Spoiler seizoenfinale 2010
-
Kabilla
- Nog geen rang
Re: Spoiler seizoenfinale 2010
En dan nog, kan die agent nu weten wiens ouder is overleden en wie niet 
0 x
If we don't believe in freedom of expression for people we despise, we don't believe in it at all - Noam Chomsky
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Ja, dan is het minder grappig!satine schreef:Tot het met je eigen auto gebeurt....Rocky schreef:Als je gaat stappen bent doe je soms de domste dingen. Zeker als je vader net is overleden. Mja, een beetje logisch denken hoort er bij de flikken meestal niet bij, alles moet uit het boekje komen!Christel schreef:Mieke schreef:Ik vond de opmerking van Katrien wel grappig.
Tim: die was wel ruitenwissers van de auto's aan het trekken hè
Katrien: komaan, na een nachtje stappen, wie doet dat nu niet. ( of iets in die aard)![]()
Inderdaad, daar moest ik ook wel om lachen. Alsof zoiets gewoon bij een avondje stappen hoort ofzo..
Van de andere kant had ik wel het idee dat Tim er niet zo'n drama van had gemaakt als Katrien toegehapt had. Het leek nogal een zwakke manier van hem om zijn frustraties kwijt te raken... Beetje triest!
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Rocky
- Nog geen rang
Daar gaat het nu niet om...satine schreef:Tot het met je eigen auto gebeurt....Rocky schreef:Als je gaat stappen bent doe je soms de domste dingen. Zeker als je vader net is overleden. Mja, een beetje logisch denken hoort er bij de flikken meestal niet bij, alles moet uit het boekje komen!Christel schreef:Mieke schreef:Ik vond de opmerking van Katrien wel grappig.
Katrien: komaan, na een nachtje stappen, wie doet dat nu niet. ( of iets in die aard)![]()
Inderdaad, daar moest ik ook wel om lachen. Alsof zoiets gewoon bij een avondje stappen hoort ofzo..
Moet je daarvoor naar de jeugdgevangenis?
0 x
-
Rieka
- x 435
Niet meteen.Rocky schreef:Daar gaat het nu niet om...satine schreef:Tot het met je eigen auto gebeurt....Rocky schreef:Als je gaat stappen bent doe je soms de domste dingen. Zeker als je vader net is overleden. Mja, een beetje logisch denken hoort er bij de flikken meestal niet bij, alles moet uit het boekje komen!Christel schreef:Mieke schreef:Ik vond de opmerking van Katrien wel grappig.
0 x
-
Sardonis
- Nog geen rang
Daar is geen plaats , zelfs niet als ge een Delhaize hebt overvallen ...Rocky schreef:Daar gaat het nu niet om...satine schreef:Tot het met je eigen auto gebeurt....Rocky schreef:Als je gaat stappen bent doe je soms de domste dingen. Zeker als je vader net is overleden. Mja, een beetje logisch denken hoort er bij de flikken meestal niet bij, alles moet uit het boekje komen!Christel schreef:Mieke schreef:Ik vond de opmerking van Katrien wel grappig.
0 x
-
Rieka
- x 435
Juist, daar draait het om: om plaatsgebrek.Sardonis schreef:Daar is geen plaats , zelfs niet als ge een Delhaize hebt overvallen ...Rocky schreef:Daar gaat het nu niet om...
Maar "onze" Bram is daar niet op z'n plaats. Zo'n braaf manneke.
Een beetje begeleiding, dat is't wat ie nodig heeft, geen straf!
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Ik denk dat Frank daarvoor de aangewezen persoon is... Misschien zit "Rocky" nog niet zo slecht bij de Bomansen.Rieka schreef:Juist, daar draait het om: om plaatsgebrek.Sardonis schreef:Daar is geen plaats , zelfs niet als ge een Delhaize hebt overvallen ...Rocky schreef:Daar gaat het nu niet om...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Rieka
- x 435
Mijn gedacht!Christel schreef:Ik denk dat Frank daarvoor de aangewezen persoon is... Misschien zit "Rocky" nog niet zo slecht bij de Bomansen.Rieka schreef:Juist, daar draait het om: om plaatsgebrek.Sardonis schreef:Daar is geen plaats , zelfs niet als ge een Delhaize hebt overvallen ...Rocky schreef:Daar gaat het nu niet om...
0 x
-
Rocky
- Nog geen rang
Hij wist het toch welKabilla schreef:En dan nog, kan die agent nu weten wiens ouder is overleden en wie niet
0 x
-
Jana_tje
- Nog geen rang
- x 18
- x 1