De Bomansen
-
- Nog geen rang
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Re: De Bomansen
En dat vind ik nou een kwalijke zaak. Het kan mij niet schelen hoeveel Marokkanen of Turken of Chinezen er mee doen in Thuis, maar ze moeten niet aangenomen worden omdat "we meer buitenlanders (als ik ze zo noemen mag) in de series moeten hebben". Een goede acteur is een goede acteur, een slechte acteur is een slechte acteur en waar hij/zij vandaan komt en wat voor kleur hij/zij doet er niet toe. Het hangt er natuurlijk vanaf wat voor rol hij/zij moet spelen. Voor de beheerder van het Chinese restaurant op de hoek komt natuurlijk alleen maar een Chinese acteur in aanmerking b.v.
0 x
-
- Poster rang 5
Het zal eerder een Turk zijn dan een Chinees.jessie V. schreef:En dat vind ik nou een kwalijke zaak. Het kan mij niet schelen hoeveel Marokkanen of Turken of Chinezen er mee doen in Thuis, maar ze moeten niet aangenomen worden omdat "we meer buitenlanders (als ik ze zo noemen mag) in de series moeten hebben". Een goede acteur is een goede acteur, een slechte acteur is een slechte acteur en waar hij/zij vandaan komt en wat voor kleur hij/zij doet er niet toe. Het hangt er natuurlijk vanaf wat voor rol hij/zij moet spelen. Voor de beheerder van het Chinese restaurant op de hoek komt natuurlijk alleen maar een Chinese acteur in aanmerking b.v.

Mss moeten ze er minder de nadruk op leggen in persberichten, dan gebeurt het iets natuurlijker. Maar enfin, ik begrijp het wel met de hete adem van de mediaminister in hun nek dat de VRT daarmee wil uitpakken.

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
positieve discriminatie in thuislord F. schreef:Het zal eerder een Turk zijn dan een Chinees.jessie V. schreef:En dat vind ik nou een kwalijke zaak. Het kan mij niet schelen hoeveel Marokkanen of Turken of Chinezen er mee doen in Thuis, maar ze moeten niet aangenomen worden omdat "we meer buitenlanders (als ik ze zo noemen mag) in de series moeten hebben". Een goede acteur is een goede acteur, een slechte acteur is een slechte acteur en waar hij/zij vandaan komt en wat voor kleur hij/zij doet er niet toe. Het hangt er natuurlijk vanaf wat voor rol hij/zij moet spelen. Voor de beheerder van het Chinese restaurant op de hoek komt natuurlijk alleen maar een Chinese acteur in aanmerking b.v.
Mss moeten ze er minder de nadruk op leggen in persberichten, dan gebeurt het iets natuurlijker. Maar enfin, ik begrijp het wel met de hete adem van de mediaminister in hun nek dat de VRT daarmee wil uitpakken.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- x 435
Ik haat positieve discrimiatie: daardoor komen vaak mensen in problemen.daffy duck schreef:positieve discriminatie in thuislord F. schreef:Het zal eerder een Turk zijn dan een Chinees.jessie V. schreef:En dat vind ik nou een kwalijke zaak. Het kan mij niet schelen hoeveel Marokkanen of Turken of Chinezen er mee doen in Thuis, maar ze moeten niet aangenomen worden omdat "we meer buitenlanders (als ik ze zo noemen mag) in de series moeten hebben". Een goede acteur is een goede acteur, een slechte acteur is een slechte acteur en waar hij/zij vandaan komt en wat voor kleur hij/zij doet er niet toe. Het hangt er natuurlijk vanaf wat voor rol hij/zij moet spelen. Voor de beheerder van het Chinese restaurant op de hoek komt natuurlijk alleen maar een Chinese acteur in aanmerking b.v.
De juiste man/vrouw op de juiste plaats!
0 x
-
- Poster rang 5
Maar van de Turken en de Marokkanen terug naar de homo's. Voor zij die er hier nog aan twijfelden heeft Eline zelf voor de bevestiging gezorgd. 

