We kunnen eigenlijk dus stellen dat het allemaal Franky zijn schuld is?satine schreef:Inderdaad, als Bram meteen bekend had, zou hij voor de rechtbank nog een hele goeie kans gemaakt hebben om er met een redelijke straf vanaf te komen.

We kunnen eigenlijk dus stellen dat het allemaal Franky zijn schuld is?satine schreef:Inderdaad, als Bram meteen bekend had, zou hij voor de rechtbank nog een hele goeie kans gemaakt hebben om er met een redelijke straf vanaf te komen.
Ik ben niet zeker, maar ik zou het vreemd vinden als het uiteindelijk niet zou uitkomen.Christel schreef:satine schreef:Bram is blijkbaar allang vergeten dat hij het aan Franky te danken heeft dat hij überhaupt KAN smossen met zijn lief.![]()
Als Franky niet voor hem zou liegen, dan zou Franky lekker thuis wonen en dan mocht Bram smossen onder de douche in de gevangenis...![]()
Maar dat is wel waar ja... Eigenlijk is het ook niet normaal dat iemand, die iemand anders met een mes gestoken heeft, gewoon ongestraft blijft rondlopen. Ik vraag me toch wel eens af of dat nog ooit bekend gaat worden.
In Thuis komt alles vroeg of laat toch eens uit he. Ik denk wel dat Franky's geaardheid eerst naar boven zal komen, en daarna pas ergens heel dat gedoe met die steekpartij.Izzy schreef:Ik ben niet zeker, maar ik zou het vreemd vinden als het uiteindelijk niet zou uitkomen.Christel schreef:satine schreef:Bram is blijkbaar allang vergeten dat hij het aan Franky te danken heeft dat hij überhaupt KAN smossen met zijn lief.![]()
Als Franky niet voor hem zou liegen, dan zou Franky lekker thuis wonen en dan mocht Bram smossen onder de douche in de gevangenis...![]()
Maar dat is wel waar ja... Eigenlijk is het ook niet normaal dat iemand, die iemand anders met een mes gestoken heeft, gewoon ongestraft blijft rondlopen. Ik vraag me toch wel eens af of dat nog ooit bekend gaat worden.