Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Jana_tje schreef:Iemand chanteren omwille van een slippertje, waar hebben we dat eind vorig seizoen nog gezien, hoe origineel
Inderdaad...
Net als Marianne die Rosa buiten probeert te gooien (was dan wel niet vorig seizoen, maar toch. En dat "gevecht" blijft ook maar duren), Tim die (zonder succes) achter Katrien aan zit, Tom en het gelazer om "zijn kind", Bram die de dwarsklepel uit hangt. Het is een grote herhalingsoefening.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Mijn ergernis over de Bastiaansen, Dedeckers en Bomansen is eigenlijk een beetje omgeslagen. Als je kijkt naar alles wat er al gebeurd is i.v.m. de adoptie enz, en je ziet nu Jenny weer naar Tom toe stuiven, die eigenlijk net thuis was na het bedreigen van zijn moeder, en Jenny is de deur nog niet uit of Rosa (die toch samen met Tom "een front" moest vormen),
neemt het over en gaat Tom bedreigen, maar dan omdat zij bang is voor haar Peggy, dan moet ik toch eigenlijk lachen om deze mallemolen. Want Rosa wordt op haar beurt weer bedreigd door Marianne en Tom neemt het voor haar op en Rosa bedreigt Tom. Je zou er duidelig van worden.
Ik word er duidelig en duizelig tegelijk van, zeker na het lezen van die opsomming!
@Jessie: ik vind dat je helemaal gelijk hebt. Die toestand lijkt geen begin en geen eind meer te hebben. Iedereen is gewoon heel boos op elkaar, en ze lijken stuk voor stuk niet meer te weten wie ze er nu weer de schuld van gaan geven.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Er zit ook logica in natuurlijk. Als Tom het vaderschap gaat opeisen van Robby is dat logisch voor hem, maar extra pijnlijk voor Peggy.
De familie Bastiaens-De Decker houdt precies wel van rechtszaken.
Luc schreef:Joeri en Jelena: dat Nederlands zij spreken ik irritant vinden. Beter volgen lessen Nederlands. Zij vertrekken uit serie zo snel als mogelijk?
Soms hun gespreek doet mij denken aan Nederlands zoals marokkanen zouden zeggen.
Luc schreef:Joeri en Jelena: dat Nederlands zij spreken ik irritant vinden. Beter volgen lessen Nederlands. Zij vertrekken uit serie zo snel als mogelijk?
En de Waldek ook al spreekt niet zo perfect.
Ja, als ze alle 3 samen in een scene zitten dan doet dit mij terugdenken aan een programma van de VRT ' voor wie haar soms geweld aandoet'. Een programma ter promotie voor correcte gebruik van het Nederlands. Ja, er wordt onze taal toch wel lichtelijk wat geweld aangedaan.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes