Tom De Decker (Wim Stevens)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
RuneThandy
Nog geen rang

Re: Tom

Bericht door RuneThandy »

satine schreef: En is Wim Stevens een acteur? :lol:
Dat vraag ik mij ook af.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Zijn mimiek is altijd hetzelfde. Zijn lichaamstaal ook.
Het personage is ook vreemd. Hij merkt totaal niets van de gemoedstoestand van Peggy (niet dat ik daar sympathie voor heb) en "alles komt altijd wel goed". Die "eis"om het kind te zien is hem waarschijnlijk ingefluisterd door zijn moeder. Ik denk, dat Tom beter met Peggy terug kan gaan naar Canada, dan met Bianca.
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

jessie V. schreef:Zijn mimiek is altijd hetzelfde. Zijn lichaamstaal ook.
Inderdaad.

Hij zou zeker niet misstaan in Familie.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

jessie V. schreef:Die "eis"om het kind te zien is hem waarschijnlijk ingefluisterd door zijn moeder.
De manier waarop hij het nu aanpakt wel ja. Maar toen Robin net geboren was, wilde Tom hem ook zien en toen had hij geen contact met zijn moeder. Eerlijk gezegd vind ik zijn huidige acties, op het afstaan van zijn nier na, nog het meest logische van allemaal sinds zijn herintrede in Thuis. Het zou in mijn ogen maar vreemd zijn als hij zomaar even al zijn rechten als "biologische vader" af zou staan. Hij heeft dus toch nog ergens gevoel! :shock:

Dat gezegd zijnde, vind ik wel dat de scenarioschrijvers een hoop personages om zeep aan het helpen zijn, en Tom hoort daar zeker bij. Inderdaad zijn houding, zijn gezucht en gesteun, het waardeloze karakter wat hij heeft sinds hij terug is: niks leuks aan. Er is niet 1 klein trekje van de oude Tom in terug te vinden. Dat geldt in mijn ogen ook voor Peggy, al zijn sommige van haar trekjes juist wel hetzelfde als vroeger. Helaas zijn die trekjes wel grappig bij een tiener, maar worden ze nogal belachelijk bij een volwassen vrouw. Ook ik vind Bianca inmiddels leuker dan Peggy, iets wat ook ik nooit verwacht had!

Maar al bij al mogen ze met z'n 4en (Mo, Bianca, Peggy en Tom) heel gerust vertrekken van mij, en ze mogen de kindjes gerust mee nemen. 3 Jaar onrealistisch en oeverloos gezever rond 2 kinderen is er wat mij betreft echt wel teveel aan! En meer lijken ze met z'n allen toch niet toe te voegen...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
RuneThandy
Nog geen rang

Ik heb gisteren voor de verandering nog eens op Tom gelet. Normaal gesproken probeer ik dat zoveel mogelijk te mijden.
Maar als hij daar zo staat met z'n handjes in de zij, lijkt hij meer op een jeanet dan Franky.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

RuneThandy schreef:Ik heb gisteren voor de verandering nog eens op Tom gelet. Normaal gesproken probeer ik dat zoveel mogelijk te mijden.
Maar als hij daar zo staat met z'n handjes in de zij, lijkt hij meer op een jeanet dan Franky.
En wat is er mis met het woord 'homo'? We noemen Ann toch ook gewoon 'lesbisch' en niet 'een pot'? 8)
0 x
RuneThandy
Nog geen rang

Sorry. :oops:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

RuneThandy schreef:Sorry. :oops:
Geeft niks hoor, maar ik dacht: ik meld het even, voor het woord een eigen leven gaat leiden op het forum. :)
0 x
RuneThandy
Nog geen rang

Het is gewoon dat Tom/Wim Stevens mij zo tegen staat en dan tik ik net iets te rap. Maar je hebt helemaal gelijk.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

RuneThandy schreef:Het is gewoon dat Tom/Wim Stevens mij zo tegen staat en dan tik ik net iets te rap. Maar je hebt helemaal gelijk.
Als het alleen op Tom sloeg, dan is het niet zo erg :lol:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Proficiat Tom - je bent een lompe boer!
'k Vraag me toch af wat er gaat gebeuren als hij er achter komt wat zijn moeder écht van plan is. :roll:
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Zeer tactisch is die jongen. Weet ook precies waar zijn vrouw mee worstelt en is ook reuze slim wat betreft het in huis halen van Robin, terwijl Peggy van niks weet. Het is inderdaad een lompe boer. :mrgreen: Loopt nu ook weer aan het handje van mamma. Nou weet ik niet meer precies wat moeder weer in haar schild voert, maar hij doet weer braaf mee, tenkoste van zijn eigen vrouw. :mrgreen: :mrgreen:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

jessie V. schreef:Nou weet ik niet meer precies wat moeder weer in haar schild voert, maar hij doet weer braaf mee, tenkoste van zijn eigen vrouw. :mrgreen: :mrgreen:
Dat vraag ik me dus ook af. Wat zijn ze in vredesnaam weer van plan? :eh:
Is het nu de bedoeling dat Tom de volledige voogdij over Robin gaat krijgen ofzo? Ik zal wel dom zijn of iets gemist hebben, maar ik ben eerlijk gezegd het spoor inmiddels een beetje bijster...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
RuneThandy
Nog geen rang

Luc schreef:
jessie V. schreef:Zijn mimiek is altijd hetzelfde. Zijn lichaamstaal ook.
Inderdaad.

Hij zou zeker niet misstaan in Familie.
Ik heb gisteren eens geteld hoevaak hij dat irritante zuchtje laat vallen. In twee scenes minimaal 15 keer! Niet te geloven.
En z'n mimiek en lichaamstaal kun je inderdaad helemaal niets op aflezen. Verdrietig, opgewonden, blij, het is allemaal hetzelfde.
0 x
Matthi
Administrator
Administrator
x 3
x 2

Bericht door Matthi »

Ben ik het helemaals mee eens !
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
Plaats reactie