Idd, net zoals ze het Waldek ook niet echt succes in de liefde gunt omdat ze dan weer dreigt alleen te vallen.Rieka schreef:Ze doet het in de eerste plaats voor zichzelf. Ze is boos op Nina omdat die het geluk van haar dochter verbrodde.Christel schreef:Dat denk ik ook zeker, dat Nancy het ook voor Madeleine doet. Al doet het haar volgens mij ook heel veel plezier dat Nina en Peter tegelijkertijd ook op hun neus kijken. Maar dat mag ook wel vind ik, die voldoening heeft ze dubbel en dwars verdiend... Hoera voor Nancy! :cheer:daffy duck schreef:ja, haar motief is dubbel :enerzijds de vijand, die Peter afgepakt heeft van haar Fem, ontmaskeren, maar ik denk toch ook dat haar eerlijkheidsgevoel en medeleven met Madeleine een rol speelt. En dat siert haar.jessie V. schreef:Ik ben nog steeds een fan van Nancy. Lijkt me ook een leuke rol om te spelen. En de laatste tijd laat ze nogal van zich horen. Soort detective, ze wil die "rosse sprinkhaan" ontmaskeren.
En ze wil Nina in geen geval als "buur"
Nancy heeft een goed hart, maar 't is geen heilige...
familie Fierens
-
lord F.
- Poster rang 5

Re: familie Fierens
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 700
- x 533
-
Jana_tje
- Nog geen rang
- x 18
- x 1
Vind ik ookjessie V. schreef:ARME EDDY!
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Ik heb de afl van gisteren niet gezien en mijn dvd-recorder heeft het niet opgenomen ! Wat is er zoal gebeurd ?
0 x
-
frankbomans
- Poster rang 1

- x 1
- x 9
Hij was er, zoals hij zelf heeft gezegd, aan het wegrotten. Hij was doodongelukkig (zo hebben we hem nog nooit gezien, echt hartverscheurend) en kon eerst niet geloven dat het Nancy was. Toen hij een foto van Nancy en Britney kreeg, is hij in tranen uitgebarsten.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

hartverscheurend idd!frankbomans schreef:Hij was er, zoals hij zelf heeft gezegd, aan het wegrotten. Hij was doodongelukkig (zo hebben we hem nog nooit gezien, echt hartverscheurend) en kon eerst niet geloven dat het Nancy was. Toen hij een foto van Nancy en Britney kreeg, is hij in tranen uitgebarsten.
Ik vind het eerlijk gezegd een verhaallijn die iets teveel over the top is.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 700
- x 533
Ik vind de verhaallijn niet vergezocht, hoor!
Er zitten genoeg mensen in buitenlandse gevangenissen, omdat ze er ingeluisd zijn door iemand die drugs moest verstoppen.
Er zitten genoeg mensen in buitenlandse gevangenissen, omdat ze er ingeluisd zijn door iemand die drugs moest verstoppen.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Inderdaad! Ik moet zeggen dat ik deze verhaallijn juist leuk en ook best boeiend om te volgen vind. En het is weer eens wat anders dan een rammelend adoptieverhaal (als we het dan toch over vergezocht hebbenjessie V. schreef:Ik vind de verhaallijn niet vergezocht, hoor!
Ook heel fijn om Eddy nog eens terug te zien, en ik vond het ook erg goed gebracht!
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
lord F.
- Poster rang 5

Goed om Eddy terug te zien idd, maar het was wel erg melig. Zeker omdat het nu duidelijk is dat dat moest leiden tot die kerstaflevering. 
Ja sorry, ik vond het eerder ongewild lachwekkend, zeker als je z'n sympathieke celgenoten daar zag rondlopen.
Ja sorry, ik vond het eerder ongewild lachwekkend, zeker als je z'n sympathieke celgenoten daar zag rondlopen.
0 x