De Bomansen

Gesloten
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: De Bomansen

Bericht door lord F. »

Rieka schreef:
Luc schreef:
johan1969 schreef: Franky is een roze ridder !
Ze kunnen niet allemaal jouw uitmuntende smaak in vrouwen hebben :roll: .

En Franky als homo is eigenlijk... tja, te verwachten hé zoals we die al bezig gezien hebben. Bram als homo zou totaal onrealistisch zijn daarentegen. Tja en nu Ann niet echt meer enorm uit haar pijp komt, moeten ze op een andere manier het holebi-element erin brengen zeker ?
Moet er eigenlijk een holebi-element in zitten?
We hebben nu toch al voldoende gezien dat die relaties, net als hetero-relaties niet zonder problemen verlopen, dus ik herhaal mijn vraag: "moet er eigenlijk een holebi-element in zitten"???
Als het interessante verhaallijnen kan opleveren, waarom niet? :) Alleen de combinatie al van Franky als homo met een macho als Bram.
Om dan nog te zwijgen van hoe z'n vader gaat reageren. Sensatie! 8)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Cataclysm Child
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Cataclysm Child »

lord F. schreef:Ja, moest er nog twijfel zijn dan was die blik op het einde wel duidelijk. ;)
Volgens mij had die blik eerder te maken met het feit dat Franky nog altijd wat schuldgevoel heeft ivm die 50.000 euro. Kan zijn dat ik mis ben, maar dat homo-verhaal zou alleszins nogal overbodig en belachelijk zijn imo.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Cataclysm Child schreef:
lord F. schreef:Ja, moest er nog twijfel zijn dan was die blik op het einde wel duidelijk. ;)
Volgens mij had die blik eerder te maken met het feit dat Franky nog altijd wat schuldgevoel heeft ivm die 50.000 euro. Kan zijn dat ik mis ben, maar dat homo-verhaal zou alleszins nogal overbodig en belachelijk zijn imo.
Daar sluit ik me volledig bij aan eigenlijk... ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik heb toch ergens gelezen dat Frank in het ziekenhuis terechtkomt. Wat zal hiervan de oorzaak zijn? Hmm.
Vind het ook geen goed idee dat Franky homo gaat zijn. Niet zozeer om het feit, maar meer om de verwikkelingen die hieruit voort gaan komen. Bram zal geen begrip voor hem hebben, om over zijn vader maar niet te spreken. Nog meer ellende.
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Franky is op zijn minst bi en waarom zou dat niet mogen in Thuis ? Zijn er te weinig heterorelaties te zien mss ?
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Luc schreef:Franky is op zijn minst bi en waarom zou dat niet mogen in Thuis ? Zijn er te weinig heterorelaties te zien mss ?
hmm, z'n gedrag tegenover Eline liet er anders weinig twijfel over dat hij homo is.

Nog eens, Eline was z'n allereerste liefje en we kunnen niet echt zeggen dat Franky veel moeite moest doen om haar te krijgen. Dus daarvoor wist hij het mss nog niet van zichzelf dat hij niet op vrouwen valt?
En ok, hij zal wellicht ook wel een schuldgevoel hebben tov Bram omwille van die €50.000,- maar dat verklaart nog niet dat hij Eline zo verwaarloost de laatste weken en zelfs als hij weet dat hij dringend iets goed te maken heeft (paar keer niet komen opdagen en zelfs niet eens de moeite doen om eens te telefoneren om het uit te leggen). Tijdens z'n laatste afspraakje dat vooral diende om het goed te maken zat hij nog de ganse tijd te smssen met Bram ...
Als het dan nog niet duidelijk is. :) Een hetero zou op zo'n moment toch de volle aandacht geven aan z'n lief. :)

