Ik denk dat Paulien in deze zin best wel geschrapt mag worden...lord F. schreef:Wel grappig, Franky had precies graag meegedaan met Bram en Paulien.

Ik denk dat Paulien in deze zin best wel geschrapt mag worden...lord F. schreef:Wel grappig, Franky had precies graag meegedaan met Bram en Paulien.
Wie niet?lord F. schreef:Wel grappig, Franky had precies graag meegedaan met Bram en Paulien.
Ik denk dat hij een triootje ook nog wel zou zien zitten.Christel schreef:Ik denk dat Paulien in deze zin best wel geschrapt mag worden...lord F. schreef:Wel grappig, Franky had precies graag meegedaan met Bram en Paulien.![]()
Daar ben ik het helemaal mee eens! Ik vond het ook behoorlijk onbeleefd van Bram.Jana_tje schreef:Ik vond Franky zijn reactie heel begrijpelijk. Zelfs mocht hij Franky niet jaloers zijn op Paulien, dan nog blijft het er dik over dat Bram hem wegstuurt uit zijn eigen kot om te smossen met zijn lief!
Daar sluit ik me ook helemaal bij aan, al heb ik niet het idee dat dit het zwaarste woog voor Franky..Izzy schreef:Daar ben ik het helemaal mee eens! Ik vond het ook behoorlijk onbeleefd van Bram.Jana_tje schreef:Ik vond Franky zijn reactie heel begrijpelijk. Zelfs mocht hij Franky niet jaloers zijn op Paulien, dan nog blijft het er dik over dat Bram hem wegstuurt uit zijn eigen kot om te smossen met zijn lief!
satine schreef:Bram is blijkbaar allang vergeten dat hij het aan Franky te danken heeft dat hij überhaupt KAN smossen met zijn lief.![]()
Als Franky niet voor hem zou liegen, dan zou Franky lekker thuis wonen en dan mocht Bram smossen onder de douche in de gevangenis...
Is dat niet een beetje té kort door de bocht?satine schreef:Bram is blijkbaar allang vergeten dat hij het aan Franky te danken heeft dat hij überhaupt KAN smossen met zijn lief.![]()
Als Franky niet voor hem zou liegen, dan zou Franky lekker thuis wonen en dan mocht Bram smossen onder de douche in de gevangenis...
Misschien zou hij er ook minder goed uit zijn gekomen moest het van het begin duidelijk geweest zijn dat Bram hem neergestoken had en waarom. Nu blijft het onbegrijpelijk dat Franky hem zou neergestoken hebben.satine schreef:Verder vind ik het merkwaardig dat zoveel mensen meegaan in de slachtofferrol die Frank speelt.
Iedereen is blijkbaar allang vergeten wat aan de steekpartij vooraf gegaan is.