programma...Crackers schreef:Dat lag bij mij eerder aan Geena Lisa dan aan Steph Goossens.Luc schreef:Geen idee, nog geen enkel programma van hem bekeken op VT4. Maar zoals ik in een ander topic al schreef, ben ik geen grote fan van hem, ook Fata Morgana dinges destijds heb ik wijselijk aan mij laten voorbijgaan.

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- kristien
- Poster rang 1
Later heeft Steph het van Sergio overgenomen.lord F. schreef:Fata Morgana was toch met Sergio ipv met Steph? Enfin, ik heb het in ieder geval nooit gezien, dus kan er niks zinnigs over zeggen.imséha schreef:Dat was een stom programma...Crackers schreef:Dat lag bij mij eerder aan Geena Lisa dan aan Steph Goossens.Luc schreef:Geen idee, nog geen enkel programma van hem bekeken op VT4. Maar zoals ik in een ander topic al schreef, ben ik geen grote fan van hem, ook Fata Morgana dinges destijds heb ik wijselijk aan mij laten voorbijgaan.
0 x