Daar ben ik het helemaal mee eens. Ze vliegen daar met z'n allen van het ene uiterste in het andere. En wat Tom en Mo betreft; die vind ik allebei ook nare trekjes hebben. Ik vind de een niet leuker dan de ander eigenlijk en zou met beide niet blij zijn. Mo is begripvol, vriendelijk en een grote steun zolang het naar zijn zin gaat, maar gebeurt er iets waar hij zich niet goed bij voelt, dan gaan alle remmen los en valt er met hem niet meer te praten (dat heeft hij voorheen ook al verschillende keren laten zien). En dat geldt voor Tom ook, alleen begint hij te manipuleren en te liegen als iets hem niet aan staat. Om over zijn blaaskaak gehalte inderdaad nog maar te zwijgen...satine schreef:Ik vind ze daar allemaal nogal snel van mening veranderen.
En ge kunt Mo een principieel mens noemen, en jaloers en al wat ge wilt, maar ik zou mijn dochter met een blaaskaak als Tom ook niet graag zien thuiskomen!
Wat Peggy betreft heb ik niet eens het idee dat ze schrik heeft dat Tom haar laat vallen voor Bianca. Ze lijkt daar allerminst jaloers op. Ze wil alleen niet dat Tom contact heeft met Robin, wat ik eerlijk gezegd nogal vreemd vind.