0 x
- Luc
- Poster rang 4
Vraag me af hoe ze aan die quota gaan geraken. Echt zo veel (goede) acteurs van vreemde origine zijn er niet of ken ik toch niet, tenzij Kader Gurbuz ofzo ook meetelt
.

0 x
-
- Poster rang 5
tssss, breder kijken dan Thuis hé.Luc schreef:Vraag me af hoe ze aan die quota gaan geraken. Echt zo veel (goede) acteurs van vreemde origine zijn er niet of ken ik toch niet, tenzij Kader Gurbuz ofzo ook meetelt.

0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
- Nickos
- Poster rang 2
- x 1
- x 7
Als homo zijnde kan ik de 'Franky begint iets te beseffen' verhaallijn alleen maar toejuichen, eindelijk eens iets dat we nog niet gehad hadden.
0 x
-
- x 435
Euh? Voor mij is dit enkel een variatie op een thema dat we wel degelijk al gehad hebben.Nickos schreef:Als homo zijnde kan ik de 'Franky begint iets te beseffen' verhaallijn alleen maar toejuichen, eindelijk eens iets dat we nog niet gehad hadden.
0 x
-
- Poster rang 5
Voor lesbiennes wellicht, maar kan me inbeelden dat Nickos zich daar iets minder mee gaat associëren.Rieka schreef:Euh? Voor mij is dit enkel een variatie op een thema dat we wel degelijk al gehad hebben.Nickos schreef:Als homo zijnde kan ik de 'Franky begint iets te beseffen' verhaallijn alleen maar toejuichen, eindelijk eens iets dat we nog niet gehad hadden.

0 x
- Nickos
- Poster rang 2
- x 1
- x 7
Inderdaad, en de situatie bij Ann enkele jaren terug is ook moeilijk te vergelijken met dit, beseffen dat je homo bent met zo'n vader, dat kan nog interessant worden ^^lord F. schreef:Voor lesbiennes wellicht, maar kan me inbeelden dat Nickos zich daar iets minder mee gaat associëren.Rieka schreef:Euh? Voor mij is dit enkel een variatie op een thema dat we wel degelijk al gehad hebben.Nickos schreef:Als homo zijnde kan ik de 'Franky begint iets te beseffen' verhaallijn alleen maar toejuichen, eindelijk eens iets dat we nog niet gehad hadden.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik begrijp wat je bedoelt, maar ik vind niet dat je kan zeggen dat het indertijd tussen Ann en Marianne allemaal vanaf dag 1 van een leien dakje liep.Nickos schreef: Inderdaad, en de situatie bij Ann enkele jaren terug is ook moeilijk te vergelijken met dit, beseffen dat je homo bent met zo'n vader, dat kan nog interessant worden ^^

0 x
-
- x 435
@Nickos, voor 't ogenblik is dit(het mogelijks outen van Franky) idd wel de interessantste verhaallijn in "Thuis", maar ik ben het niet eens met jouw stelling, en wat Satine hierboven schreef sluit goed aan bij wat ik erover denk.satine schreef:Ik begrijp wat je bedoelt, maar ik vind niet dat je kan zeggen dat het indertijd tussen Ann en Marianne allemaal vanaf dag 1 van een leien dakje liep.Nickos schreef: Inderdaad, en de situatie bij Ann enkele jaren terug is ook moeilijk te vergelijken met dit, beseffen dat je homo bent met zo'n vader, dat kan nog interessant worden ^^
Maar 't is weerom heel voorspelbaar wat er zal gebeuren.
Frank kan het niet verteren dat zijn zoon een homo is en treitert hem tot Franky tilt slaat...
Ik heb dit niet uit één of ander boekske gehaald, dit is wat ik denkt dat er staat te gebeuren. Er moet mij dus niemand het verwijt maken dat ik een spoiler plaatste, dit is een gok van mijnentwege.
0 x