De Bomansen

Gesloten
zara
Nog geen rang

Re: De Bomansen

Bericht door zara »

en ik denk ook voor de kost en inwoon van Bram
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

zara schreef:en ik denk ook voor de kost en inwoon van Bram
Voor dat geld kan Bram nog jaren vooruit qua kost en inwoning! :shock:
Die reden zou mij ook niks verbazen...
Ik ben wel heel benieuwd met wat voor reden Frank uiteindelijk op de proppen gaat komen, maar ik vind het ontzettend schandalig dat hij een jongen van 18 jaar zo behandelt. :evil:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Het is wel pure diefstal. Ook al zou dat de kost-en inwoning van Bram zijn, volgens Frank dan.
Maar waarom zou Herman dat niet gewoon tegen Simonne gezegd kunnen hebben? Die sleutel had wel nooit gevonden kunnen worden. Ik vind het allemaal wel een beetje vreemd.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Ja, inderdaad schandalig om die jongen zomaar te bestelen ! En hij heeft zoveel verteld tegen Simonne, waarom dit belangrijk element niet ? Zij kon het toch ook voor hem bijgehouden hebben. Hj heeft haar wel voogd gemaakt !
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
frankbomans
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 7

Bericht door frankbomans »

jessie V. schreef:Die sleutel had wel nooit gevonden kunnen worden. Ik vind het allemaal wel een beetje vreemd.
Ik vind het toch ook heel vreemd, had Frank die sleutel niet toevallig gevonden bleef dat geld daar liggen... Herman had het wellicht nog willen vertellen aan Simonne, maar ja hij had wellicht niet verwacht dat hij niet meer levend van bij die vijver zou komen - al blijft het dan vreemd want in zijn geval waarin je elk moment kan doodvallen...
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

frankbomans schreef:
jessie V. schreef:Die sleutel had wel nooit gevonden kunnen worden. Ik vind het allemaal wel een beetje vreemd.
Ik vind het toch ook heel vreemd, had Frank die sleutel niet toevallig gevonden bleef dat geld daar liggen... Herman had het wellicht nog willen vertellen aan Simonne, maar ja hij had wellicht niet verwacht dat hij niet meer levend van bij die vijver zou komen - al blijft het dan vreemd want in zijn geval waarin je elk moment kan doodvallen...
Ik vind dat ook heel erg raar, en dat is nog zacht uitgedrukt. Herman had alles tot in de puntjes geregeld, van zijn begrafenis t/m een voogd voor Bram. Maar die €50.000,-, die hij expres voor Bram in het "zwart" heeft laten betalen, was hij eventjes vergeten? Om over de plek waar de sleutel zat nog maar te zwijgen inderdaad... :?
0 x
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

Zijn er hier eigenlijk nog mensen die vinden dat Frank een smerige klootzak is? Iemand zijn erfenis stelen is toch wel heel smerig.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ja, ik vind dat ook !

Benieuwd hoe het afloopt !

Stelen is erg, maar dan nog liegen tegen vrouw en dochter is nog erger. En natuurlijk is hij niet inventief genoeg om er een draai aan te geven.

Nu moet Bram het wel vertellen van Simonne en Herman.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Nickos schreef:Zijn er hier eigenlijk nog mensen die vinden dat Frank een smerige klootzak is? Iemand zijn erfenis stelen is toch wel heel smerig.
Daar sluit ik me voor de volle 100% bij aan. Iemand zijn erfenis stelen is smerig, maar helemaal als het om een volwassen man gaat, die het geld voor de toekomst van een 18-jarige steelt. Bram heeft helemaal niks meer verder...
En dat Frank er dan nog over liegt tegenover Simonne, maakt wat mij betreft niet eens meer uit. Hij heeft blijkbaar echt geen hart. :evil:
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik snap Brams reaktie wel, aangezien hij niet weet dat Simonne er niks mee te maken heeft.

Frank is ook niet creatief genoeg om van dat zwart geld , wit geld te maken (alsof hij het bij de bank geleend heeft).
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Christel schreef:
Nickos schreef:Zijn er hier eigenlijk nog mensen die vinden dat Frank een smerige klootzak is? Iemand zijn erfenis stelen is toch wel heel smerig.
Daar sluit ik me voor de volle 100% bij aan. Iemand zijn erfenis stelen is smerig, maar helemaal als het om een volwassen man gaat, die het geld voor de toekomst van een 18-jarige steelt. Bram heeft helemaal niks meer verder...
En dat Frank er dan nog over liegt tegenover Simonne, maakt wat mij betreft niet eens meer uit. Hij heeft blijkbaar echt geen hart. :evil:
Zit hij ermee in misschien dat Bram ook aandelen zou kopen in het bedrijf en op hetzelfde niveau van Franky komt, of is ziet hij het juist als een vereffening van kost en inwoon en vergoeding van de boete voor de ruitenwissers ? Zover zal Frank wel niet denken waarschijnlijk ?
In elk geval;..een heel smerige streek van hem. :twisted:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Versta wel nog niet dat Simonne nog geen link legt tss die verdwenen €50.000,- en bijna datzelfde bedrag dat Frank nog eens wil investeren voor Sanitechniek.
En vooral dat ze er niet bij stilstaat dat de bank wellicht niet direct nog eens geneigd zou zijn om zo'n bedrag uit te lenen.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

daffy duck schreef:
Christel schreef:
Zit hij ermee in misschien dat Bram ook aandelen zou kopen in het bedrijf en op hetzelfde niveau van Franky komt, of is ziet hij het juist als een vereffening van kost en inwoon en vergoeding van de boete voor de ruitenwissers ? Zover zal Frank wel niet denken waarschijnlijk ?
In elk geval;..een heel smerige streek van hem. :twisted:

Dure ruitenwissers. :mrgreen: Ik denk dat Cois, brave ziel, ook niet kan zwijgen.

Ik snap ook niet dat Simonne dat tegen Julia vertelde...
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik ben benieuwd waar dat gedoe met die 50.000 euro op uit draait. Het zal toch een keer uit moeten komen dat Frank dat heeft. Al was het alleen maar door de gewetensnood van Cois.Toen Frank dat geld inpikte was er nog geen sprake van de verkoop van de aandelen door Kris. Maar nu wil hij het er wel voor gebruiken.
Simone kan beter zelf tegen Frank vertellen dat ze met Herman de nacht heeft doorgebracht, dan hoeft ze niet meer te staan smeken bij die Bram. Als uitkomt dat Frank dat geld van Bram gestolen heeft, geeft dat wat afleiding van Simone haar misstap. Maar Simone weet nog niet dat Frank dat geld heeft, dat is jammer. :?
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

lord F. schreef:Versta wel nog niet dat Simonne nog geen link legt tss die verdwenen €50.000,- en bijna datzelfde bedrag dat Frank nog eens wil investeren voor Sanitechniek.
En vooral dat ze er niet bij stilstaat dat de bank wellicht niet direct nog eens geneigd zou zijn om zo'n bedrag uit te lenen.
En normaal gezien bij een gehuwd koppel, moeten ze met 2 tekenen om een lening aan te gaan. Dus als Simonne die 50.000 wou lenen, zou Frank het ook wel moeten weten.
0 x
Gesloten