Inhouden seizoen 16

Gesloten
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1382
x 1739
Contacteer:

Re: 06/10 - 07/10

Bericht door daffy duck »

Luc schreef:En zal ook de reden zijn waarom Kris daar zal wegtrekken.
mona'ke schreef:Aflevering 2833 - 06.10.2010
Jenny steunt de beslissing van Mo en Bianca.
Ze vertrekken naar Marokko ? In dat geval... way to go !
kunnen we niet met z'n allen samenleggen en een ticketje one way in de noorderzon gaan kopen ? :wink:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

daffy duck schreef:
Luc schreef:En zal ook de reden zijn waarom Kris daar zal wegtrekken.
mona'ke schreef:Aflevering 2833 - 06.10.2010
Jenny steunt de beslissing van Mo en Bianca.
Ze vertrekken naar Marokko ? In dat geval... way to go !
kunnen we niet met z'n allen samenleggen en een ticketje one way in de noorderzon gaan kopen ? :wink:
De TV afzetten tot na "Thuis" is voordeliger! :mrgreen:
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1382
x 1739
Contacteer:

Maar we moeten dan een ander fenomeen zoeken om ons op af te reageren en te ergeren !
0 x
zara
Nog geen rang

Bericht door zara »

ik vermoed dat Luc terug gaat werken op de werf aangezien Kris eruit gaat. Anders hebben onze 2 leerjongens geen chauffeur meer
Waar zouden Luc en Rosa gaan wonen. Voor zover ik weet woont Mo nog altijd boven Sanitechniek
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

daffy duck schreef:Maar we moeten dan een ander fenomeen zoeken om ons op af te reageren en te ergeren !
Is dat moeilijk te vinden?
8)
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

zara schreef:ik vermoed dat Luc terug gaat werken op de werf aangezien Kris eruit gaat. Anders hebben onze 2 leerjongens geen chauffeur meer
Waar zouden Luc en Rosa gaan wonen. Voor zover ik weet woont Mo nog altijd boven Sanitechniek
Mo zal bij Bianca intrekken zeker :roll: ?

En Rosa dan de plaats van Luc als zakenvrouw :roll: :roll: :roll:
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1382
x 1739
Contacteer:

Luc schreef:
zara schreef:ik vermoed dat Luc terug gaat werken op de werf aangezien Kris eruit gaat. Anders hebben onze 2 leerjongens geen chauffeur meer

En zo is de cirkel rond. Ze zal terug in haar huis van het coiffeursalon terechtkomen. Feels like home !
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

daffy duck schreef:
Luc schreef:

En zo is de cirkel rond. Ze zal terug in haar huis van het coiffeursalon terechtkomen. Feels like home !
Ha! Da's waar ook ja! :lol:
Toch vraag ik me wel af wat Rosa bij Sanitechniek moet gaan doen eigenlijk... Lijkt me toch niet het type wat de hele dag achter een bureau thuis hoort.. :?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

daffy duck schreef:
Luc schreef:

Ah ja, mss opent ze er wel opnieuw haar Sanicouffure :mrgreen:
0 x
Thuisforum
Administrator
Administrator
x 9
x 63

8-10 t/m 12-10

Bericht door Thuisforum »

Aflevering 2835 - 08.10.2010
Cois beschuldigt Frank van diefstal. Marianne doet een verrassende ontdekking. Tom probeert Peter te waarschuwen voor Nina. Het rijexamen van Jens loopt niet zoals gehoopt. Waldek verliest zijn zelfbeheersing.

Aflevering 2836 - 11.10.2010
Waldek vreest voor zijn job bij Taxi Ter Smissen. Marianne maakt een afspraak met haar zoon. Frank probeert Cois uit te leggen waarom hij het geld niet zal teruggeven. Julia eist dat Jens zo snel mogelijk een herkansing krijgt.

Aflevering 2837 - 12.10.2010
Marianne probeert Tom te paaien met enkele beloftes. Leo en Frank maken ruzie over de toekomst van Waldek. Kris is allesbehalve gelukkig met de beslissing van Luc. Nina heeft Peter precies waar ze hem hebben wil. Marianne gaat onderhandelen met Jenny.
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Re: 8-10 t/m 12-10

Bericht door Luc »

En op 9 en 10 oktober gebeurt er niets ? :mrgreen: of niets interessants ?

Niet dat er de andere dingen zo veel interessants gebeurt.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Bericht door satine »

Dan is het weekend :wink:
Showbizzsite geeft blijkbaar de spoilers maar met mondjesmaat vrij.
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

satine schreef:Dan is het weekend :wink:
Ah ja... :wink:
satine schreef:Showbizzsite geeft blijkbaar de spoilers maar met mondjesmaat vrij.
Het zou anders te spannend worden 8) !
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef:
Luc schreef:Het zou anders te spannend worden 8) !
:roll2: :roll2: :roll2:
:lol:
Ja, of ze zijn bang dat mensen teveel op voorhand te weten komen. Kwestie van alle komende "cliffhangers" en andere spannende gebeurtenissen niet op voorhand om zeep te helpen. ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Jana_tje
Nog geen rang
x 18
x 1

Inhouden 13/10 tot en met 29/10

Bericht door Jana_tje »

13 oktober 2010 (aflevering 2838)
Frank voelt zich schuldig. Tom vindt dat hij niks te verliezen heeft. Kris gaat op zoek naar nieuwe uitdagingen. Simonne probeert Bram wakker te schudden. Dankzij Julia en Tim krijgt Jens deze week nog een tweede kans.

· 14 oktober 2010 (aflevering 2839)
Waldek weet niet of hij op het aanbod van Frank moet ingaan. Ann laat zowel haar broer, als haar moeder duidelijk verstaan wat zij van de hele situatie denkt. Peter raakt verder verstrikt in het web van Nina. Marianne vindt troost bij Geert.

· 15 oktober 2010 (aflevering 2840)
Waldek gaat in op het voorstel van Nancy. Kris denkt erover haar aandelen te verkopen. Drie kandidaten dienen zich aan. Cois wil zo snel mogelijk van het geld af. Jens legt z'n rijexamen opnieuw af.

· 18 oktober 2010 (aflevering 2841)
De strijd om de aandelen van Kris barst los in Sanitechniek. Tom ontdekt dat Bianca nog altijd in Marokko zit. Bram zet Simonne onder druk. Jens gaat vol goede moed solliciteren voor een nieuwe job.

· 19 oktober 2010 (aflevering 2842)
Simonne lucht haar hart bij Frank en Julia. Bram schotelt Simonne een ultimatum voor. Jens gaat al op z'n eerste werkdag onderuit. Jenny houdt haar lippen stijf wanneer Tom komt informeren naar Bianca. Yvette voelt zich niet zo goed en gaat langs bij de dokter.

· 20 oktober 2010 (aflevering 2843)
Cois wil dat Frank de waarheid vertelt. Julia raadt Simonne aan om zich niet te laten chanteren. Peggy wil samen met Tom aan hun eigen toekomst werken. Marianne is in een verzoenende bui. Nina werkt aan een oplossing voor haar huisvestingsprobleem.

· 21 oktober 2010 ! (aflevering 2844)
Nina probeert Peter uit z'n tent! te lokk en. Franky ontdekt wat Bram van plan is. Katrien ziet Tim in de Noorderzon met een andere vrouw. Yvette krijgt wel een heel vreemde diagnose van de dokter.

· 22 oktober 2010 (aflevering 2845)
Frank moet even bekomen van het nieuws. Katrien gaat langs bij Tim, maar hij is niet alleen. Marianne zoekt opnieuw toenadering tot Ann. Jens wordt op het matje geroepen bij Ann en Geert. De aandelen van Kris worden verkocht.

· 25 oktober 2010 (aflevering 2846)
Frank blijft erbij dat hij recht heeft op het geld. Bram confronteert Franky met z'n vermoeden. Jenny krijgt wat extra hulp in de keuken van Ter Smissen. Tot grote frustratie van Nancy trekt Nina in bij Peter.

· 26 oktober 2010 (aflevering 2847)
De vriendschap tussen Cois en Frank wordt op de proef gesteld. Bram geeft de strijd op. Geert probeert Ann en Marianne weer te verzoenen. Er staat Mo een le! uke verrassing te wachten. Jenny moet Nancy vroeger naar huis sturen.

· 27 oktober 2010 (aflevering 2848)
Bram heeft nood aan troost. Gelukkig is Paulien er om hem op te vangen. Tom voelt dat er iets gaande is tussen Peter en Nina. Er hangt een vreemde sfeer tussen Mo en Bianca. Nancy smeekt Peter om hulp.

· 28 oktober 2010 (aflevering 2849)
Simonne vindt troost bij Julia. Jens is het geflirt tussen Paulien en Bram kotsbeu. Marianne heeft haar bedenkingen bij de nieuwe kok van Ter Smissen. Bram beseft dat hij te ver is gegaan. Peter heeft slecht nieuws voor Nancy.

· 29 oktober 2010 (aflevering 2850)
Jens neemt een verrassende beslissing. Julia vangt Simonne op. Cois krijgt het steeds moeilijker om te blijven zwijgen. Bram voelt zich schuldig, en lucht zijn hart bij Paulien. Nancy laat zich weer helemaal gaan.

http://www.vrtfansite.be
0 x
Gesloten