Wat vonden jullie van Seizoen 15.

Wat vonden jullie van het 15 seizoen van thuis?

Super slecht, Geen goede verhaallijn gedurende het seizoen, slechte nieuwe personages.
3
12%
Viel wel mee, Sommige verhaallijnen waren wel goed, het ene nieuwe personage was al beter dan het andere.
8
31%
Goed, De verhaallijnen waren in het algemeen goed, de nieuwe personages ook.
10
38%
Zeer goed,De meeste verhaallijnen waren zeer goed, ook de nieuwe personages waren fantastisch.
5
19%
Subliem, Alles was gewoon super goed aan dit seizoen. Beste seizoen ooit met andere woorden.
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 26

maartenB
Poster rang 1
Poster rang 1

Wat vonden jullie van Seizoen 15.

Bericht door maartenB »

Ik vond het 15 seizoen van Thuis niet super goed maar ook niet slecht. Enkele verhaallijnen waren best wel aangenaam.
De introductie van bram en zijn pest gedrag naar Franky toe vond ik een van de betere verhaallijnen. Ook het drama rond bruno en alle ruzie daarrond tussen Mo en Luc vond ik niet slecht. Eén van de betere verhaallijnen vond ik deze tussen peter en zijn moeder.De ruzie tussen Rosa en jenny vindt ik ook niet slecht.Het is wel eens leuk om de twee zussen niet continu samen te zien.
Slechte verhaallijnen waren dan weer het verhaal rond Katrien en haar prof Filip.Als ook de aanhoudende ruzie tussen Mo en kris.
Favorieten personages dit seizoen voor mij waren.
1)Bram.
2)Eddy.
3)Julia.
Minst favorieten personages dit seizoen zijn dan weer.
1)Filip
2)Katrien
3)Ann

Maar nu dan de vraag: Wat vonden jullie van seizoen 15?
0 x
oost west Thuis aan't zwembad het best.
Kabilla
Nog geen rang

Re: Wat vonden jullie van Seizoen 15.

Bericht door Kabilla »

Enige goede was Katrien, en dan heb ik het niet over haar verhaallijnen want die waren eveneens oersaai
0 x
If we don't believe in freedom of expression for people we despise, we don't believe in it at all - Noam Chomsky
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

goh, een beetje moeilijk om dat met een poll aan te duiden zunne. :)
Zoals ieder seizoen waren er goeie en slechte momenten. Eigenlijk een doorsnee seizoen.
Finale was best spectaculair.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
frankbomans
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 9

Bericht door frankbomans »

Ik heb voor 'goed' gestemd. Niet dat het mijn favoriete seizoen was, maar slecht was het zeker niet. Ik heb van enkele verhaallijnen goed genoten.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Ook ik vind het lastig om dat in een poll aan te geven...
Over het algemeen vond ik het niet zo'n geweldig seizoen, maar dat lag meer aan mij dan aan de verhaallijnen denk ik. Dingen moeten je aanstaan, en dat deden veel verhaallijnen van het afgelopen seizoen me niet echt.
Dat gedoe tussen Katrien & Filip vond ik bijvoorbeeld erg saai. Dat geldt ook voor Mo & Kris. De adoptie van Sandrine vond ik te belachelijk voor woorden, en de daaruit voortvloeiende ruzies vaak enorm irritant (ze hebben er bij mij bovendien voor gezorgd dat ik een vrij grote hekel aan Tom en Peggy heb inmiddels). Enz...
De reden dat ik nog gekeken heb, is gewoon omdat ik in sommige gevallen toch wel nieuwsgierig was hoe dingen af zouden lopen, en ook omdat ik sommige acteurs wel heel graag zie spelen. :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik vond dat veel dingen nogal voorspelbaar waren. Dat houdt het ook niet erg boeiend.

Meest ergerlijke personen dit seizoen : Mo, Kris, Simonne, Femke (neurotisch), Tom en Peggy

Minst ergerlijke personen : Frank (die een beetje nieuwe man is geworden), Bram (die toch een toffe kerel bleek te zijn ipv een pestkop), Cois

Overbodige personen : Jenny, Leo, Yvette, Katrien, Tim
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Gewoon goed. Al betere, maar toch ook al mindere seizoenen geweest.