En dat Eline z'n type niet zou zijn was ook wel een serieuze hint. ;)
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Luc schreef:Franky is op zijn minst bi en waarom zou dat niet mogen in Thuis ? Zijn er te weinig heterorelaties te zien mss ?
Daar gaat het hem niet om, over het aantal of soorten relaties.
In "Thuis" zijn er al problemen zat, dus waarom ook nog eens problemen met Frank en Franky omwille van Franky's geaardheid?
Dat hoeft voor mij echt niet.
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Rieka schreef:
Daar gaat het hem niet om, over het aantal of soorten relaties.
In "Thuis" zijn er al problemen zat, dus waarom ook nog eens problemen met Frank en Franky omwille van Franky's geaardheid?
Dat hoeft voor mij echt niet.
Dat weet ik nu onderhand al dat het voor jou niet moet :roll: . Een soap zal altijd verhaallijnen kennen met problemen, ik denk dat dat zowat eigen is aan een soap. Als je dat niet wil zien, moet je stoppen met kijken. Is simpel nochtans.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

lord F. schreef:
Rieka schreef:
Luc schreef:
johan1969 schreef: Franky is een roze ridder !
Ze kunnen niet allemaal jouw uitmuntende smaak in vrouwen hebben :roll: .

En Franky als homo is eigenlijk... tja, te verwachten hé zoals we die al bezig gezien hebben. Bram als homo zou totaal onrealistisch zijn daarentegen. Tja en nu Ann niet echt meer enorm uit haar pijp komt, moeten ze op een andere manier het holebi-element erin brengen zeker ?
Moet er eigenlijk een holebi-element in zitten?
We hebben nu toch al voldoende gezien dat die relaties, net als hetero-relaties niet zonder problemen verlopen, dus ik herhaal mijn vraag: "moet er eigenlijk een holebi-element in zitten"???
Als het interessante verhaallijnen kan opleveren, waarom niet? :) Alleen de combinatie al van Franky als homo met een macho als Bram.
Om dan nog te zwijgen van hoe z'n vader gaat reageren. Sensatie! 8)
Ik vraag me af er in Thuis wel 1 'klassiek' koppel is ? M+V + 2 kids en al 20 jaar samen. Maar dat hoeft ook niet.
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Neeje, te weinig niet-voorspelbare situaties.... :mrgreen:
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

wat hij ook moge zijn : het is een lieve, attente gast en dat is voor mij het voornaamste ! :D
en al de rest die problemen maken over z'n geaardheid, zoals we wel van Frank mogen verwachten die zitten grandioos fout. apprecieer hem zoals hij is en geniet van al z'n goede kenmerken!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik heb geen problemen met homo's, maar er zijn nogal veel minderheden in Thuis.

Rolstoelgebruikers hebben we nog niet gehad.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

johan1969 schreef:Ik heb geen problemen met homo's, maar er zijn nogal veel minderheden in Thuis.

Dorien vergeten? ;)
lord F. schreef:Nog eens, Eline was z'n allereerste liefje en we kunnen niet echt zeggen dat Franky veel moeite moest doen om haar te krijgen. Dus daarvoor wist hij het mss nog niet van zichzelf dat hij niet op vrouwen valt?
En ok, hij zal wellicht ook wel een schuldgevoel hebben tov Bram omwille van die €50.000,- maar dat verklaart nog niet dat hij Eline zo verwaarloost de laatste weken en zelfs als hij weet dat hij dringend iets goed te maken heeft (paar keer niet komen opdagen en zelfs niet eens de moeite doen om eens te telefoneren om het uit te leggen). Tijdens z'n laatste afspraakje dat vooral diende om het goed te maken zat hij nog de ganse tijd te smssen met Bram ...
Als het dan nog niet duidelijk is. :) Een hetero zou op zo'n moment toch de volle aandacht geven aan z'n lief. :)
Tsja... als je het zo bekijkt, dan zit er toch wel een goede mogelijkheid in idd... Moet zeggen dat ik zelf helemaal niet zover door gedacht had. In mijn ogen had zijn gedrag alleen met die €50.000,- te maken. :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Christel schreef:
johan1969 schreef:Ik heb geen problemen met homo's, maar er zijn nogal veel minderheden in Thuis.

Dorien vergeten? ;)

Haja, vergeten. :oops:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Da's ook de taak van de VRT hé om minderheden aan bod te laten komen. :)

het nieuws niet gevolgd dat dat in de toekomst alleen maar zal toenemen? Binnenkort hebben we terug een minder-valide in Thuis en met dat Mo straks vertrekt uit Thuis moet er gekeken worden naar een andere allochtone om z'n plaats in te nemen.
0 x
Gesloten