daffy duck schreef:Hij zag er toch maar bleekskes uit na het bericht van Ann
Eindelijk krijgt hij het deksel op zijn neus! En hopelijk Nina ook snel! :cheer:
Wel triest dat anderen hem op Nina's gesjoemel moeten wijzen vind ik eigenlijk...

daffy duck schreef:Hij zag er toch maar bleekskes uit na het bericht van Ann

Het was een trieste zaak van in het begin, als je een medewerker verantwoordelijkheid geeft dan check je achteraf wat hij/zij gedaan heeft, toch zeker de eerste keer.Christel schreef:daffy duck schreef:Hij zag er toch maar bleekskes uit na het bericht van Ann![]()
Eindelijk krijgt hij het deksel op zijn neus! En hopelijk Nina ook snel! :cheer:
Wel triest dat anderen hem op Nina's gesjoemel moeten wijzen vind ik eigenlijk...

Inderdaad, heel triest hoe hij alles zo op z'n beloop heeft gelaten...satine schreef:Het was een trieste zaak van in het begin, als je een medewerker verantwoordelijkheid geeft dan check je achteraf wat hij/zij gedaan heeft, toch zeker de eerste keer.Christel schreef:daffy duck schreef:Hij zag er toch maar bleekskes uit na het bericht van Ann![]()
Maar hij wil ook per sé iedereen 'redden' he.

Ja, 't zou leuk zijn mocht Femke terugkeren, maar anderzijds vind ik dat ze wel een betere partner verdient...jessie V. schreef:Ik begrijp hem ook niet meer. Ik zou het leuk vinden als Femke terug zou komen, zien wat er dan gebeurt.

Ik kijk ook uit naar het moment dat ze daar definitief achter komt, dat Peter een kwal is.Rieka schreef:Ja, 't zou leuk zijn mocht Femke terugkeren, maar anderzijds vind ik dat ze wel een betere partner verdient...jessie V. schreef:Ik begrijp hem ook niet meer. Ik zou het leuk vinden als Femke terug zou komen, zien wat er dan gebeurt.![]()
Zo'n kwal!

Weinig begrip voor Peter blijkbaar.Christel schreef:Ik kijk ook uit naar het moment dat ze daar definitief achter komt, dat Peter een kwal is.Rieka schreef:Ja, 't zou leuk zijn mocht Femke terugkeren, maar anderzijds vind ik dat ze wel een betere partner verdient...jessie V. schreef:Ik begrijp hem ook niet meer. Ik zou het leuk vinden als Femke terug zou komen, zien wat er dan gebeurt.![]()
Zo'n kwal!Want dat is hij zeker!
jaja, een menselijke kwal!lord F. schreef:Weinig begrip voor Peter blijkbaar.Christel schreef:Ik kijk ook uit naar het moment dat ze daar definitief achter komt, dat Peter een kwal is.Rieka schreef:Ja, 't zou leuk zijn mocht Femke terugkeren, maar anderzijds vind ik dat ze wel een betere partner verdient...jessie V. schreef:Ik begrijp hem ook niet meer. Ik zou het leuk vinden als Femke terug zou komen, zien wat er dan gebeurt.![]()
Hij heeft gewoon nog altijd gevoelens voor Nina en ik vind wel dat die acteur die "verscheurdheid" wel goed speelt.
![]()
Ook al is Nina niet te vertrouwen, ze (en Leo) heeft het wel goed gespeeld dat hij zich wel schuldig moet voelen. En ja, t was al gezegd (door z'n moeder) dat Peter altijd valt op vrouwen in slachtofferrol. En Nina maakt daar handig misbruik van.
Dus ik vind z'n gedrag heel menselijk.

Het is gewoon de meest saaie verhaallijn van het moment, dat vind ik toch. ^^Rieka schreef:jaja, een menselijke kwal!lord F. schreef:Weinig begrip voor Peter blijkbaar.Christel schreef:Ik kijk ook uit naar het moment dat ze daar definitief achter komt, dat Peter een kwal is.Rieka schreef:Ja, 't zou leuk zijn mocht Femke terugkeren, maar anderzijds vind ik dat ze wel een betere partner verdient...jessie V. schreef:Ik begrijp hem ook niet meer. Ik zou het leuk vinden als Femke terug zou komen, zien wat er dan gebeurt.![]()
Hij heeft gewoon nog altijd gevoelens voor Nina en ik vind wel dat die acteur die "verscheurdheid" wel goed speelt.
![]()
Ook al is Nina niet te vertrouwen, ze (en Leo) heeft het wel goed gespeeld dat hij zich wel schuldig moet voelen. En ja, t was al gezegd (door z'n moeder) dat Peter altijd valt op vrouwen in slachtofferrol. En Nina maakt daar handig misbruik van.
Dus ik vind z'n gedrag heel menselijk.
Ik zou 't niet weten, vind het allemaal nogal saai, en de verhaallijnen die wel mijn interesse hebben (Bram-Franky) verlopen och zo traag...Nickos schreef: Het is gewoon de meest saaie verhaallijn van het moment, dat vind ik toch. ^^