Bianca Bomans (Merel De Vilder Robier)
- Luc
- Poster rang 4
Re: Bianca
Toch denk ik dat ze zal overleven. Het kindje daarentegen... (nieuwe verhaallijn voor Bianca dan). Hopelijk overleeft Mo het niet.
0 x
-
- Nog geen rang
Was idd best wel onverwacht dat Mo en Bianca het slachtoffer zouden worden. Aan de dingen die er verteld waren voor de cliffhanger leek het mij duidelijk dat Waldek het slachtoffer zou worden.
Best wel een goede cliffhanger... en ook super dat Eddy er een hoofdrol in speelde. (vrees alleen dat als het uitkomt hij weer achter de tralies gaat verdwijnen en we hem weer een hele tijd niet meer gaan zien!)
Had wel die andere cliffhanger (de uitspraak) nog niet laten eindigen. Was ook een goede cliffhanger geweest,die nu helaas al is uitgesproken!
Best wel een goede cliffhanger... en ook super dat Eddy er een hoofdrol in speelde. (vrees alleen dat als het uitkomt hij weer achter de tralies gaat verdwijnen en we hem weer een hele tijd niet meer gaan zien!)
Had wel die andere cliffhanger (de uitspraak) nog niet laten eindigen. Was ook een goede cliffhanger geweest,die nu helaas al is uitgesproken!
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Ook ik moet zeggen dat het me allemaal wel verrast heeft...
Ik hoop wel dat Bianca & kind het gaan overleven overigens. En hoewel ik het ook leuk vond om Eddy nu eens een grotere rol te zien spelen, vrees ik ook dat hij dadelijk achter de tralies verdwijnt ofzo.

Ik hoop wel dat Bianca & kind het gaan overleven overigens. En hoewel ik het ook leuk vond om Eddy nu eens een grotere rol te zien spelen, vrees ik ook dat hij dadelijk achter de tralies verdwijnt ofzo.

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Nog geen rang
-
- Poster rang 1
- x 1
- x 7
Ik hoop dat ze het heeft overleefd. De dood van haar kindje zou inderdaad extra verhaallijnen kunnen opleveren. Ook hoop ik dat Mo er levend uit komt. Hoe ergerlijk hij ook was de laatste maanden (het laatse jaar), sinds hij bij Taxi Ter Smissen werkt valt hij goed mee vind ik.
En misschien komen Mo en Bianca sterker uit deze crash en zou dit de aanleiding kunnen zijn tot koppelvorming? Samen revalideren schept een band zeggen ze.
En misschien komen Mo en Bianca sterker uit deze crash en zou dit de aanleiding kunnen zijn tot koppelvorming? Samen revalideren schept een band zeggen ze.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik vind dat Mo en Bianca nogal veel samen in beeld kwamen de laatste tijd, dus dat zou me niet verwonderen.
0 x
-
- Nog geen rang
Sommige personages in thuis hebben toch alle ongeluk mee. Bianca is vroeger is ze verkracht geweest, getuige van een moord geweest, haar halfzus en verloofde hebben haar bedrogen en nu is ze naar aller waarschijnlijkheid haar kindje kwijt. Het verbaast me eigenlijk dat Ann Sandrine mocht houden, want zij heeft ook nooit veel geluk gehad.
0 x
-
- Nog geen rang
Als je die auto daar zag liggen denk ik niet dat daar nog een levend wezen uitkomt. Maarja, in Thuis kan alles. Ik vraag me af hoeveel personages ze er met deze finale hebben uitgeschreven. Femke weg (tijdelijk). Mo, Bianca en haar kindje. Eddy dat verdwijnt in den bak. Jenny die misschien zelfmoord pleegt...frankbomans schreef:Ik hoop dat ze het heeft overleefd. De dood van haar kindje zou inderdaad extra verhaallijnen kunnen opleveren. Ook hoop ik dat Mo er levend uit komt. Hoe ergerlijk hij ook was de laatste maanden (het laatse jaar), sinds hij bij Taxi Ter Smissen werkt valt hij goed mee vind ik.

0 x
-
- Poster rang 5
Rocky schreef:Als je die auto daar zag liggen denk ik niet dat daar nog een levend wezen uitkomt. Maarja, in Thuis kan alles. Ik vraag me af hoeveel personages ze er met deze finale hebben uitgeschreven. Femke weg (tijdelijk). Mo, Bianca en haar kindje. Eddy dat verdwijnt in den bak. Jenny die misschien zelfmoord pleegt...frankbomans schreef:Ik hoop dat ze het heeft overleefd. De dood van haar kindje zou inderdaad extra verhaallijnen kunnen opleveren. Ook hoop ik dat Mo er levend uit komt. Hoe ergerlijk hij ook was de laatste maanden (het laatse jaar), sinds hij bij Taxi Ter Smissen werkt valt hij goed mee vind ik.

Maar als je die truck zag aankomen vanuit hun achterruit en je zag daarna de camera even terugkeren van de truck naar het autowrak leek het er even op dat die zo plat als een vijg ging zijn.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Poster rang 1
-
- Nog geen rang
Ik denk ook wel dat ze daar nog wel levend uit kunnen komen, het kan alle kanten op.
Heeft er iemand toevallig op gelet op Mo en Bianca hun gordel om hadden?

0 x
-
- Poster rang 5
Mo wel, Bianca duidelijk niet.Amber schreef:Ik denk ook wel dat ze daar nog wel levend uit kunnen komen, het kan alle kanten op.

Maar k weet niet of dat in zo'n crash veel verschil maakt.

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Poster rang 4
idd, ik vond dat die auto er nog te 'heel' uitzag om net aangereden te zijn geweest door een vrachtwagen tegen 80/u ofzoCataclysm Child schreef:Inderdaad... zoooooo erg zag dat wrak er nu ook niet uit.

Maar ik vrees toch voor Bianca omdat ze vanachter zat

0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
-
- Nog geen rang
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
en hiermee een hoop problemen voor de vrt opgelost : geen baby's zoeken en Mo netjes uit de reeks geschreven. Proper opgelost !Rocky schreef:Wat wel duidelijk is: het kindje van Bianca is niet meer.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes