Femke De Grote (Vanya Wellens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Re: Femke
Ik denk dat ze iets meegemaakt heeft tijdens haar afwezigheid in Thuis, dat zij liever wil vergeten.
Ik ben wel benieuwd naar waar ze allemaal geweest is en wat ze gedaan of niet gedaan heeft. Femke dus, niet Vanya want dat weten we.
Ik ben wel benieuwd naar waar ze allemaal geweest is en wat ze gedaan of niet gedaan heeft. Femke dus, niet Vanya want dat weten we.
0 x
- Sasha
- Poster rang 1
Nu ben ik echt benieuwd naar wat er precies aan de hand is met Femke.
Ze heeft duidelijk geldproblemen. Eerst de huur van de loft zo omhoog laten gaan en nu dat geld van de Noorderzon meenemen.
What's going on Femke ?
Wil weten waar ze geweest is en wat daar allemaal gebeurd is.
Ze heeft duidelijk geldproblemen. Eerst de huur van de loft zo omhoog laten gaan en nu dat geld van de Noorderzon meenemen.
What's going on Femke ?

Wil weten waar ze geweest is en wat daar allemaal gebeurd is.

0 x
- Mona'ke
- Poster rang 2
Ik heb het gevoel dat ze dat geld wil "verduisteren" of ze wordt gechanteerd in één van die landen waar ze geweest is.
Daarom wou zij vanaf nu ook de boekhouding doen, zodat Peggy er niet achterkomt.
Het gaat de komende maanden nog heel spannend worden rond Femke...
Daarom wou zij vanaf nu ook de boekhouding doen, zodat Peggy er niet achterkomt.
Het gaat de komende maanden nog heel spannend worden rond Femke...

0 x
-
- x 435
Ik denk inderdaad dat ze ook in geldnood zit. Ze wordt ook gechanteerd door iemand heb ik een vermoeden, wil wel eens weten wie dat kan zijn? Overduidelijk ook is dat ze naar Spanje is geweest. Wou ze Sam nog een keer bezoeken of zit er meer achter?
1 ding weet ik zeker al deze vragen worden zeker snel opgelost. En het wordt inderdaad spannend de komende maanden.
1 ding weet ik zeker al deze vragen worden zeker snel opgelost. En het wordt inderdaad spannend de komende maanden.
0 x
- Luc
- Poster rang 4
Zat die in Spanje ? Ja, zou wel kunnen. Al vergeten, maar aub. laat het niks met Sam te maken hebben ! Ik wil die echt niet terug in de serie. Dan nog liever Renzo ofzo.Het huis schreef:Ik denk inderdaad dat ze ook in geldnood zit. Ze wordt ook gechanteerd door iemand heb ik een vermoeden, wil wel eens weten wie dat kan zijn? Overduidelijk ook is dat ze naar Spanje is geweest. Wou ze Sam nog een keer bezoeken of zit er meer achter?
0 x
-
- Nog geen rang
geef mij maar de Benny terug! Zou mega zijn......de Luc zou ook content zijn!Luc schreef:Zat die in Spanje ? Ja, zou wel kunnen. Al vergeten, maar aub. laat het niks met Sam te maken hebben ! Ik wil die echt niet terug in de serie. Dan nog liever Renzo ofzo.Het huis schreef:Ik denk inderdaad dat ze ook in geldnood zit. Ze wordt ook gechanteerd door iemand heb ik een vermoeden, wil wel eens weten wie dat kan zijn? Overduidelijk ook is dat ze naar Spanje is geweest. Wou ze Sam nog een keer bezoeken of zit er meer achter?
0 x
-
- Nog geen rang
ik ben al super blij dat Femke terug in de serie is.
Vraag me toch af van wie ze telkens die smsjes krijgt....

0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Van Raf denk ik.Mamzell-Thorroy schreef:ik ben al super blij dat Femke terug in de serie is.![]()
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Ganja
- Poster rang 3
Het wordt dringend tijd dat we eens gaan weten hoe het allemaal in elkaar steekt, want het duurt wel heeel lang mijn gedacht
Ik weet geduld is een schone deugd maja het kan nie blijven duren dat we niets weten heeee 

0 x
-
- Poster rang 5
Heb zo de indruk dat we morgen iets te weten gaan komen.Ganja schreef:Het wordt dringend tijd dat we eens gaan weten hoe het allemaal in elkaar steekt, want het duurt wel heeel lang mijn gedachtIk weet geduld is een schone deugd maja het kan nie blijven duren dat we niets weten heeee

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Ganja
- Poster rang 3
Het is te hopen het is te hopen.lord F. schreef:Heb zo de indruk dat we morgen iets te weten gaan komen.Ganja schreef:Het wordt dringend tijd dat we eens gaan weten hoe het allemaal in elkaar steekt, want het duurt wel heeel lang mijn gedachtIk weet geduld is een schone deugd maja het kan nie blijven duren dat we niets weten heeee
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Hij bedoelt straks. En waarom ben jij nu twee meisjes?Ganja schreef:Het is te hopen het is te hopen.lord F. schreef:Heb zo de indruk dat we morgen iets te weten gaan komen.Ganja schreef:Het wordt dringend tijd dat we eens gaan weten hoe het allemaal in elkaar steekt, want het duurt wel heeel lang mijn gedachtIk weet geduld is een schone deugd maja het kan nie blijven duren dat we niets weten heeee
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Ganja
- Poster rang 3
Ik weet wel dat hij bedoelde straksCrackers schreef:Hij bedoelt straks. En waarom ben jij nu twee meisjes?Ganja schreef:Het is te hopen het is te hopen.lord F. schreef:Heb zo de indruk dat we morgen iets te weten gaan komen.Ganja schreef:Het wordt dringend tijd dat we eens gaan weten hoe het allemaal in elkaar steekt, want het duurt wel heeel lang mijn gedachtIk weet geduld is een schone deugd maja het kan nie blijven duren dat we niets weten heeee

en tja.....
0 x