Jup, Peter RouffaerAdmin schreef:Iets met Peter is zijn echte naam geloof ik.
Personage waar ik mij het meest aan erger
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- Nog geen rang
Re: Personage waar ik mij het meest aan erger
0 x
-
- Nog geen rang
@Koenof= Marianne is toch zaaaalig? Leah Thys speelt dat echt met verve vind ik persoonlijk hé.....
Ik erger mij het meest aan Mo en Bianca maar Rosa mag er voor mij ook wel tussen staan hoor.
De rol van Julia vind ik ook wel al wat uitgemolken maar dat is mijn bescheiden mening natuurlijk
Ik erger mij het meest aan Mo en Bianca maar Rosa mag er voor mij ook wel tussen staan hoor.
De rol van Julia vind ik ook wel al wat uitgemolken maar dat is mijn bescheiden mening natuurlijk

0 x
-
- Nog geen rang
Ja, Bianca en Mo was ik vergetenBecelletje schreef:@Koenof= Marianne is toch zaaaalig? Leah Thys speelt dat echt met verve vind ik persoonlijk hé.....

0 x
-
- Poster rang 5
yeps, zoon van ..., broer van ... en neef van ...Koenof schreef:Jup, Peter RouffaerAdmin schreef:Iets met Peter is zijn echte naam geloof ik.
(denk dat je de namen wel zelf kan invullen

Wel de eerste keer dat hij zo'n brave rol mag neerzetten. Voordien was ik gewoon dat hij gevaarlijke slechteriken mocht spelen, zoals de zoon van boer Speeltie (Jo De Meyere) in Hard Labeur waarin hij z'n eigen vader dood klopte; en ooit ook een corrupte rechercheur in Witterkerke.

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- x 435
Er zijn altijd personages die even op rust worden gezet. Soms duurt dat inderdaad nogal lang. Jenny bv heeft al in tijden niet meer iets meegemaakt. Die lijkt wel onderdeel van het decor geworden.Admin schreef: Vroeger was thuis echt zoveel spannender !
0 x
-
- Poster rang 1
Bwa, die vete met Rosa is toch redelijk recent?Omega schreef:Er zijn altijd personages die even op rust worden gezet. Soms duurt dat inderdaad nogal lang. Jenny bv heeft al in tijden niet meer iets meegemaakt. Die lijkt wel onderdeel van het decor geworden.Admin schreef: Vroeger was thuis echt zoveel spannender !
0 x
-
- Nog geen rang
Ik erger mij aan:
Mo: hij is zo saai + hij moeit hem teveel met Robin! Marianne heeft gelijk, Mo heeft niets met Robin te maken, hij blijft de zoon van Tom
Katrien: ik vind haar rol wat aan de schijnheilige kant, eerst het vriendinnetje uithangen bij Gitta en dan met Tim ervan door gaan!
Simonne: heeft Frank al zoveel bedrogen. Waarom vergeeft iedereen haar toch altijd alsof er niets gebeurt is?!
Mo: hij is zo saai + hij moeit hem teveel met Robin! Marianne heeft gelijk, Mo heeft niets met Robin te maken, hij blijft de zoon van Tom
Katrien: ik vind haar rol wat aan de schijnheilige kant, eerst het vriendinnetje uithangen bij Gitta en dan met Tim ervan door gaan!
Simonne: heeft Frank al zoveel bedrogen. Waarom vergeeft iedereen haar toch altijd alsof er niets gebeurt is?!
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Omdat Frank zelf recordhouder is op dat vlak? Hij heeft Simonne van genoeg "chantage materiaal" voorzien om hem de komende paar jaar nog verschillende keren te kunnen bedriegen.Elisa schreef:Simonne: heeft Frank al zoveel bedrogen. Waarom vergeeft iedereen haar toch altijd alsof er niets gebeurt is?!

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Nog geen rang
Jenny, Jenny en nog eens Jenny!
Dat mens heeft geen enkele rol meer.
Het enige wat ze doet is zich bemoeien met andere mensen hun leven...
0 x
-
- Poster rang 1
- x 15
Op dit moment Cois, of de afwezige aanwezigheid van Cois. Iedere thuiskijker weet dat hij niet meer terug komt, maar ze blijven het definitieve uitstellen. Nu met die spanjeverhaallijn.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ben benieuwd hoe ze dat geloofwaardig gaan afsluiten.
0 x
-
- Poster rang 5
Misschien is het Cois wel die Femke vanuit Spanje aan het afpersen is. 
(smsje naar Femke kwam immers uit Spanje)

(smsje naar Femke kwam immers uit Spanje)
0 x
- Luc
- Poster rang 4
Verliefd geworden op een Spaanse schone (of Adonis) ?jessie V. schreef:Ben benieuwd hoe ze dat geloofwaardig gaan afsluiten.
0 x
- Luc
- Poster rang 4
Dat in tegenstelling tot Yvette, zij speelt de ene rol van haar leven na de andere !!deputamadre69 schreef:Jenny, Jenny en nog eens Jenny!

0 x
-
- Poster rang 5
Maar allez...Luc schreef:Dat in tegenstelling tot Yvette, zij speelt de ene rol van haar leven na de andere !!deputamadre69 schreef:Jenny, Jenny en nog eens Jenny!
0 x