Mo en Bianca verlaten thuis

~ Cheetah ~
Nog geen rang

Mo en Bianca verlaten thuis

Bericht door ~ Cheetah ~ »

Noureddine Farihi en Merel De Vilder verdwijnen volgend jaar uit de populaire vrt-soap 'Thuis'. 'De noodzaak om met de verhaallijnen nieuwe wegen te kunnen inslaan, ligt aan de basis van de beslissing', klinkt het.

Farihi en De Vilder zullen nog tot in het voorjaar opnemen voor Thuis, maar daarna verdwijnen de personages Mo Fawzi en Bianca Bomans uit de reeks.

Noureddine Farihi speelde sinds 1999 de rol van Mo. Merel De Vilder vertolkte van in het prille begin in 1995 tot en met 2000 de rol van Bianca. In 2006 keerde ze heel even terug, om in 2009 opnieuw voor een langere periode de rol van Bianca voor haar rekening te nemen.

'Het is nooit leuk om afscheid te nemen van acteurs, maar dat is helaas onvermijdelijk bij een langlopende reeks als Thuis. Personages komen en gaan, en dat is ook nodig om de dynamiek van de reeks te bewaren. We houden in elk geval heel warme herinneringen over aan onze samenwerking met Noureddine en Merel', zegt producer Wim Janssen.

Janssen benadrukt verder dat Mo en Bianca nog niet meteen uit Thuis zullen verdwijnen. 'De komende maanden staan er nog heel wat opnames op de agenda. De kijkers zullen Noureddine en Merel zelfs nog tot het einde van het seizoen aan het werk zien in Thuis.'
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Re: Mo en Bianca verlaten thuis

Bericht door Luc »

:flower: Vind ik eerlijk gezegd wel goed nieuws. 2 van mijn minst favoriete personages die ze afvoeren.
0 x
Cataclysm Child
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Cataclysm Child »

Bianca vind ik zo erg niet, Mo had ik wel graag. Vooral als hij kwaad werd, lachen :lol:
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 697
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik vind het ook jammer dat Mo weg gaat.
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Menen jullie dat nu ? Het was toch zeker niet de beste acteur in Thuis en zijn rol stelde ook niet veel voor. Enkel ten tijde van Veronique kon ik hem een beetje appreciëren.

Neen, echt waar, hadden ze aan mij gevraagd welke 2 zou je er liever niet meer in zien, dan waren het die 2.
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Luc schreef:Menen jullie dat nu ? Het was toch zeker niet de beste acteur in Thuis en zijn rol stelde ook niet veel voor. Enkel ten tijde van Veronique kon ik hem een beetje appreciëren.

Neen, echt waar, hadden ze aan mij gevraagd welke 2 zou je er liever niet meer in zien, dan waren het die 2.
@Luc;Jij krijgt je zin: ze verlaten "Thuis"!
En nu koest, in je mand, andere kijkers mogen Mo wel missen. :lol:
Ik zal ook geen van beide missen, vond Mo (veel) vroeger veel sympathieker en boeiender.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Hopelijk zien we Noureddine Farihi eens in een andere tv-serie of in een film. Dan kunnen we eens zien of hij eens een gans ander personage kan spelen.

Jarenlang hetzelfde (brave) personage moeten spelen >> kan me inbeelden dat niet alleen wij, maar ook ook hijzelf Mo wat beu is. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

lord F. schreef:Hopelijk zien we Noureddine Farihi eens in een andere tv-serie of in een film. Dan kunnen we eens zien of hij eens een gans ander personage kan spelen.
Ik denk niet dat we er nog veel van zullen horen, net als die andere grote talenten van de familie Bastiaens: Erik, Sam en Martine. Iemand ze laatst nog eens gezien 8) ?
0 x
Jana_tje
Nog geen rang
x 18
x 1

Bericht door Jana_tje »

Luc schreef:
lord F. schreef:Hopelijk zien we Noureddine Farihi eens in een andere tv-serie of in een film. Dan kunnen we eens zien of hij eens een gans ander personage kan spelen.
Ik denk niet dat we er nog veel van zullen horen, net als die andere grote talenten van de familie Bastiaens: Erik, Sam en Martine. Iemand ze laatst nog eens gezien 8) ?
Erik een week of 3 geleden in Aspe :wink:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Luc schreef:
Die hebben het mss druk in één of ander theatergezelschap? :)
t is niet omdat ze niet op tv of in films te zien zijn dat ze aan lager wal geraakt zijn hé. :)
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Ik zeg ook niet dat ze aan lager wal geraakt zijn hé. Ik wil alleen zeggen dat ze geen grote tv / filmrollen hebben, zoals bvb. Koen De Bouw destijds of Viv Van Dingenen die wel hebben kunnen verzilveren na Thuis. Sam bvb. doet nu iets in verzekeringen ofzo, enfin, ik wens hem het allerbeste mee :mrgreen: .
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Of het veel met talent te maken heeft of we al die mensen nog wel of niet zien, dat weet ik toch zo net niet... Wat bijvoorbeeld de fam. Bastiaens betreft; van hen allemaal vond ik "Sofie" toch wel het aller verschrikkelijkste acteren, en zij heeft naderhand op tv toch nog wel van alles gedaan geloof ik. :?
Hoe dan ook, dat Mo en Bianca vertrekken vind ik ook totaal niet erg! :D
Van mij hadden ze Peggy en vooral Tom wel mee mogen nemen trouwens. Die hele Canada-invasie had van mij totaal niet gehoeven.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

bwa, zo rampzalig vond ik Lien van de Kelder nu ook niet acteren zunne. Tijdens die drugsdinges speelde ze zelfs vrij goed.

Sommige rollen zijn gewoon makkelijker om mee te scoren.
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Christel schreef:Of het veel met talent te maken heeft of we al die mensen nog wel of niet zien, dat weet ik toch zo net niet... Wat bijvoorbeeld de fam. Bastiaens betreft; van hen allemaal vond ik "Sofie" toch wel het aller verschrikkelijkste acteren, en zij heeft naderhand op tv toch nog wel van alles gedaan geloof ik. :?
Hoe dan ook, dat Mo en Bianca vertrekken vind ik ook totaal niet erg! :D
Van mij hadden ze Peggy en vooral Tom wel mee mogen nemen trouwens. Die hele Canada-invasie had van mij totaal niet gehoeven.
Idd, maar Lien / Sofie heeft natuurlijk nog wat andere kwaliteiten :).

En Tom mag wat mij betreft ook de volgende zijn waarvoor ze een C4 gaan schrijven.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 697
x 532

Bericht door jessie V. »

Een actrice die er minder goed uitzag dan Lien van de Kelder, maar dezelfde "acteerprestaties" had , zou nooit zo ver gekomen zijn. Zo gaat dat tegenwoordig.
0 x
Gesloten