Mo
-
- Poster rang 1
Re: Mo
Na de seizoenfinale weten we dus waarop Mo en Bianca zo close waren de laatste tijd, ze moesten namelijk samen in de taxi zitten. Misschien worden ze na het revalidatieproces wel een koppel?
0 x
oost west Thuis aan't zwembad het best.
-
- Poster rang 5
Als Bianca het overleeft natuurlijk. Ze zat immers zonder gordel in die taxi.Rieka schreef:Ewel, zoiets kan ook een band scheppen!lord F. schreef:Dan zie jij toch meer dan ik.johan1969 schreef:Ik vind dat het er nogal dik opligt dat er iets bloeit tussen Mo en Bianca, subtiel zijn de schrijvers ook niet !
Realistisch gezien zullen ze allebei even genoeg hebben van relaties, denk ik. Zeker Bianca.
Maar voor mij hoeft het niet, zulle. Ik vind ze niet samen passen, maar net daarom vrees ik dat we dat nog zullen moeten beleven.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Poster rang 1
- Crackers
- Poster rang 5
haha Mo zo laag, u laten uitdagen door Tom en er dan nog in trappen ookGanja schreef:Ik dacht dat het niet mocht van de Koran,![]()
om het in de woorden van Frank Bomans te zeggen, om Tom op zijne tutter te slaan

eerst liegen dat hij inderdaad de biologische vader is van Robin (onder eed), en dan op de echte vader zijn muil slaan uit frustratie, lager kan hij niet meer zakken

0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Oké, dat kan wel zo zijn, maar zou Robin er nou echt zoveel van lijden als hij een middagje met Tom mee gaat?Rieka schreef:Ik vind Mo en Bianca's vergeefse poging om een DNA-test te vermijden heel stom, maar menselijk. Zij gedragen zich als echte ouders, kijken naar 't belang van 't kind, Tom niet, die wil zijn moeder plezieren! En die denkt alleen aan HAAR familie, die moet samenblijven, of in dit geval herenigd worden en alle "schadelijke" elementen moeten eruit gebonjoerd worden. Schadelijke elementen: Peggy en Mo.Crackers schreef:haha Mo zo laag, u laten uitdagen door Tom en er dan nog in trappen ookGanja schreef:Ik dacht dat het niet mocht van de Koran,![]()
om het in de woorden van Frank Bomans te zeggen, om Tom op zijne tutter te slaan![]()
eerst liegen dat hij inderdaad de biologische vader is van Robin (onder eed), en dan op de echte vader zijn muil slaan uit frustratie, lager kan hij niet meer zakken
Ik vind dat Tom en Marianne het heel smerig spelen hoor, maar ook de reactie van Mo en Bianca vind ik er nogal over. Het lijkt wel of ze daar met z'n allen alleen op ruzie uit zijn.

Als het Tom, zoals Bianca zei, niet echt om Robin te doen is, dan haakt hij waarschijnlijk snel genoeg af als ze Robin met hem mee laat gaan. Het is niet dat Tom slecht voor Robin is, dus haar kindje lijdt er niks van. Probleem opgelost zou je denken...

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Crackers
- Poster rang 5
Ik begrijp niet goed wat je nu wil zeggen Christel? Vind je dat Tom gelijk heeft of Bianca?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Ik vind dat ze allebei gelijk en ongelijk hebben. Ik begrijp gewoon niet waarom ze daar allemaal zo om die kinderen lopen te vechten. Tom heeft vanaf het begin weinig interesse in zijn kinderen getoond, en dan gaat hij achteraf rechtszaken aanspannen om ze alsnog te kunnen zien. Dat vind ik waardeloos. Maar het is wel zo dat de eerste rechtszaak (om Sandrine) vooral Peggy's idee was, en daar is niemand nog boos op, terwijl ze dat op Tom wel zijn. Klopt niet vind ik. En Tom wilde Robin in het begin wel zien, maar Bianca dreigde naar Marokko te verhuizen en Peggy dreigde Tom te verlaten als hij zijn zoon in zijn leven wilde. Hij heeft dus eigenlijk onder dwang Robin links laten liggen. Ik begrijp dat het halve Thuisdorp kwaad is op Tom om hetgeen hij allemaal uitgehaald heeft, maar er zijn ook andere mensen fout in de hele kwestie vind ik, en die worden niet meer op hun acties aangekeken.Crackers schreef:Ik begrijp niet goed wat je nu wil zeggen Christel? Vind je dat Tom gelijk heeft of Bianca?
Bovendien is het Tom volgens Bianca totaal niet om Robin te doen, dus als ze hem wat meer toe zou staan, dan zou de "lol" voor Tom er waarschijnlijk snel genoeg af zijn. Waarom doet ze dat dan niet? Dan is het opgelost zonder blauwe gezichten, ruzie en rechtszaken.
En ik vind Tom een arrogante, slappe kerel, maar dat hij zijn zoon niet zomaar klakkeloos volledig afstaat kan ik ergens wel begrijpen.

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik denk toch dat deze zaak helemaal anders zou lopen, moest Marianne zich niet moeien.
Want het is allemaal hààr idee, ik denk niet dat Tom zelf vragende partij is om zijn relatie op de klippen te zien lopen.
Maar dit is wel het topic van Mo natuurlijk
:
Want het is allemaal hààr idee, ik denk niet dat Tom zelf vragende partij is om zijn relatie op de klippen te zien lopen.
Maar dit is wel het topic van Mo natuurlijk

:
0 x
-
- Nog geen rang
Den Tom en zijn achterbakse moeder die zich zo arrogant gedragen en denken iedereen te slim af te zijn. Zoals Jennyy ook al zei,
Mo heeft gedaan wat iedereean al langer wilt doen "ne goeien doef op zijn bakkes verkopen". Menheer Tom durft nog zijn kop tonen na al zijn
wangedrag: bedrog, leugens, vrouw bedriegen met haar zus,......
Mo heeft gedaan wat iedereean al langer wilt doen "ne goeien doef op zijn bakkes verkopen". Menheer Tom durft nog zijn kop tonen na al zijn
wangedrag: bedrog, leugens, vrouw bedriegen met haar zus,......
0 x
-
- x 435
Ik kan mij wel vinden in de argumentaties van Christel.
Maar ook in de reactie van Satine: Marianne is de stuwende kracht die Tom er min of meer toe dwong/dwingt om voor zijn zoon te vechten.
Hij had dat wel eerder mogen doen, zonder al die ruzies.
En Mo is, net als Bianca te bezorgd om Robin?
Maar ook in de reactie van Satine: Marianne is de stuwende kracht die Tom er min of meer toe dwong/dwingt om voor zijn zoon te vechten.
Hij had dat wel eerder mogen doen, zonder al die ruzies.
En Mo is, net als Bianca te bezorgd om Robin?
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Normaal zou ik dat ook mooi van Mo vinden, maar in dit geval vraag ik me af of het Mo wel zozeer alleen om het welzijn van Robin te doen is. Ten eerste is hij sowieso vaak enorm bezitterig, en ten tweede heeft hij gewoon een hekel aan Tom. Dat laatste begrijp ik overigens helemaal, alleen vind ik niet dat Robin daar iets mee te maken heeft. Ruzie is in elk geval niet in het belang van Robin en heethoofd Mo helpt hierin niet echt positief mee...satine schreef:Inderdaad, en dat siert hem, vind ik.Rieka schreef: En Mo is, net als Bianca te bezorgd om Robin?
en zo zijn we terug ontopic.
0 x