Dit seizoen kwam wat traag op gang, maar na nieuwjaar werd het opnieuw interessanter om te kijken. Had wel de indruk dat sommige personages weinig uitgewerkt waren. Freddy, Barbara en ook Kris, precies of ze niet goed weten wat ze met die personages moe(s)ten aanvangen.
0 x
Rocky
Nog geen rang

Bericht door Rocky »

Niet meer dan degelijk. Soms was het gewoon te ver gezocht...
0 x
maartenB
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door maartenB »

:lol: Sommige waren misschien inderdaad wat ver gezocht maar toch niet zo ver gezocht dan enkele seizoen geleden met de dubbelganger van Frank he?
Dat vond ik pas vergezocht, ook dat verhaallijn waarin Leontien en Marie, luc zogezegd vermoorde zodat Luc dan kon gaan spoken bij Leontien om haar gek te maken vond ik er gigantisch over.
Dus vergeleken met die 2 verhaallijnen vond ik deze van dit seizoen nog vrij realistisch.
0 x
oost west Thuis aan't zwembad het best.
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

even wat gedetailleerder antwoorden. :)
goeie verhaallijnen: t was een beetje Waldek zijn seizoen en vooral dat van de laatste maanden over dat schijnhuwelijk was wel interessant/spannend om te volgen (zeker als Eddy en Youri er ook interessante rollen in spelen); Bram en de nieuwe Franky waren ook wel geslaagde nieuwkomers en die verhaallijn met de Herman was ook wel nog te doen om te volgen; zelfs die hele adoptie-verhaallijn vond ik nog te doen om te volgen omdat je je kon inleven in alle standpunten en wellicht niemand hier al eerder gehoord had van het "derde verzet". :) Maar Geert Smekens is dan weer in tegenstelling tot in het begin dat ie meedeed teveel een softie geworden. Ze mogen hem best wel wat harder maken volgend seizoen. :)

saaie/slechte verhaallijnen: Katrien-Filip-Saartje, de uitkomst daarvan zag je van bij het begin aankomen; Bruno was op de duur eerder een vermoeiend dan interessant personage; de ruzies tss Mo en Kris waren ook wat vermoeiend om te volgen hoewel de tegenstellingen tss Mo en Luk dan wel weer interessant waren.

Voor het eerst zag je ook duidelijk de besparingsplannen van de VRT opduiken in Thuis >> oudere personages die maar tijdelijk in Thuis bleven (Freddy, Barbara, die moeder van Peter) terwijl er meer jongere acteurs opdoken in Thuis (Franky, Bram, Nina, Saartje, ...). :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

maartenB schreef::lol: Sommige waren misschien inderdaad wat ver gezocht maar toch niet zo ver gezocht dan enkele seizoen geleden met de dubbelganger van Frank he?
Dat vond ik pas vergezocht, ook dat verhaallijn waarin Leontien en Marie, luc zogezegd vermoorde zodat Luc dan kon gaan spoken bij Leontien om haar gek te maken vond ik er gigantisch over.
Dus vergeleken met die 2 verhaallijnen vond ik deze van dit seizoen nog vrij realistisch.
Ja, onlangs een interview met Marleen Merckx in Het Nieuwsblad over het succes van Thuis en het seizoenseinde en daarin zei ze ook dat ze achteraf wel hebben ingezien dat ze er met die dubbelganger-verhaallijn over aan het gaan waren.

http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... =GCV2QJ8H3
0 x
Jana_tje
Nog geen rang
x 18
x 1

Bericht door Jana_tje »

Ik heb gekozen voor 'goed'. Vorig seizoen (alles rond Mike) vond ik spannender maar nu was het zeker ook niet slecht.
De verhaallijn tussen Mo en Kris vond ik nogal saai (af-aan-af-aan :roll: ) maar de dood van Bruno vond ik dan wel weer straf (nogal onverwacht...)
Het verhaal rond Youri en Jelena vond ik ook wel goed vooral omdat ik grote voorstander ben van Eddy en Nancy :lol:
0 x
Sardonis
Nog geen rang

Bericht door Sardonis »

Jana_tje schreef: Het verhaal rond Youri en Jelena vond ik ook wel goed vooral omdat ik grote voorstander ben van Eddy en Nancy :lol:
Compleet met de haren getrokken , ze moeten het tegenwoordig ver gaan zoeken ... :roll:
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Gisteren voor t eerst de laatste (lange) aflevering gezien.

Op t einde van vorig seizoen heb ik dat gemist.

t Was wel enorm spannend en laat weer vele vragen open !
0 x
Rocky
Nog geen rang

Bericht door Rocky »

Favoriete personages
1)Bram
2)Eddy
3)Cois
Minst favoriete personages
1)Jenny
2)Marianne