Dat dacht ik ook.Mieke schreef:^uhuh, toen ze in de week met die oude vrouw aan het buskotje stond, dacht ik even dat ze die vrouw ging overvallen
Nina Oostvoghels (Daisy Van Praet)
-
lord F.
- Poster rang 5

Re: Nina
Daar heb ik toch niet aan gedacht.Rieka schreef:Dat dacht ik ook.Mieke schreef:^uhuh, toen ze in de week met die oude vrouw aan het buskotje stond, dacht ik even dat ze die vrouw ging overvallen
Volgens mij toonden ze die oude vrouw enkel om het contrast met haar verhaal over dat lastiggevallen worden door jongens te tonen.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Triest hoe ze haar bompa rond de vinger kan winden. 'Ja Nina, ik wist direct wat voor kerel dat was, die Peter'. Ocharme toch.
Ik vond trouwens dat ze er wel heel bloot/uitdagend bijloopt op t werk : decollete, heel kort rokske, hoge botten.
Niet echt de look voor een notariskantoor me dunkt. Een zwart-wit mantelpakje was meer passend.
Ik vond trouwens dat ze er wel heel bloot/uitdagend bijloopt op t werk : decollete, heel kort rokske, hoge botten.
Niet echt de look voor een notariskantoor me dunkt. Een zwart-wit mantelpakje was meer passend.
0 x
-
Rieka
- x 435
johan1969 schreef:Triest hoe ze haar bompa rond de vinger kan winden. 'Ja Nina, ik wist direct wat voor kerel dat was, die Peter'. Ocharme toch.
MMM, da's nogal zwart/wit gezegd...
Mij storen haar manieren mij veel meer dan haar looks.
0 x
-
Cataclysm Child
- Poster rang 1

- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Ik vind Nina de knapste vrouw/meisje die nu in Thuis te zien is (ms samen met Jelena), ik bedoel maar dat ze erbij loopt alsof ze in de C-point of ZEB werkt en niet in een notariskantoor.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1385
- x 1746
- Contacteer:
Staan mannen nu nog echt niet verder dan zo'n 100 jaar geleden ??Cataclysm Child schreef:Voor de mannelijke kijkers zijn haar looks wel okay, zou ik denken
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
lord F.
- Poster rang 5

Wil je nu echt de cliché's bevestigd zien misschien dat in een notariaat enkel maar saai uitziend personeel kan rondlopen?johan1969 schreef:Ik vond trouwens dat ze er wel heel bloot/uitdagend bijloopt op t werk : decollete, heel kort rokske, hoge botten.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
Cataclysm Child
- Poster rang 1

Ik zet m'n joker indaffy duck schreef:Staan mannen nu nog echt niet verder dan zo'n 100 jaar geleden ??Cataclysm Child schreef:Voor de mannelijke kijkers zijn haar looks wel okay, zou ik denken
0 x